نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تریلر فیلم Life با بازی رایان رینولدز و جیک جیلنهال

کمپانی سونی اولین تریلر فیلم زندگی (Life) با بازی رایان رینولدز و جیک جیلنهال، را منتشر کرد.

سونی اولین تریلر فیلم علمی تخیلی خود را به نام Life منتشر کرد که در این تریلر رایان رینولدز و جیک جیلنهال را در نقش دو فضانورد و محقق مشاهده می‌کنیم که همه چیز طبق برنامه‌‌ای که پیش از آن برنامه‌ریزی کرده‌اند، برای آن‌ها پیش نمی‌رود. آن‌ها بخشی از یک تیم در ایستگاه بین المللی فضایی هستند که متوجه می‌شوند در مریخ زندگی و حیات وجود دارد، اما آن چیزی نیست که آن‌ها انتظارش را دارند. در خلاصه داستان فیلم Life آمده است:

فیلم Life داستان شش خدمه ایستگاه فضایی بین المللی را روایت می‌کند که در آستانه یکی از مهم‌ترین اکتشافات در طول تاریخ بشر هستند، آن‌ها اولین شواهد و مدرک زندگی را در کره مریخ کشف کرده‌اند. اعضای تیم شروع به انجام تحقیق بر روی آن می‌کنند، در نهایت روش کار آن‌ها عواقب پیش بینی نشده‌ای دارد و شخصی که به آن زندگی داده شده است ثابت می‌کند که بیشتری از چیزی که انتظار می‌رفت باهوش است.

شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Life را مشاهده کنید:

|

در این تریلر از سخنان جان اف کندی در سخنرانی خود در سال ۱۹۶۲ در ارتباط با سفر به ماه صحبت کرده بود، استفاده شده است. تریلر فیلم Life احساس وهم آوری انتقال می‌دهد که امید تنها یک واژه به نظر می‌رسد و در این ایستگاه فضا شاهد اتفاقات مخوف و ترسناک نیز هستیم. فیلم Life برای اکران در تاریخ ۲۹ می ۲۰۱۷ (۸ خرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر رینولدز و جیلنهال، ربکا فرگوسن، هیرویوکی سانادا و آریون باکاری دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

کارگردانی این فیلم بر عهده دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم کودک ۴۴ (Child 44)، است و پاول ورنیک  و رت ریس، نویسندگان فیلم ددپول (Deadpool)، بر روی فیلمنامه فیلم Life کار کرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده