نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم John Wick: Chapter 2

کمپانی لاینزگیت دو تبلیغ تلویزیونی به همراه شش تصویر جدید از فیلم مورد انتظار John Wick: Chapter 2 منتشر کرد.

حدود دو هفته دیگر فیلم جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) به روی پرده خواهد رفت. به همین منظور کمپانی لاینزگیت دو تبلیغ تلویزیونی جدید از دنباله موفق فیلم جان ویک (John Wick) محصول سال ۲۰۱۴، منتشر کرده است. مانند تریلرها و ویدیوهای قبلی، تمرکز این دو ویدیو نیز بر روی جان ویک با نقش آفرینی کیانو ریوز، است که از دوران بازنشستگی بازگشته تا به دوستان خود کمک کند. در این دو ویدیو مشاهده می‌کنیم که جان ویک در حال انتخاب لباس، اسلحه و ماشین برای مبارزه و کشتن دشمنان خود و هرکسی که در مقابل او قرار بگیرد است. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

| |

| |

علاوه بر این، لاینزگیت به همراه وب‌ سایت IMDb شش تصویر جدید از فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر کرده است. این کمپانی همچنین پوستر جدیدی نیز از این فیلم به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اواخر ماه آذر، دومین تریلر فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر شد. همچنین در طی ماه گذشته، تصاویر، تبلیغ تلویزیونی و پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده بود. علاوه بر ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز، ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 2 حضور دارند و در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین در جریان نمایشگاه کامیک کان نیویورک سازندگان فیلم John Wick، ساخت قسمت سوم این فیلم را تایید کردند.

فیلم John Wick: Chapter 2 به کارگردانی چاد استاهلسکی، قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده