نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

تیزر اپیزود پنجم بازی Hitman منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس اخیرا تیزری از اپیزود پنجم بازی Hitman منتشر کرده است.

چندی پیش مشخص شد که اپیزود پنجم بازی هیتمن با نام «Freedom Fighters» در تاریخ ۶ مهر (۲۷ سپتامبر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. این اپیزود مامور ۴۷ را به منطقه کالیفرنیا خواهد برد؛ جایی که طبق اعلام استودیو آی‌اُ اینتراکتیو، وی با سخت‌ترین چالش زندگی‌اش روبرو خواهد شد. حال در فاصله چند روز مانده تا انتشار این قسمت، کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی، با انتشار تیزری کوتاه بخش‌هایی از گیم‌پلی اپیزود پنجم را نمایش داده است. البته قرار است در روز عرضه بازی، نسخه کامل‌تر این ویدیو به عنوان تریلر هنگام عرضه اپیزود پنجم منتشر شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

همان‌طور که در تریلر هم تماشا کردید، در این اپیزود مامور ۴۷ به یک مزرعه حمله می‌کند که پایگاه یک ارتش خصوصی است. در حالی که در اپیزود‌های قبلی بازی باید دو هدف را از بین می‌بردید، در این اپیزود چهار هدف اصلی خواهید داشت که طبق اعلام سازندگان، هریک از آن‌ها متفاوت از دیگری بوده و نیازمند روشی متفاوت برای از بین بردن هرکدام از این افراد هستید. به‌علاوه این چهار نفر محافظ‌هایی دارند که همواره کنارشان هستند. به همین دلیل هم سازندگان این اپیزود را سخت‌ترین قسمت بازی تا به امروز معرفی کرده‌اند.

Freedom Fighters اپیزود یکی مانده به آخر بازی Hitman است که طبق اعلام هانس زیفر، رییس IO Interactive، نقش بسیار مهمی در داستان بازی داشته و گیمر‌ها را برای یک اپیزود نهایی بزرگ آماده خواهد کرد.

اپیزود ششم و آخر بازی هم در ژاپن جریان دارد و هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست. با این حال در تاریخ ۱۲ بهمن (۳۱ ژانویه ۲۰۱۷) می‌توانید فصل اول بازی را به صورت کامل روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده