نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ عرضه قسمت پنجم Hitman مشخص شد

استودیو آی او اینتراکتیو، تاریخ انتشار قسمت پنجم بازی اپیزودی Hitman را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بر اساس اعلام استودیو IO Interactive، پنجمین قسمت از ماجراجویی‌های مامور ۴۷ در سری جدید بازی Hitman که با نام Freedom Fighters شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) عرضه خواهد شد. داستان این قسمت در کلرادو جریان دارد. در این قسمت بازیکنان باید به یک مزرعه که در کلرادو قرار گرفته و محل استقرار یک ارتش خصوصی است، حمله کنند. در بیانیه منتشر شده توسط سازندگان بازی درباره این قسمت چنین آمده است:

بازیکنان در این مرحله باید به محل استقرار این ارتش حمله کنند و چهار هدف را از بین ببرند. شان رز، مایا پارواتی، ازرا برگ و پنه‌لوپه گریوز چهار هدفی هستند که شما باید از بین ببرید. هر کدام از این ۴ نفر، شخصیت‌های مختلفی دارند و به شدت خطرناک هستند و همچنین هرکدام از آنها دارای تعدادی مهارت مخصوص به خود هستند. این اپیزود سخت‌ترین ماموریت Agent 47 خواهد بود. بازیکنان باید تمام از تمام مهارت‌هایی که تا به حال یادگرفته‌اند در این اپیزود استفاده کنند.

اپیزود Freedom Fighters پنجمین قسمت از فصل اول بازی است و بر اساس گفته‌های هانس سیفر، رئیس استودیو IO Interactive، این اپیزود سخت‌ترین اپیزود بازی تا به امروز خواهد بود:

نه تنها شما ۴ هدف برای از بین بردن دارید، به محض اینکه پای خود را در کلرادو می‌گذارید، وارد منطقه دشمن می‌شوید. Freedom Fighters یکی از کلیدی‌ترین اپیزودهای بازی است که داستان آن را تا حد بسیار زیادی به جلو می‌برد. 

تعداد اهداف در بازی، دو برابر اپیزودهای قبلی‌ای است که تا به حال برای هیتمن منتشر شده است. در این اپیزود، شما به موارد جدید بسیار زیادی دسترسی خواهید داشت و همچنین ۷۰ چالش جدید به همراه لباس‌ها، اسلحه‌ها و آیتم‌های دیگر در این اپیزود وجود دارد.

بازی Hitman: The Complete First Season نیز که شامل تمامی محتوایی است که تا به حال از آن منتشر شده، در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۱ بهمن) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این اپیزود به همراه اپیزود نهایی که در ژاپن جریان دارد نیز در نسخه فیزیکی بازی حضور خواهند داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده