نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر کوتاهی از فصل چهارم سریال Agents of SHIELD با حضور Ghost Rider منتشر شد

مارول تریلر کوتاهی از فصل چهارم سریال مأموران شیلد (Agents of SHIELD) منتشر کرده است که همانند دیگر تصاویر و ویدیو‌های منتشر شده این فصل، شاهد حضور گسترده شخصیت گوست رایدر (Ghost Rider) در آن هستیم. در ادامه با زومجی و تماشای ویدیو همراه باشید.

یکی از شخصیت‌های محبوب و مورد انتظار دنیای مارول، شخصیت گوست رایدر است، این شخصیت قرار است برای اولین بار در فصل جدید سریال Agents of SHIELD که این هفته منتشر می‌شود، حضور داشته باشد. این ضدقهرمان فراطبیعی قرار است نقش عمده‌ای در فصل چهارم این سریال داشته باشد و تا به امروز تصاویر و ویدیو‌های متعددی از این شخصیت منتشر شده است. حال مارول تریلر جدیدی از این فصل منتشر کرده است که بار دیگر شاهد حضور پر رنگ شخصیت گوست رایدر در آن هستیم، هرچند بیشتر تصاویر این تریلر را پیش از این مشاهده کرده‌ایم، اما تصاویر جدیدی نیز در آن مشاهده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه و زیبا را تماشا کنید:

|

پیش از این تریلر، مارول تصویر گوست رایدر را در حالی که جمجه‌اش در حال سوختن است و در کنار دوج چارجر مدل ۱۹۶۹ خود ایستاده است که مانند گوست رایدر کاملا شعله‌ور و سوزان است، طی هفته اخیر منتشر کرده است. سومین نسخه از گوست رایدر به نام رابی ریز با بازی گابریل لونا، قرار است در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD استفاده شود. ریز نخستین بار در سال ۲۰۱۴ در کامیک‌های گوست رایدر معرفی شد که او همزاد و شخصیتی متضاد با شخصیت قدیمی و اصلی گوست رایدر به نام جانی بلیز است، نیکلاس کیج ایفاگر نقش جانی بلیز در دو اقتباس سینمایی گوست رایدر بود. در مصاحبه اخیر لونا که با هالیوود ریپورتر انجام داده است، وی در مورد گرفتن این نقش صحبت کرده است. او می‌گوید:

هنگامی که تهیه‌کنندگان در نهایت نام بازیگری که قرار بود این نقش را بازی کند، اعلام کردند، من شوکه شده بودم. آن‌ها در مورد این نقش بسیار پنهان‌ کار بودند و زمانی که من به عنوان بازیگر آن معرفی شدم، من تحقیقاتم را در مورد آن انجام داده بودم و من آشنایی مختصری با این مجموعه پیدا کردم، در آن زمان من متوجه شدم که گوست رایدر جدید و دیگری نیز وجود دارد.

چیزی که واقعا من در مورد آن هیجان زده بودم این بود که رابی همیشه در ذهن من بود و قرار است نقش او را بازی کنم. این فقط بخاطر نام یا بدن او نیست، شخصیت او در همه ما وجود دارد، هرچند او هنوز هم گوست رایدر است. گوست رایدر یک چیز یا بخش کاملا جدا از رابی است. این چیزی است که در بدن او هست و او همیشه با آن مبارزه می‌کند. این یک چیز بد و شیطانی است.

فصل چهارم سریال Agents of SHIELD از روز سه شنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) از شبکه ABC پخش خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده