نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

ویدیو تبلیغاتی جدید فصل چهارم سریال Agents of SHIELD با حضور Ghost Rider

مارول ویدیوی تبلیغاتی جدیدی از فصل چهارم سریال مأموران شیلد (Agents of SHIELD) منتشر کرده است که شاهد حضور شخصیت گوست رایدر (Ghost Rider) در آن هستیم. در ادامه با زومجی و دیدن این ویدیو همراه باشید.

در نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶، مارول حضور گوست رایدر را در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD تایید کرد، گابریل لونا، بازیگر سریال‌هایی چون کاراگاه حقیقی (True Detective)، ماتادور (Matador) و Wicked City، قرار است ایفاگر نقش رابی ریز / گوست رایدر در فصل چهارم این سریال باشد. شبکه ABC اخیرا ویدیو تبلیغاتی جدید و کوتاهی از فصل چهارم سریال Agents of SHIELD منتشر کرده است که در این ویدیو کوتاه علاوه بر حضور شخصیت‌های محبوب سریال، شاهد حضور گوست رایدر و خودروی آتشین وی نیز هستیم. همانطور که پیش از این عنوان شده بود، گوست رایدر لقب خون‌خواه (Vengeance) را برای خود برگزیده است و شعار فصل چهارم سریال Agents of SHIELD نیز همین است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیوی تبلیغاتی زیبا و کوتاه را که نگاه اجمالی مختصری از شخصیت گوست رایدر به ما می‌دهد، تماشا کنید:

|

علاوه بر لونا، مالوری یانسن، بازیگر سریال گالاوانت (Galavant)، دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Agents of SHIELD اضافه شده است و قرار است نقش رباتی به نام آیدا را بازی کند. این در حالی است که چند روز پیش تصاویری از قسمت افتتاحیه فصل چهارم سریال منتشر شده بود که در این تصاویر علاوه بر گوست رایدر با بازی گابریل لونا، شاهد حضور دو شخصیت دیگر سریال به نام ایجنت ملیندا می با بازی مینگ-نا ون، به همراه آلفونسو مکنزی با بازی هنری سیمونز، نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فصل چهارم سریال Agents of SHIELD از روز سه شنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) از شبکه ABC پخش خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده