نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

تماشا کنید: معرفی کلاس Vanguard در بازی LawBreakers

استودیو باس‌کی پروداکشنز دو تریلر جدید از بازی LawBreakers منتشر کرده که کلاس Vanguard را معرفی می‌کند. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش ویدیویی از بازی LawBreakers منتشر شد که گیم‌پلی کلاس Vanguard را نمایش می‌داد. با این حال استودیو Boss Key Prodictions اخیرا دو تریلر سینمایی هم با هدف معرفی و نمایش قابلیت‌های این کلاس منتشر کرده است. اولین تریلر را که مدت کمی هم دارد، می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

| |

در ویدیوی دوم هم که پایین تماشا خواهید کرد، شاهد ارائه توضیحات بیشتری در مورد این کلاس از جانب سازندگان بازی هستیم. سلاح اصلی Vanguard یک مینی‌گان با نام Hydra است که می‌تواند آسیب زیادی به دشمنان وارد کند. همچنین این شخصیت یک قابلیت هم با نام Pulsar دارد که می‌تواند دشمنان را به سمت عقب پرت کند. گیمر‌ها می‌توانند با این قابلیت دشمن را به عقب پرت کرده و سپس با سلاح‌شان به وی شلیک کنند که در صورت اجرای درست این حرکت، مرگ دشمن قطعی خواهد بود.

با اینکه Vanguard می‌تواند سریع حرکت کرده و جابه‌جا شود، ولی به اندازه کلاس Assassin قدرت مانور بالایی ندارد. با این حال این کلاس یک قابلیت دیگر هم با نام Starfall دارد که در صورت استفاده از آن، به مدت چند ثانیه در هوا معلق مانده و سپس با سرعت به سمت زمین می‌آید. این قابلیت برای دفاع در برابر قابلیت Grapple کلاس Assassin بسیار کاربری است. در حالت کلی، Vanguard شخصیتی است که ظاهرا بسیار سنگین به نظر می‌رسد، ولی قدرت و سرعت حرکت خیلی خوبی هم دارد.

در پایان هم می‌توانید دومین تریلر معرفی Vanguard را تماشا کنید:

|


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده