نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷

تماشا کنید: قابلیت‌های کلاس Assassin در تریلرهای جدید بازی LawBreakers

سازندگان LawBreakers دو ویدیوی جدید از این بازی را منتشر کرده‌اند که در آن‌ها به کلاس «آدم‌کش» (Assassin) پرداخته شده است. در ادامه می‌توانید همراه زومجی این ویدیوها را تماشا کنید.

استودیو باس کی پروداکشنز (Boss Key Productions)، سازنده‌ی LawBreakers، با انتشار دو تریلر به کلاس آدم‌کش یا Assassin در این بازی گریزی زده است. آدم‌کش یکی از چهار کلاس موجود در LawBreakers است که دو شخصیت کیتسونه (Kitsune) از گروه قانون‌شکنان (Breakers) و هلیِن (Hellion) از تیم مجریان قانون (Law) را شامل می‌شود. این دو شخصیت می‌توانند به‌لطف چابکی‌شان و ابزار ویژه‌ای که امکان تاب خوردن و کشیده شدن به نقاط مختلف را به آن‌ها می‌دهد، به‌سرعت به سراغ دشمنان بروند و با حرکات مرگ‌بارشان کار آن‌ها را یک‌سره کنند. این کلاس بیشتر از ضربات نزدیک (Melee) بهره می‌برد و در مقابل حملات مستقیم و سنگین دشمن هم چندان تاب نمی‌آورد.

اولین تریلر یک ویدیوی کوتاه است که در آن نگاهی کوتاه به ویژگی‌های کلاس Assassin می‌اندازیم.


در تریلر دوم هم، که تماشای آن دو و نیم دقیقه زمان می‌برد، ویدیویی کامل‌تر را می‌بینیم که طی آن، سازندگان LawBreakers کمی درباره‌ی کلاس آدم‌کش برای‌مان صحبت می‌کنند (دقت داشته باشید که لحظات آغازین دو ویدیو کاملاً مشابه است).


بازی LawBreakers، که فاز آزمایشی آن چندی پیش آغاز شد، قرار است تا پایان تابستان به‌طور انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. انتشار این بازی از طریق فروشگاه استیم انجام خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده