نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تماشا کنید: تیزر بسته الحاقی Death Star بازی Star Wars Battlefront

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو دایس (EA Dice) اولین تریلر Death Star، بسته‌ی الحاقی بازی Star Wars Battlefront، را منتشر کردند. در ادامه می‌توانید همراه زومجی این تریلر را تماشا کنید.

پس از معرفی کردن دو شخصیت جدید بسته‌ی الحاقی Death Star، اکنون استودیو دایس و کمپانی الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر بازی Star Wars Battlefront، تیزر این DLC را منتشر کرده‌اند.

بسته‌ی دث استار نقشه‌های جدیدی را به استار وارز بتلفرانت اضافه می‌کند که با الهام از اولین فیلم جنگ ستارگان ساخته شده‌اند. این محتوای دانلودی قرار است درگیری با نظامیان دث استار را به‌طور تمام و کمال به تصویر بکشد و بازیکنان را وارد نبردهایی فضایی کند که پیش‌تر نبودشان در بازی حس می‌شد. بسته‌ی توسعه‌ی جدید نقشه‌های مختلفی را شامل می‌شود که بعضی از آن‌ها قسمتی از فضا را در بر گرفته‌اند و بعضی هم بازیکنان را به سفینه‌ی غول‌پیکر مجموعه می‌برند. بسته‌ی نام‌برده علاوه بر نقشه‌ها، حالت‌های بازی و شخصیت‌های جدید، سلاح‌های تازه‌ای را هم به بازی اضافه خواهد کرد.

 

  | 

بسته‌ی الحاقی Death Star قرار است در ماه سپتامبر (شهریور-مهر ۹۵) به‌طور رایگان به دست دارندگان سیزن پس بتلفرانت برسد. پس از آن، سایر بازیکنان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای این محتوای دانلودی را تهیه کنند. بسته‌ی فوق برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده