// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۳

تماشا کنید: بسته Call of the Beastmen بازی Total War: Warhammer معرفی شد

همانطور که کریتیو اسمبلی پیش از انتشار Total War: Warhammer وعده داده بود، این بازی را با بسته‌های الحاقی، کمپین پک‌ها و بسیاری موارد دیگر بیش از پیش کامل خواهد کرد. با زومجی همراه باشید و تریلر معرفی اولین کمپین‌پک آن با نام Call of the Beastmen را مشاهده کنید.

کمپین‌پک در سری توتال‌وار به بسته‌هایی گفته می‌شود که به آوردن نقشه و کمپینی کاملا جدید، چندین ساعت گیم‌پلی جدید را به بازی اصلی اضافه می‌کنند. این نوع بسته‌های الحاقی محبوب‌ترین در بین طرفداران سری توتال‌وار محسوب می‌شوند. در بازی Total War: Warhammer این مساله حتی فراتر هم می‌رود و همانطور که می‌توانید در تریلر معرفی بسته Call of the Beastmen که در میانه‌ی مطلب قرار دارد تماشا کنید، این بسته علاوه بر نقشه و کلا خط داستانی جدیدی که در اختیار بازیکن قرار می‌دهد، از یک نژاد ترسناک و بسیار خطرناک از فانتزی وارهمر رونمایی می‌کند که نقش مهمی را در داستان کلی آن ایفا می‌کند. نژاد مردان دیوی یا Beastmen به عنوان گروهی جدا، اما تحت فرمان و نفوذ جنگجویان کی-آس، در صدد برآورده کردن اهداف آنها هستند و با هر نژاد دیگری سرِ ستیز دارند. پیشنهاد می‌کنیم این تریلر زیبا را از دست ندهید:

  | 

این بسته علاوه بر ایجاد یک کمپین و خط داستانی جدید با نام «An Eye For An Eye» که بصورت اصلی بر این نژاد جدید و فتوحات آنها بر روی بخش خاصی از نقشه‌ی اصلی (البته بصورت جدا از آن و با ابعاد بسیار بزرگ) تمرکز دارد، آنها را به نژادهای نقشه‌ی اصلی (Grand Campaign) نیز اضافه می‌کند و تعداد آنها را به شش افزایش می‌دهد. این نژاد به بخش چندنفره‌ی بازی نیز اضافه خواهد شد. تصاویری را نیز از این بسته در زیر مشاهده می‌کنید:

همچنین تریلر معرفی یکی از مهلک‌ترین هیولاهای این نژاد با نام «Minotaur» نیز منتشر شده که می‌توانید آن را در زیر تماشا کنید:

  | 

قیمت بسته‌ی Total War: Warhammer - Call of the Beastmen بصورت پیش‌خرید ۱۷ دلار و پس از انتشار در تاریخ ۷ مرداد ماه (۲۸ ماه جولای) ۱۹ دلار خواهد بود.پیش‌تر در زومجی از انتشار اولین بروزرسانی بزرگ و بسته‌ی الحاقی «Blood and Gore» بازی Total War: Warhammer مطلع شدید و همچنین از ثبت رکورد این بازی در سریع‌ترین فروش بین نسخه‌های مجموعه‌ی توتال‌وار نیز آگاه شدید.

نظر شما در مورد این بسته‌ی الحاقی چیست؟

منابع: GameSpot - DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده