نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸

تماشا کنید: تریلر بازی Dead Island: Retro Revenge

Dead Island: Retro Revenge یک بازی با حال‌وهوای ۱۶ بیتی است که همراه Dead Island Definitive Collection عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید همراه زومجی تریلر این بازی را تماشا کنید.

بسته‌ی Dead Island Definitive Collection قرار است در ۳۱ ماه مه (۱۱ خرداد) به بازارها راه پیدا کند. اکنون کمپانی دیپ سیلور، ناشر دد آیلند، تریلری از یک بازی با نام Dead Island: Retro Revenge را منتشر کرده که قرار است همراه بسته‌ی فوق، به‌عنوان هدیه‌ای به دست خریداران آن برسد.

بازی Dead Island: Retro Revenge، ساخته‌ی استودیو اِمپتی کلیپ، یک اثر اکشن از نمای Side-scrolling و با سبک‌وسیاق بازی‌های ۱۶ بیتی است که در دنیای سری Dead Island اتفاق می‌افتد. در این بازی، شخصیت اصلی (که اصلاً اعصاب درست‌ودرمانی ندارد!) با زامبی‌ها درگیر می‌شود تا گربه و اتومبیل‌اش را از آن‌ها پس بگیرد! در این میان، بازیکن می‌تواند از آیتم‌های پاورآپ (Power-up)، قابلیت‌های ویژه و حرکات ترکیبی (Combo) برای زد و خورد با زامبی‌ها استفاده کند. همچنین این بازی مجهز به‌نوعی سیستم ثبت امتیاز یا همان لیدربورد است و اچیومنت‌هایی هم برای علاقه‌مندان پلات کردن بازی‌ها دارد.

|

بسته‌ی Dead Island Definitive Collection علاوه بر Retro Revenge نسخه‌هایی «کاملاً بازسازی‌شده» از دو بازی Dead Island و Dead Island: Riptide را در خود جای داده است. این مجموعه که برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده، قرار است بازی‌های دد آیلند را با نورپردازی واقعی‌تر، مدل‌سازی‌های بهتر و بافت‌هایی با کیفیت بالاتر به تصویر بکشد. بسته‌ی فوق همچنین این بازی‌ها را با رابط‌کاربری بروزتری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، ضمن اینکه هر دو بازی آن از حالت همکاری (Co-Op) آنلاین چهار-نفره هم پشتیبانی می‌کنند. این مجموعه ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت؛ ولی می‌توان بازی‌های بازسازی‌شده‌ی آن (یعنی Dead Island Definitive Edition و Dead Island: Riptide Definitive Edition) را به‌طور جداگانه و به‌ازای هرکدام ۲۰ دلار خریداری کرد؛ البته در این صورت Retro Revenge در اختیار خریدار قرار نخواهد گرفت. این بازی ۱۶ بیتی تا پایان ژوئیه (۱۰ مرداد) به‌طور رایگان همراه Dead Island Definitive Collection به دست خریداران این بسته می‌رسد. در حال حاضر، فروشگاه استیم Dead Island: Retro Revenge را با قیمت ۴/۹۹ دلار فهرست کرده و تاریخ انتشار آن را یکم اوت (۱۱ مرداد) اعلام کرده است.

منابع: Polygon / GameSpot / PCGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده