نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

ساخت بازی Dead Island 2 به استودیو سومو دیجیتال سپرده شد

پس از اینکه کمپانی دیپ سیلور، ناشر بازی Dead Island 2، همکاری خود را با استودیو یاگر برای ساخت این بازی قطع کرد، دنبال استودیو دیگری بود تا ساخت بازی را برعهده بگیرد و حال Sumo Digital رسما به عنوان سازنده بازی معرفی شده است. با زومجی همراه باشید.

مطلب مرتبط

کمپانی Deep Silver در جریان نمایشگاه E3 2014، بازی Dead Island 2 را به عنوان دنباله‌ای برای قسمت اول معرفی و اعلام کرد که ساخت این بازی برعهده استودیو Yager Development خواهد بود که ساخت بازی‌های موفقی مثل Spec Ops: The Line را در کارنامه دارد. با این حال اواسط سال ۲۰۱۵ این ناشر تصمیم گرفت تا در مراحل پایانی ساخت بازی، همکاری خود را با یاگر قطع و ساخت این بازی را هم موقتا و تا زمان پیدا کردن یک بازیساز مناسب‌تر لغو کرد؛ جستجویی که تا به امروز طول کشیده بود و حال Deep Silver رسما استودیو سومو دیجیتال را به عنوان سازنده بازی معرفی کرده است. کلمنس کاندراتیتز، رییس کمپانی کاچ مدیا، که تحت نظر دیپ سیلور فعالیت می‌کند و انتشار Dead Island 2 را برعهده دارد، در این مورد گفت:

استودیو سومو شناخت بسیار خوبی از این مجموعه و ایده‌هایی عالی برای آن داشت. همچنین تصویری که آن‌ها برای Dead Island 2 تجسم کرده‌اند، کاملا همان چیزی است که ما می‌خواهیم. واگذاری این پروژه به آن‌ها اقدام عاقلانه‌ای بود و در آینده جزییات بیشتری در مورد این بازی ارائه خواهیم کرد. فعلا فقط می‌توانیم بگوییم که از همکاری با این بازیساز هیجان زده هستیم.

استودیو سومو دیجیتال یک استودیو مستقل انگلیسی است که بازی‌هایی از جمله Little Big Planet 3 و Sonic All-Stars Racing Transformed را در کارنامه دارد. پاول پورتر، مدیرعامل این استودیو، پس از دریافت مجوز ساخت Dead Island 2 گفت:

امکان توسعه بازی بزرگی مثل مجموعه Dead Island برای کمپانی دیپ سیلور یک افتخار بزرگ برای ما است. ما قصد داریم تا با خلق یک بازی بلندپروازانه، آثار زامبی‌محور جهان باز را وارد سطح جدیدی کنیم.

بازی Dead Island 2 فعلا تاریخ عرضه مشخصی ندارد و فقط می‌دانیم که برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

به نظر شما سومو دیجیتال می‌تواند این اثر را به یک بازی موفق تبدیل کند؟

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده