// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: بازی Sniper Elite 4 رسما رونمایی شد

استودیوی ربلیون رسما با انتشار ویدیویی زیبا از بازی Sniper Elite 4 رونمایی کرد. این بازی در سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بعد از حدود ۱.۵ سال از زمان عرضه‌ی Sniper Elite 3، در نهایت امروز ربلیون از تازه‌ترین شماره مجموعه Sniper Elite رونمایی کرد. البته در بهمن ماه گذشته حساب لینکداین یک شرکت چینی با انتشار نام Sniper Elite 4 احتمال ساخت نسخه‌ی چهارم این مجموعه را قوًت بخشیده بود. داستان Sniper Elite 4 دقیقا از پایان شماره سوم آغاز می‌شود. زمانی که بازیکنان در ایتالیایی ویران در جنگ جهانی دوم (۱۹۴۳) به همراه مامور کارل فربورن در کنار مقاومت ایتالیایی‌ها و متفقین اروپایی برای آزادی کشور از چنگ رهبران فاشیست مبارزه می‌کند.

اولین تریلر بازی Sniper Elite 4 شامل مناظر زیبایی از خانه‌های مدیترانه‌ای کشور ایتالیا در سال‌ ۱۹۴۳ می‌شود:

‌ |

ربلیون در توضیحات رونمایی از Sniper Elite 4 گفت:

از شهرهای آفتابی و ساحلی مدیترانه تا ابرسازه‌های عظیم الجثه نازی‌ها و جنگل‌های ترسناک و کوه‌های سرگیجه‌آور، بازی Sniper Elite 4 تجربه‌ای بی نظیر را ازماموریت‌های مخفیانه‌ و تیراندازی آزادانه با اسنایپر را با نقشه‌هایی در اندازه‌های وسیع مانند Sniper Elite 3 ارائه می‌دهد.

مجموعه Sniper Elite تا سپتامبر ۲۰۱۵ در مجموع فروش ۱۰ میلیون واحدی را در سراسر جهان تجربه کرده است. با توجه به انتشار نسخه نامحدود بازی Sniper Elite 3 در سال ۲۰۱۴ و الحاق حالت‌های چندنفره مانند The Shooting Range برای بخش تک‌نفره و مرحله‌‌هایی برای بخش‌های co-op و چند نفره، می‌توانیم انتظار وجود بخش‌ها و حالت‌هایی مشابه را در شماره چهارم مجموعه نیز داشته باشیم. هرچند تاریخ دقیق عرضه‌ای اکنون برای بازی اعلام نشده با این حال با توجه به انتشار شماره سوم در ماه ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹ تیر)، می‌توان انتظار عرضه Sniper Elite 4 را در این بازه‌ی زمانی داشت.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده