نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه بازی The Division

با این که هنوز چند روزی به انتشار رسمی بازی The Division باقی مانده، ولی یوبی‌سافت تریلر رسمی روز انتشار آن را نمایش داده است که واقعا هم زیبا است. با زومجی، جزییات خبر و تماشا تریلر همراه باشید.

Tom Clancy's The Division را می‌توان امید اصلی یوبی‌سافت در لاین‌آپ فعلی بازی‌هایش معرفی کرد که قرار است در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شود؛ یک اثر شوتر/نقش‌آفرینی سوم شخص تماما آنلاین که در دنیای پسا آخرالزمانی نیویورک جریان خواهد داشت و گیمر را در قالب سربازان گروه The Division به آخرین امید بشریت تبدیل خواهد کرد.

برای The Division تا به امروز دو نسخه بتا عرضه شده که هر دو با استقبال بی‌نظیر طرفداران روبرو شده‌اند و حتی نسخه بتا عمومی بازی توانست رکورد IP جدید را بشکند. وظیفه ساخت این بازی بر عهده استودیو میسو یوبی‌سافت (Ubisoft Massive) است و در تریلر هنگام عرضه بازی، علاوه بر صحنه‌های احساسی، نمایی دیگر از گروه‌های حاضر در بازی می‌بینیم که در مجموع پنج گروه خواهند بود. گروه The Division؛ جایی که گیمر حضور دارد و چهار گروه Rioters, Rikers, Cleaners و Last Man Battalion که دشمنان این گروه و مردم نیویورک هستند. برای آشنایی بیشتر با این گروه‌ها و دیگر بخش‌های بازی می‌توانید پیش‌نمایش زومجی از The Division را بخوانید. در پایان هم می‌توانید تریلر روز عرضه بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

 

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده