نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: با پیش خرید Far Cry: Primal در نقش یک ماموت بازی کنید!

کمپانی یوبی‌سافت به تازگی تریلر جدیدی را از بازی Far Cry: Primal منتشر کرده است که به معرفی مزایای پیش خرید آن می‏‎پردازد. این مزایا شامل امکان بازی در نقش یک ماموت و چند محتوا دیگر هستند. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

در دنیای Far Cry: Primal، جاندران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند؛ برخلاف قسمت‌های پیشین سری که بیش‌تر سرچشمه‎ای برای تامین منابع تلقی می‎شدند، این‌بار برای شما نقش چند چشم اضافی را ایفا می‎کنند که در صورت نیاز، برای مقابله با دشمنان و از پای درآوردن آن‌ها اسلحه‌هایی موثر هستند. حال یوبی‌سافت اعلام کرده با پیش‎خرید کردن «Primal» می‎توانید به یک ماموت مرگ‎بار تبدیل شوید که فقط قصدش، انتقام گرفتن از انسان‎هایی است که به اذیت و آزار هم‎نوع‎هانش می‎پردازند. البته از مزایای دیگری که با پیش‎خرید این اثر به آن دست پیدا می‎کنید، می‎توان به اضافه شدن مأموریت‎هایی با نام‎های دوئل هیولاها  «Duel of Beasts»، شکار شکارچیان «Hunt the Hunter» و ریش سفیدِ به دام افتاده «The Trapped Elder» اشاره کرد. کمپانی یوبی‎سافت هم برای آشنایی بیشتر شما با موارد فوق، تریلر جدیدی از اثر یادشده منتشر کرده است که در ادامه می‎توانید آن را مشاهده کنید:

|

پیش  از این در زومجی خواندید که یوبی‌سافت برای بازی Far Cry: Primal یک زبان باستانی اختصاصی طراحی کرده است.  چندی پیش هم مشخص شد که در این اثر می‌توانید از حیوانات به عنوان سلاح استفاده کنید.

Far Cry: Primal در تاریخ ۴ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4  و در تاریخ ۱۱ اسفند ۹۴ هم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Pc Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده