نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

پیش‌نمایش ویدیویی بازی Far Cry: Primal

جدید‌ترین نسخه‌ی سری Far Cry نوید یک بازی متفاوت را می‌دهد. گرچه، شاید این تغییرات فقط ظاهری باشند و در باطن باز هم همان بازی تکراری را شاهد باشیم. درهر صورت برای آشنایی بیشتر با Far Cry: Primal، با پیش‌نمایش ویدویی این بازی همراه زومجی باشید.

یوبی‌سافت چند وقتی است که دست به ریسک کردن می‌زند و سعی می‌کند مجموعه‌های قدیمی خود را که به پسرفت دچار شده‌اند، با تغییرات گسترده بهبود ببخشد. در جدیدترین نسخه‌ی Assassin's Creed دیدیم که بازی به مؤلفه‌های اصلی خودش نزدیک شده و نسبت به چند شماره‌ی گذشته، عملکرد بسیار قابل قبول‌تری داشته است. حالا نوبت Far Cry است که دوباره به اوج برگردد و خاطرات نه چندان خوشایند نسخه‌ی گذشته را پاک کند.

با Far Cry: Primal به ۱۲ هزار سال گذشته سفر خواهید کرد و با انسان‌های نخستین در خشن‌ترین دوران بشریت همراه خواهید شد. این تغییر گسترده در ماهیت سری Far Cry که داستانش همیشه در زمان حال اتفاق می‌افتاده، تصمیم شجاعانه‌ای است که سازندگان برای افزایش احتمال موفقیت بازی گرفته‌اند. هنوز چندان مشخص نیست این تغییر به سود بازی خواهد بود یا به ضرر آن، اما به هر حال Primal ویژگی‌هایی دارد که بسیار جذاب به نظر می‌رسند و استفاده‌ی هوشمندانه از آن‌ها می‌تواند بازی را به تجربه‌ای نو و تازه تبدیل کند.

برای آشنا شدن با این ویژگی‌ها و موارد تازه‌ای که به بازی اضافه شدند، این پیش‌نمایش ویدیویی می‌تواند بسیار مفید واقع شود. پس بدون مقدمه‌چینی بیشتر شما را به دیدن پیش‌نمایش Far Cry: Primal دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با کیفیت SD 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p از شاتل‌لند

درباره آیتم‌های ویدیویی اختصاصی زومجی

تهیه‌ شده  در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده