نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: اولین حضور مرد مورچه‌ای در تریلر جدید کاپیتان آمریکا

دیشب و در جریان مسابقه سوپر بول ۵۰، تریلر جدیدی از فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) منتشر شد که در آن می‌توانیم برای اولین بار مرد مورچه‌ای را در فیلم ببینیم. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

هر ساله و در جریان فینال مسابقات فوتبال آمریکایی موسوم به سوپر بول (Super Bowl)، کمپانی‌های مختلف، تبلیغات جدید خود را منتشر می‌کنند و استودیوهای فیلم‌سازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها سعی می‌کنند تبلیغات کوتاهی از فیلم‌های موردانتظار خود در حین این مسابقه پخش کنند. دیشب نیز همین اتفاق درباره فیلم بسیار مورد انتظار کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی رخ داد و در جریان این مسابقه، تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شد. در این تریلر جدید، ما برای اولین بار می‌توانیم مرد مورچه‌ای (Ant-Man) را مشاهده کنیم:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

علاوه بر مرد مورچه‌ای، ما در این تریلر شاهد دعوای بین تونی استارک و سرباز زمستان نیز هستیم.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است. از هنرپیشه‌های فیلم می‌توان به کریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، پاول راد در نقش مرد مورچه‌ای، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکون، پل بتانی در نقش ویژن، جرمی رنر در نقش کلینت بارتون/هاوک آی، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اولسن در نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ اشاره کرد.

نظر شما درباره تریلر جدید و کوتاه فیلم جدید کاپیتان آمریکا چیست؟

منبع: Gizmodo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده