نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۹

لودینگ ۸۶: قیمت PS5 در ایران، Among Us و نگاهی به بررسی‌های کنسول‌های نسل نهم

در لودینگ ۸۶، در رابطه با قیمت پلی‌استیشن ۵ در ایران حرف می‌زنیم، از دلایل موفقیت بازی Among Us می‌گوییم و سری به بررسی‌های کنسول‌های نسل نهمی می‌زنیم.

پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس و اس عرضه شدند و به صورت رسمی وارد نسل نهم کنسول‌های خانگی شدیم. کنسول‌هایی که روی کاغذ قول‌های زیادی به کاربران داده‌اند. در لودینگ هشتاد و ششم زومجی و تا پیش از اینکه خودمان به کنسول‌ها دسترسی داشته باشیم، سری زدیم به جمع‌بندی بررسی این کنسول‌ها از دید وب‌سایت‌های معتبر گیمینگ دنیا.

اما یکی از مهم‌ترین بحث‌های مطرح شده در رابطه با کنسول‌های نسل نهم قیمت آن‌ها است. در یکی دیگر از آیتم‌های لودینگ این هفته، در رابطه با قیمت پلی استیشن ۵ صحبت‌هایی می‌کنیم و در بخش مجری نیز کمی در این رابطه به صحبت می‌پردازیم.

در چند وقت اخیر یکی از بازی‌هایی که در جامعه گیمینگ دنیا سروصدای بسیار زیادی به پا کرده است، بازی Among Us است. یک بازی با ظاهری ساده که بسیاری از گیمرها و حتی غیر گیمرها را به سمت خود کشیده است. در یکی دیگر از آیتم‌های لودینگ این هفته در رابطه با این بازی صحبت می‌کنیم و از دلایل موفقیت آن می‌گوییم. مانند همیشه در دماسنج نیز به زمین و زمان گیر می‌دهیم و از تاخیر بازی مدیوم گرفته تا شایعه جدید مربوط به سایلنت هیل می‌گوییم. با ما همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده