نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

لودینگ ۸۲: ایکس باکس سری اس، قیمت بازی‌ها و تونی هاوک

در هشتاد و دومین قسمت از لودینگ، از ایکس‌باکس سریز اس می‌گوییم، نگاهی به قیمت بازی‌ها می‌اندازیم و سری می‌زنیم به مجموعه بازی‌های تونی هاوک.

هیاهوی کنسول‌های نسل بعدی روز به روز در حال بیشتر شدن است. چندی پیش بود که مایکروسافت به صورت رسمی از قیمت کنسول‌های نسل بعد خود رونمایی کرد و همچنین با رونمایی از ایکس‌باکس سریز اس، کنسول ۳۰۰ دلار خود، جامعه گیمینگ را با یک سورپرایز جذاب مواجه کرد. در لودینگ ۸۲، سری می‌زنیم به این کنسول و می‌گوییم که چگونه این کنسول ارزان قیمت می‌تواند با کنسول‌های قدرتمند نسل بعد رقابت کند.

یکی از مباحثی که در چند وقت اخیر بسیار سر و صدا به‌پا کرده است، قیمت بازی‌های نسل بعد است. اما جالب است بدانید که قیمت بازی‌ها در طول چند دهه اخیر همیشه در حال تغییر بوده است. به همین مناسبت در آیتمی به سراغ قیمت بازی‌ها از گذشته تا کنون رفته‌ایم و حتی با احتساب نرخ تورم، قیمت روز آن‌ها را نیز تخمین زده‌ایم.

در دیگر آیتم لودینگ این هفته، سری زده‌ایم به یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی مجموعه محبوب تونی‌ هاوک. مجموعه‌ای که با عرضه نسخه ریمیک جدید دوباره احیا شد. در یکی دیگر از آیتم‌های این هفته لودینگ، نگاهی کلی به تمامی بازی‌های این مجموعه داشته‌ایم.

دماسنج، مانند همیشه در این قسمت از لودینگ نیز وجود دارد و به علاوه، در آیتم جدید لودینگ سه نفر از اعضای تحریریه زومجی، بازی‌های جذابی را که در این دو هفته اخیر انجام داده‌اند، معرفی کرده‌اند. لودینگ ۸۲ را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده