نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

لودینگ ۷۶: جمع‌بندی گیم اواردز، بازی‌های بی‌پایان و کنسول جدید مایکروسافت

در لودینگ ۷۶، از مراسم گیم اواردز و برنده‌هایش حرف می‌زنیم، نگاهی به پایان پنج بازی به ظاهر بی‌پایان می‌اندازیم و در رابطه با کنسول جدید مایکروسافت حرف می‌زنیم.

هفته گذشته، یکی از مهم‌ترین هفته‌ها برای گیمرها بود. به سنت چند سال اخیر، مراسم Game Awards برگزار شد و برنده‌های شاخه‌های مختلف در این مراسم باشکوه مشخص شدند. در نهایت، بازی Sekiro Shadow's Die Twice، ساخته تحسین‌شده فرام سافت‌ور موفق شد جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. به دلیل اهمیت این مراسم و اتفاقات مهمی که در آن رخ داد، بخش زیادی از لودینگ هفتاد و ششم به این مراسم اختصاص دارد. ابتدا در یک آیتم ویژه، نگاهی به برنده‌های شاخه‌های مختلف می‌اندازیم و در ادامه، سری به بقیه مراسم و اتفاقات مهم آن می‌زنیم.

مراسمی که پر از سورپرایز و نمایش جدید برای گیمرها بود. مایکروسافت بالاخره از ظاهر منحصر بفرد کنسول بعدی خود رونمایی کرد و ما موفق شدیم برای اولین بار تریلرهایی از بازی‌های جذاب و جدید را در این مراسم مشاهده کنیم. به همین دلیل در آیتم دیگری که به گیم اواردز ۲۰۱۹ اختصاص یافته، سری می‌زنیم به مهم‌ترین نمایش‌ها و رونمایی‌هایی مراسم امسال.

از طرف دیگر، در بخش تاپ فایو به موضوع جالبی پرداخته‌ایم. بازی‌های به ظاهر بی‌پایان (مانند دایناسور گوگل)‌ برای همه گیمرها تبدیل به یک راز شده‌اند. اینکه پایان این بازی‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ در آیتم پنج برتر این هفته لودینگ، سری زدیم به بامزه‌ترین و عجیب‌ترین پایان‌های بازی‌های بی‌پایان! مانند همیشه، در دماسنج به زمین و زمان و ظاهر جدید ایکس‌باکس گیر داده‌ایم و در بخش از زومجی بپرسید، به سوالات شما پاسخ داده‌ایم. به دلیل عرضه نشدن هیچ بازی بزرگی در این هفته، در لودینگ ۷۶ از بخش تازه‌ها خبری نیست. با لودینگ این هفته همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده