نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

لودینگ ۷۵: ۲۵ سالگی پلی‌استیشن و نامزدهای بهترین بازی سال

هفتاد و پنجمین قسمت از برنامه لودینگ با ۲۵ سالگی برند پلی‌استیشن مصادف است. به همین مناسبت، به طور مفصل در رابطه با تاریخ ۲۵ ساله این برند حرف می‌زنیم.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات هفته گذشته، بیست و پنج ساله شدن برند پلی‌استیشن بود؛ برندی که در طی این ۲۵ سال برای بسیاری از ما گیمرها خاطراتی فراموش‌نشدنی خلق کرد؛ خاطراتی که در تبدیل شدنمان به گیمرهای امروزی نقش بسزایی داشتند. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم در هفتاد و پنجمین قسمت از برنامه لودینگ،‌ به طور مفصل به پلی‌استیشن بپردازیم.

در لودینگ این هفته،‌ ضمن پخش ویدیویی که در حقیقت ادای احترامی به این برند ۲۵ ساله است، ۴ نسل از کنسول‌های خانگی و ۲ نسل از کنسول‌های دستی سونی را مرور کرده‌ایم. در بخشی دیگر، سری می‌زنیم به موفقیت‌هایی که سونی با برند پلی‌استیشن در این مدت کسب کرده است. اما همیشه همه چیز بر وفق مراد ژاپنی‌ها پیش نرفته است و سونی نیز مانند هر برند دیگری شکست‌هایی را در طی این ۲۵ سال تجربه کرده است. به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که بد نیست در یک آیتم مجزای دیگر، سری بزنیم به شکست‌هایی که سونی در طی این مدت متحمل شده است.

اما چند روز دیگر مراسم گیم اواردز امسال نیز برگزار خواهد شد و بسیاری از گیمرها منتظر هستند تا ببینند امسال چه اتفاقاتی قرار است در این مراسم بیفتد و قرار است چه بازی‌ای جایزه بهترین بازی سال را با خود به خانه ببرد. تصمیم گرفتیم در آیتمی مجزا نگاهی داشته باشیم به نامزدهای بخش بهترین بازی سال و مروری کلی بر آنها داشته باشیم تا با آمادگی هرچه تمام‌تر به استقبال مراسم امسال برویم.

در نهایت هم مانند همیشه در بخش دماسنج به زمین و زمان و سایلنت هیل و فیل اسپنسر گیر داده‌ایم، در بخش تازه‌ها با میثم همراه شده‌ایم و سری زده‌ایم به بازی‌هایی که قرار است طی ۷ روز آینده عرضه شوند و در انتها نیز با افشین به سوالات شما در بخش از زومجی بپرسید پاسخ داده‌ایم. لودینگ ۷۵ را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده