نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۷۴: Half-Life، گیب نیوئل و سرویس‌های استریم بازی

در هفتاد و چهارمین قسمت از برنامه لودینگ، از داستان هف‌لایف می‌گوییم و سری به زندگی خالق این مجموعه می‌زنیم و به مقایسه سرویس‌های استریمینگ بازی می‌پردازیم.

بخش اعظمی از قسمت جدید برنامه لودینگ به دنیای Half-Life اختصاص دارد. به بهانه معرفی بازی واقعیت مجازی Half-Life Alyx، جدیدترین بازی از فرنچایز هف‌لایف، تصمیم گرفتیم این قسمت از لودینگ را به این بازی و دنیا و داستان غنی‌اش اختصاص بدهیم. در ابتدا و در پرونده‌ای مفصل، داستان بازی هف‌لایف را بازگو می‌کنیم و در ادامه و در بخش معرفی بازی‌ساز، به معرفی و بررسی زندگی آثار گیب نیوئل، خالق بازی هف لایف می‌پردازیم.

این هفته در لودینگ، خبری از تاپ فایو نیست و در یک پرونده مفصل دیگر و به بهانه عرضه رسمی سرویس گوگل استیدیا، به مقایسه سرویس‌های مختلف استریمینگ بازی می‌پردازیم. سرویس استیدیا، محصول جدید گوگل، با وعده‌های بسیاری از جمله توانایی استریم با رزولوشن 4K و تجربه فوق‌العاده راحت و بی‌دردسر عرضه شد اما در همان ابتدای راه، با مشکلات زیادی روبه‌رو بود. به دلیل محبوبیت روز‌افزون این سرویس‌ها، در پرونده دوم لودینگ این هفته به مقایسه پروژه ایکس‌کلاود،‌ پلی‌استیشن ناو و گوگل استیدیا پرداخته‌ایم.

این هفته هم مانند همیشه بخش‌های دماسنج، تازه‌ها و از زومجی بپرسید در لودینگ حاضر هستند. پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران مجموعه Half-Life هستید، لودینگ این هفته را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده