نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸

لودینگ ۷۳: بهترین لحظات Silent Hill، جمع‌بندی X019 و اسکایریم

پس از یک هفته غیبت و در هفتاد و سومین قسمت از برنامه لودینگ،‌ از مجموعه اسکایریم می‌گوییم، سری به دنیای سایلنت هیل می‌زنیم و به جمع‌بندی رویداد X019 می‌پردازیم.

اتفاقاتی که هفته گذشته برای اینترنت بین‌الملل رخ داد، باعث شد که نتوانیم لودینگ ۷۳ را بنا به برنامه در سه‌شنبه هفته گذشته منتشر کنیم. به همین دلیل انتشار هفتاد و سومین قسمت از لودینگ به این هفته موکول شد. در لودینگ این هفته به مناسبت ۸ سالگی بازی فوق‌العاده محبوب Skyrim، سری به دنیای این بازی زده‌ایم و در پرونده ویژه‌ای در رابطه با بازی صحبت کردیم.

سال ۲۰۱۹ مصادف است با بیست سالگی انتشار اولین قسمت از مجموعه Silent Hill، یکی از ترسناک‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های ویدیویی. به همین دلیل در تاپ فایو لودینگ هفتاد و سوم تصمیم گرفتیم بیادماندنی‌ترین لحظات این مجموعه را فهرست کنیم. لحظاتی که از ذهن هیچ‌کدام از گیمرها و به خصوص عاشقان ژانر وحشت پاک نمی‌شوند. اما ۱۰ روز پیش، رویداد X019 در شهر لندن انگلستان برگزار شد و طی آن مایکروسافت از بازی‌های زیادی برای کنسول ایکس‌باکس وان رونمایی کرد و همچنین اطلاعات مختلفی را در رابطه با سرویس گیم‌پس و دیگر برنامه‌هایش برای پی‌سی و ایکس‌باکس از جمله پروژه ایکس‌کلاود به علاقمندان ارائه کرد. در یک پرونده مفصل دیگر به جمع‌بندی این مراسم می‌پردازیم.

بخش‌های همیشگی لودینگ از جمله دماسنج، تازه‌ها و از زومجی بپرسید نیز در لودینگ ۷۳ حضور دارند. لودینگ این هفته را به هیچ‌وجه از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده