نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۶۸: بازی‌های لغو شده، استار وارز و فروشگاه اپیک

در لودینگ شصت و هشتم، از بازی‌هایی می‌گوییم که برخلاف هیاهوی بسیار زیاد درنهایت لغو شدند، نگاهی به بازی‌های دنیای استار وارز می‌اندازیم و تحلیلی بر فروشگاه بازی اپیک خواهیم داشت.

[به‌روزرسانی] با توجه به سیاه شدن برخی از لحظه‌های برنامه، ویدیو با نسخه سالم به‌روزرسانی شد. بابت ایراد به‌وجود آمده از شما عذرخواهی می‌کنیم.

دنیای بازی‌های ویدیویی، همیشه شاهد رونمایی‌های بزرگ و هیجان‌انگیزی از بازی‌ها بوده است؛ بازی‌هایی که خیلی‌هایشان نتوانستند در حد نمایش‌های اولیه خود ظاهر شوند اما برخی از آن‌ها، پا را فراتر گذاشته‌اند و به بازی‌های ماندگاری تبدیل شدند. در میان خیل عظیم این بازی‌ها، بودند محصولاتی که با هیاهوی بسیار زیادی رونمایی شدند و خیلی از طرفداران انتظار تجربه آن‌ها را می‌کشیدند. اما بنا به دلایل منطقی یا بعضا غیر منطقی، درنهایت این پروژه‌ها لغو شدند و گیمرها هرگز فرصت تجربه آن‌ها را به دست نیاوردند. در بخش تاپ فایو لودینگ ۶۸، پنج عدد از این بازی‌ها را معرفی می‌کنیم که اگر عرضه می‌شدند، توانایی این را داشتند که صنعت بازی‌ها را تغییر دهند.

چند وقتی است که فروشگاه بازی اپیک، با اتخاذ سیاست‌های مختلفی سعی دارد برای خود نامی در بین جامعه پی‌سی گیمرها به دست آورد؛ از انحصاری کردن بازی‌ها گرفته تا رایگان کردن محصولات بسیار خوب و ارزشمند. اما این فروشگاه چگونه کار می‌کند و انحصاری کردن بازی‌ها، چه هزینه‌هایی برای آن‌ها در بر دارد؟ در لودینگ این هفته نگاهی اجمالی به این موضوعات انداخته‌ایم.

در بخش دیگری از لودینگ ۶۸ هم سری زده‌ایم به دنیای استار وارز؛ یکی از بزرگ‌ترین،‌ پرطرفدارترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای دنیای سرگرمی. در این بخش از لودینگ، بازی‌های مهم و تأثیرگذار این مجموعه را معرفی کرده‌ایم. در لودینگ این هفته و در بخش دماسنج، از غاز می‌گوییم، در بخش از زومجی بپرسید به سوالات شما پاسخ می‌دهیم و درنهایت هم با میثم همراه می‌شویم و بازی‌هایی را که قرار است این هفته منتشر شوند، مرور می‌کنیم. با لودینگ ۶۸ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده