نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۶۳: بهترین نمایش‌های گیمزکام 2019، گیم پلی Death Stranding و سم لیک

در لودینگ ۶۳ از بهترین نمایش‌های گیمزکام 2019 می‌گوییم، نگاهی به تمام اتفاقات رویداد می‌اندازیم و در بخش معرفی بازی‌ساز سم لیک، فنلاندی دوست‌داشتنی، را معرفی می‌کنیم.

هفته گذشته، هفته بسیار جذاب و پرخبری برای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی بود. نمایشگاه گیمزکام 2019 که در شهر آلمان برگزار شد، امسال تغییراتی نسبت به سال‌های پیش داشت که یکی از مهم‌ترین آنها، برگزاری یک مراسم افتتاحیه با میزبانی جف کیلی بود؛ مراسمی که در آن اتفاقات بسیار زیادی افتاد که از جمله آنها می‌توان به رونمایی از چندین بازی جدید و پخش اولین گیم‌پلی بازی مورد انتظار Death Stranding اشاره کرد. به همین دلیل بخش اعظمی از لودینگ ۶۳ به این رویداد اختصاص دارد. 

ابتدا در یک پرونده مفصل، به تمام اتفاقاتی که در این رویداد رخ دادند می‌پردازیم و در بخش دیگر تمام بازی‌هایی را که در شاخه‌های مختلف جایزه بردند،‌ فهرست می‌کنیم. تاپ فایو این هفته نیز کاملا به Gamescom 2019 اختصاص دارد. در این بخش، پنج نمایش برتر این رویداد را که با نظر تحریریه زومجی انتخاب شده‌اند، فهرست کرده‌ایم. اما اگر فکر کرده‌اید که از کوجیما و Death Stranding در این لودینگ خبری نیست، سخت در اشتباهید! در بخش دماسنج این هفته، حسابی از خجالت کوجیما و دوستانش در آمده‌ایم و همچنین سری به یوبی‌سافت،‌ فرانسوی‌های دوست‌داشتنی، زدیم.

مانند همیشه لودینگ این هفته دارای بخش‌های ثابت خود نیز است. در تازه‌ها با میثم همراه می‌شویم و بازی‌های جدید این هفته را مرور می‌کنیم و در بخش از زومجی بپرسید نیز به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. این هفته طبق روال جدید لودینگ، معرفی بازی‌ساز را نیز خواهیم داشت. به مناسبت نزدیک شدن به عرضه بازی مورد انتظار Control، به اسکاندیناوی و فنلاند رفتیم و به معرفی سم لیک، خالق سری مکس پین، پرداخته‌ایم.

()

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده