نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۵۵: عجیب‌ترین رویاها، ایکس باکس اسکارلت و بازی‌های سال ۲۰۱۹

در پنجاه و پنجمین قسمت از لودینگ، از بازی‌های نیمه دوم سال ۲۰۱۹ گفته‌ایم و برترین صحنه‌های رویا در تاریخ بازی‌های ویدیویی را رتبه‌بندی کرده‌ایم.

پس از چند هفته بسیار شلوغ، بالاخره هیاهوی نمایشگاه E3 و پس‌لرزه‌های خبری آن نیز تمام شد و همه چیز از جمله برنامه لودینگ به روال عادی خود بازگشت. در این قسمت از لودینگ که در حقیقت پنجاه و پنجمین قسمت از برنامه گیمینگ زومجی محسوب می‌شود، سری زدیم به تقویم بازی‌های ویدیویی در نیمه پایانی سال ۲۰۱۹. در این آیتم تمام بازی‌های مهمی را که قرار است تا آخر سال عرضه شوند و تاریخ عرضه مشخصی دارند برای شما فهرست کرده‌ایم تا بتوانید تقویم‌های خود را علامت بزنید و خود را آماده کنید.

در بخش تاپ فایو این هفته اما به دنیای رویاها سر زده‌ایم. همیشه رویاها در بازی‌های ویدیویی جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و سازندگان توانسته‌اند با به تصویر کشیدن یک دنیای رویایی، ما را با وجوه عمیق کاراکترهای بازی آشنا سازند. در تاپ فایو این هفته پنج رویای فوق‌العاده در بازی‌های ویدیویی را فهرست کرده‌ایم. مانند همیشه،‌ لودینگ این هفته آیتم‌های همیشگی خود را نیز دارد. در دماسنج،‌ به تیک‌تو گیر داده‌ایم و کمی از صحبت‌‌های فیل اسپنسر در رابطه با ایکس باکس اسکارلت گفته‌ایم، در از زومجی بپرسید به بررسی اجمالی اطلاعات منتشر شده از نسخه بعدی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس پرداخته‌ایم و در تازه‌ها نیز مثل همیشه با میثم همراه شده‌ایم و سری به بازی‌های مهم این هفته زده‌ایم.

شما را بیش از این منتظر نمی‌گذاریم و دعوت می‌کنیم به تماشای لودینگ ۵۵ بنشینید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده