نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۵۳: ارجاعات تریلر Death Stranding، پنج اتفاق مورد انتظار و شایعات E3 2019

در لودینگ ۵۳، به استقبال نمایشگاه E3 2019 رفته‌ایم و ضمن نگاهی به شایعات این نمایشگاه، از تریلر Death Stranding و ارجاعات آن هم حرف زده‌ایم.

قسمت پنجاه و سوم برنامه لودینگ، کمی با قسمت‌های پیشین فرق می‌کند. با توجه به اینکه هفته آینده، به دلیل برگزاری نمایشگاه E3 2019 بزرگ‌ترین و مهم‌ترین هفته برای گیمرها و عاشقان بازی‌های ویدیویی است، تصمیم گرفتیم که این قسمت را بیشتر به این رویداد اختصاص دهیم. البته هفته گذشته اتفاقات بسیار مهم دیگری نیز در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ داد که از جمله آن‌ها می‌توان به تریلر جدید و اعلام تاریخ عرضه بازی Death Stranding و نسخه جدید Call of Duty اشاره کرد. در لودینگ ۵۳ به این دو بازی هم پرداخته‌ایم.

در بخش تاپ فایو این هفته اتفاقاتی را که بیشتر از همه منتظرشان هستیم که در E3 رخ بدهند، فهرست کرده‌ایم. از کنسول‌ جدید نسل نهمی مایکروسافت گرفته تا نمایش‌های گیم‌پلی آثار جدید، همه مواردی هستند که بی‌صبرانه برای آن‌ها منتظر هستیم. در بخش دیگری از لودینگ نیز تمام شایعاتی را که تابه‌حال از مراسم امسال منتشر شده، مرور کرده‌ایم.

اما هفته گذشته بالاخره و بعد از مدت‌ها انتظار تریلر دیگری از بازی Death Stranding،‌ ساخته جدید و مرموز کوجیما، منتشر شد و در نهایت تاریخ عرضه بازی برای پاییز تعیین شد. اما همه می‌دانیم که این ژاپنی ۵۵ ساله عاشق سینما است و این امر در تریلر جدید بازی نیز کاملا مشهود بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که تمامی ارجاعات تریلر جدید بازی به فیلم‌های مختلف سینما را مرور کنیم.

این هفته اما به دلیل فرمت خاص برنامه،‌ خبری از «از زومجی بپرسید»‌ و «تازه‌ها» نیست اما دماسنج را فراموش نکرده‌ایم! جایی که از نسخه جدید Call of Duty گفتیم و باز هم یوبی‌سافت را وارد لیست سیاه کرده‌ایم! شما را به دیدن لودینگ ۵۳ دعوت می‌کنیم و فراموش نکنید که از طریق فرم انتهای پست، در نظرسنجی شرکت کنید:

دانلود از آپارات | لینک یوتیوب به‌دلیل بروز مشکل، حذف شد

شما می‌توانید از طریق فرم زیر در نظرسنجی شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده