نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

لودینگ ۴۹: آیتم‌های شفابخش کشنده، Days Gone و پیشبینی اتفاقات سال ۲۰۱۹

این هفته در برنامه لودینگ،‌ از آیتم‌های شفابخشی می‌گوییم که در دنیای واقعی خطر مرگ دارند، سری به اطلاعات منتشر شده از بازی Days Gone می‌زنیم و اتفاقات سال ۲۰۱۹ را پیش‌بینی می‌کنیم.

Days Gone، ساخته استودیو بِند، نام جدیدترین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 است که به‌زودی در اختیار دارندگان این کنسول نسل هشتمی قرار خواهد گرفت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در چهل و نهمین قسمت از برنامه لودینگ،‌ سری به دیکِن سنت جان، شخصیت اصلی بازی، و دنیای پسا‌آخرالزمانی و زامبی‌زده‌اش بزنیم و اطلاعات منتشر شده از بازی را با هم مرور کنیم.

در بخش دیگری از لودینگ این هفته هم به سراغ محلول‌ها، معجون‌ها و روش‌های مختلفی رفته‌ایم که شخصیت‌های درون بازی‌ها برای احیای نوار سلامت خود استفاده می‌کردند و ۵ عدد از آنها را معرفی کرده‌ایم. اما این ۵ آیتم گزیده شده توسط ما،‌ نه آیتم‌های خلاقانه‌ای هستند و نه جذاب! بلکه آیتم‌هایی هستند که در صورت استفاده در دنیای واقعی قطعا با سرعت بیشتری ما را به سمت مرگ سوق می‌دهند. در ادامه برنامه این هفته اما از پیش‌بینی‌ها،‌ شایعات، انتظارها و آرزوهایمان در ۹ ماه باقیمانده از سال ۲۰۱۹ گفته‌ایم.

مثل همیشه لودینگ ۴۹ دارای بخش‌های اصلی خود نیز هست؛ از تازه‌ها با میثم گرفته تا دماسنجی که در آن به طور اساسی از خجالت سونی، نیل دراکمن و کپکام درآمده‌ایم و با افشین همراه شدیم و به یکی از سوالات مهم شما پاسخ داده‌ایم. این لودینگ جذاب را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده