// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

لودینگ ویژه نوروز: نیم نگاه رومیزی، Sekiro: Shadows Die Twice و بازی های سال ۹۸

در آخرین لودینگ سال ۱۳۹۷، بخشی را به بازی Sekiro Shadows Die Twice اختصاص داده‌ایم و یک نیم‌نگاه ویژه برای شما تدارک دیده‌ایم.

تنها حدود یک روز مانده به لحظه تحویل سال و آغاز سال ۱۳۹۸، با ویژه برنامه لودینگ ۴۶ مهمان شما هستیم. در این ویژه برنامه آیتم‌های مختلفی را برایتان آماده کرده‌ایم و به همین دلیل نیز لودینگ ۴۶ کمی نسبت به قسمت‌های دیگر لودینگ طولانی‌تر است. در این قسمت به مناسبت نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice از ویژگی‌های تازه‌ترین ساخته فرام سافتور و میازاکی گفته‌ایم که داستان یک شینوبی را در دوران سن‌گوکو ژاپن روایت می‌کند. در لودینگ ۴۶ همینطور به مناسبت سال نو یک نیم‌نگاه ویژه را تدارک دیده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان از دست ندهید. مسلما سال ۱۳۹۸ حداقل برای ما علاقمندان به بازی‌های ویدیویی به معنای انتشار انواع و اقسام بازی‌های مختلف است؛ در نتیجه در این قسمت یک آیتم ویژه از بازی‌هایی که در سال ۹۸ منتشر می‌شوند یا انتظار داریم که منتشر شوند آماده کرده‌ایم تا نگاهی کلی به بازی‌های پیشرو داشته باشیم.

لودینگ ۴۶ همینطور بخش‌های ثابت لودینگ را نیز شامل می‌شود؛ در تازه‌ها از جدیدترین بازی‌ها تا ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ گفته‌ایم و مانند گذشته در آیتم از زومجی بپرسید، به یک سوال شما پاسخ داده‌ایم. بخش کامنت‌ها در لودینگ ۴۶ هم به قوت خودش باقی است.

پیشاپیش چهارشنبه سوری و سال نو مبارک؛ در ادامه شما را به تماشای لودینگ ۴۶ دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده