نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۲۹: از پر خرج ترین بازی های تاریخ تا آینده ۱۳۰ میلیارد دلاری صنعت بازی

در بیست و نهمین قسمت از برنامه لودینگ، پرخرج‌ترین بازی‌های تاریخ را فهرست کرده‌ایم و از آینده روشن صنعت بازی‌سازی حرف زده‌ایم.

پس از لودینگی که تمام و کمال به بازی Red Dead Redemption 2 اختصاص داشت، در لودینگ ۲۹، به سراغ صنعت بازی‌های ویدیویی رفتیم. در این قسمت از لودینگ و در بخش تاپ فایو، از پرخرج‌ترین بازی‌ها گفتیم؛ بازی‌هایی که هزینه‌های سرسام‌آوری برای ساخت آنها خرج شده است. در بخش پرونده لودینگ این هفته،‌ سری زده‌ایم به خود صنعت بازی و از آینده بسیار روشن این صنعت حرف زده‌ایم. جالب است بدانید که محققین پیش‌بینی می‌کنند این صنعت تا سال ۲۰۲۰ به صنعتی ۱۳۰ میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد؛ یعنی بیش از دو برابر مجموع درآمد سینما و موسیقی!

در بخشی دیگر از لودینگ این هفته حقایق جالبی از صنعت بازی‌ها را فهرست کرده‌ایم. اما مانند هر هفته، لودینگ بخش‌های ثابت خود را نیز دارد. در دماسنج اخبار هفته به سبک لودینگ را گفته‌ایم، در تازه‌ها با میثم همراه شدیم و با بازی‌هایی که قرار است طی هفت روز آینده منتشر شوند آشنا شدیم و در بخش از زومجی بپرسید نیز سوالات شما را پاسخ داده‌ایم. با بیست و نهمین قسمت از لودینگ همراه زومجی باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده