نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۲۶: از محبوب ترین استودیوهای تعطیل شده تا عجیب ترین بازی های تاریخ

در بیست و ششمین قسمت از برنامه لودینگ، عجیب‌ترین بازی‌های تاریخ را فهرست کرده‌ایم و نگاهی به استودیوهای معروفی انداخته‌ایم که بسته شدند.

هفته گذشته، هفته‌ای بود پر از اخبار خوب و بد. از طرفی بعد از مدت‌ها انتظار دومین تریلر گیم‌پلی بازی فوق‌العاده مورد انتظار Red Dead Redemption 2 منتشر شد و باز هم انتظارها را برای تجربه چنین بازی بزرگ و جاه‌طلبانه‌ای سخت‌تر کرد و از طرف دیگر ناراحت‌کننده‌ترین خبر هفته یعنی تعطیلی استودیو دوست‌داشتنی تل‌تیل گیمز منتشر شد. این اتفاقات باعث شد که لودینگ ۲۶ را به این اخبار اختصاص دهیم.

در بخش پرونده این هفته و به مناسبت خبر تعطیلی Telltale Games، نگاهی انداخته‌ایم به استودیوهای بزرگ، محبوب و خوش‌نامی که به دلایل مختلف تعطیل شده‌اند. در بخش تاپ فایو اما به سراغ یک موضوع بسیار جذاب و بامزه رفته‌ایم و ۵ بازی‌ای را معرفی کرده‌ایم که می‌توان به جرات به آنها لقب عجیب‌ترین بازی‌های تاریخ را اهدا کرد! از شبیه‌ساز نان و جراحی گرفته تا یکی از منحصربه‌فردترین تجربه‌های همه گیمرها، در این تاپ فایو حضور دارند.

مثل همیشه، در لودینگ شاهد بخش‌های دماسنج، از زومجی بپرسید و تازه‌ها هستیم تا هم به سوالات شما پاسخ دهیم، هم نگاهی به بازی‌هایی که قرار است منتشر شوند بیندازیم و هم اخبار هفته را به سبک لودینگ مرور کنیم. همچنین نظرسنجی این هفته نیز به استودیو تل‌تیل اختصاص داده شده است و در آن نظر شما را در رابطه با بهترین مجموعه این استودیو جویا شده‌ایم. این شما و این هم لودینگ ۲۶:  

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده