نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۲۱: از موشکافی تریلر Cyberpunk 2077 تا مورد انتظارترین بازی های سال ۹۷

بیست و یکمین قسمت از لودینگ را به موشکافی از تریلر سایبرپانک 2077 اختصاص دادیم و از بازی‌های مورد انتظاری گفتیم که قرار است در نیمه دوم سال ۹۷ عرضه شوند.

هفته گذشته در یکی از غیر منتظره‌ترین اتفاقات دنیای گیم، بالاخره اولین تریلر گیم پلی از بازی فوق‌العاده مورد انتظار Cyberpunk 2077، محصول جدید استودیو سی دی پراجکت رد، منتشر شد. این تریلر ۴۸ دقیقه‌ای، ما را تا حدود بسیار زیادی با دنیای بازی، مکانیک‌ها، گیم‌پلی و المان‌های نقش‌آفرینی بازی آشنا کرد. اما این تریلر نسبتا طولانی، دارای تعدادی نکات کوچک هم بود که اطلاعات بیشتری را در رابطه با بازی برای ما آشکار می‌ساخت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم پرونده اصلی لودینگ ۲۱ را به موشکافی این تریلر اختصاص دهیم.

اما این تمام بخش‌های لودینگ این هفته نیست. تقریبا به میانه راه سال ۹۷ رسیدیم و در ۶ ماه پیش رو، قرار است بازی‌های بسیار زیاد و مهمی عرضه شوند. به همین مناسبت،‌ بخش دیگری از لودینگ را به معرفی و نگاهی به مهم‌ترین بازی‌هایی که قرار است تا نوروز ۹۸ عرضه شوند، اختصاص دادیم. در ادامه برنامه و در بخش تاپ فایو، از بهترین بازی‌های با دنیای سایبرپانکی گفتیم و مانند همیشه در بخش دماسنج اخبار به سبک لودینگ را مرور کردیم و در تازه‌ها نیز نگاهی به بازی‌هایی که قرار است در هفته جاری عرضه شوند، انداخته‌ایم. در انتها نیز نظر شما را در رابطه با جذاب‌ترین ویژگی‌ بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ جویا شدیم. این شما و این هم لودینگ ۲۱:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده