نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

لودینگ ۱۹: از تاریخچه مجموعه Metal Gear تا بهترین شخصیت‌های بازی‌های مخفی‌کاری

قسمت نوزدهم لودینگ را به بازی‌های مخفی‌کاری اختصاص دادیم و همچنین در پرونده‌ای مفصل، تاریخچه سری متال گیر را مرور کرده‌ایم.

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی، بازی‌های مخفی‌کاری هستند. بازی‌هایی که گیمر را به سمت و سوی مخفی‌کاری و داشتن استراتژی سوق می‌دهند و به شدت گیمری را که اسلحه به دست می‌گیرد و بدون فکر شلیک می‌کند، تنبیه می‌کنند. بازی‌هایی مانند سری متال گیر، هیتمن،‌ اسپیلنتر سل و حتی کوماندوز، بازی‌هایی بودند که عنصر مخفی‌کاری را به اوج رساندند و تبدیل به مجموعه‌های فراموش نشدنی این صنعت شدند. به دلیل محبوبیت این بازی‌ها، تصمیم گرفتیم که نوزدهمین قسمت از لودینگ را به بازی‌های مخفی‌کاری اختصاص دهیم.

به همین مناسبت، در بخش تاپ فایو، محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های مخفی‌کاری را فهرست کردیم و در بخش تاریخچه، داستان بازی متال گیر را به صورت مفصل روایت کرده‌ایم. مانند تاریخچه‌های قبلی لودینگ، این تاریخچه در دو قسمت تقدیم شما شده است. مانند همیشه، در بخش دماسنج، مهم‌ترین خبرهای هفته را به سبک لودینگ بازگو کرده‌ایم و در بخش از زومجی بپرسید، به سوالات مهم شما پاسخ داده‌ایم.

در بخش تازه‌ها نیز سری زدیم به بازی‌هایی که قرار است این هفته منتشر بشوند که در میان‌شان نام‌هایی مانند Guacamelee! 2، Shenmue I و II و Formula 1 2018 دیده می‌شوند. در نظرسنجی این هفته نیز نظر شما را در رابطه با بهترین شخصیت مخفی‌کاری تاریخ بازی‌های ویدیویی جویا شدیم. با قسمت نوزدهم از برنامه لودینگ همراه باشید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده