نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۱۲: از مورد انتظارترین بازی های نقش آفرینی تا سیر تکاملی این سبک

در دوازدهمین قسمت از برنامه لودینگ، به سراغ یکی از محبوب‌ترین و داغ‌ترین سبک بازی‌ها یعنی ژانر نقش‌آفرینی رفته‌ایم.

بدون شک یکی از محبوب‌ترین و بهترین ژانرهای بین بازی‌های ویدیویی، سبک نقش آفرینی است؛ سبکی که در طول سالیان اخیر، دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است و دیگر ردپای این سبک را حتی در بازی‌های اکشن ماجراجویی هم می‌توان مشاهده کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم دوازدهمین قسمت از برنامه لودینگ را به این سبک اختصاص دهیم. 

در لودینگ ۱۲، ابتدا سری زده‌ایم به تاریخچه ژانر نقش‌آفرینی و سیر تحول این سبک را مرور کرده‌ایم. در بخشی دیگر، ویژگی‌های یک بازی RPG خوب را فهرست کرده‌ایم تا ببینیم که چرا به طور مثال یک بازی‌ که جهان‌باز نقش‌آفرینی است، خود به خود نمی‌تواند به یک اثر موفق تبدیل شود. مثل همیشه، این هفته نیز در بخش دماسنج سری زده‌ایم به مهم‌ترین اخبار هفته به سبک زومجی و با هم می‌بینیم که چه اتفاقات جذاب، نیمه جذاب و غیرجذابی در دنیای بازی‌های ویدیویی در هفته گذشته رخ داده است. 

مانند همیشه این هفته نیز Loading دارای بخش تاپ فایو است؛ تاپ فایوی که به بازی‌های نقش‌آفرینی مورد انتظار اختصاص دارد. سوال نظرسنجی این برنامه نیز همین است که شما می‌توانید از طریق فرم تعبیه شده در متن، در آن شرکت کنید. مثل همیشه، تازه‌ها و از زومجی بپرسید نیز دو بخش آخر لودینگ این هفته را تشکیل می‌دهند. با قسمت دوازدهم از لودینگ همراه ما باشید:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده