// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

نگاهی به تاریخچه سبک Battle Royale

در دومین برنامه لودینگ، نگاهی به Battle Royale و تاریخچه این سبک دوست داشتنی داشتیم که می‌توانید در این مطلب این ویدیو را به صورت مجزا تماشا کنید.

هر از گاهی در صنعت بازی‌های ویدیویی یک سبک رواج پیدا می‌کند و اکثر سازنده‌های بازی‌های ویدویی سعی می‌کنند با استفاده از آن مخاطبان را جذب بازی‌های خود کنند. تقریبا دو سالی است که سبک Battle Royale همانند یک ویروس جذاب در میان سازنده‌ها قرار گرفته و شاهد رشد روز افزون بازی‌های این سبک هستیم که معروف‌ترین‌شان بازی Fortnite و بازی PUBG است. تا به حال برای‌تان سوال پیش آمده که تاریخچه این سبک چیست و از کجا آمده؟ ما در دومین آنالیز لودینگ، برنامه گیمینگ زومجی، نگاهی به سبک Battle Royale و تاریخچه آن انداخته‌ایم. جالب است بدانید که محبوبیت سبک Battle Royale آن‌قدر بالا است که حتی کمپانی راک استار در Grand Theft Auto Online هم از این ایده استفاده کرد و از طرفی شاهد المان‌های این سبک در بازی 2 Red Dead Redemption خواهیم بود. برای فهم بیشتر ماجرا و شناخت این سبک بهتر است نگاهی به ویدیو آنالیز برنامه لودینگ داشته باشیم.

دانلود از آپارات | دانلود از یوتیوب

آیتمی که مشاهده کردید، تنها بخشی از دومین قسمت از برنامه لودینگ بود. برای مشاهده کامل ویدیوها، بهتر است به دومین قسمت از برامه لودینگ مراجعه کنید. لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که هر هفته (دوشنبه‌ها ساعت ۹ شب) پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده