نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ: از تاریخچه ماریو تا طولانی ترین لودینگ های تاریخ

در اولین قسمت از شوی گیمینگ زومجی با نام لودینگ، سری به آقای سیبیلوی دنیای بازی‌های ویدیویی می‌زنیم و از طولانی‌ترین بارگذاری‌های تاریخ می‌گوییم.

لودینگ! سورپرایز ویژه زومجی، بالاخره به بار نشست و پس از تلاش‌های بی‌وقفه تمام بچه‌های تحریریه زومجی، موفق شدیم اولین قسمت از شوی مخصوص بازی را برای انتشار در اواخر سال ۹۶ آماده کنیم؛ برنامه‌ای که در درجه اول، سعی کرده‌ایم در آن، آیتم‌های باکیفیت و جالبی را در فضایی جذاب، تولید کنیم و در کنار آن، ضمن پرداختن به جدیدترین و مهم‌ترین اتفاقات دنیای بازی‌های ویدیویی از نگاهی تازه، سعی کرده‌ایم آیتم‌های متنوعی را برای شما تولید کنیم تا نه‌تنها با تاریخچه برخی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌ها و ژانرهای دنیای بازی‌ها آشنا شوید، بلکه با بعد تکنیکی بازی‌ها نیز تا حدودی آشنایی پیدا کنید.

در اولین قسمت از برنامه Loading، به مناسبت نام برنامه، به بحث شیرین (!) و اعصاب خرد‌کن Loading یا همان بارگذاری در بازی‌ها پرداخته‌ایم. ما پنج بازی با طولانی‌ترین زمان لودینگ را معرفی کرده‌ایم و در بخش دیگری از برنامه، به شما توضیح داده‌ایم که در هنگام بارگذاری بازی‌ها، چه اتفاقاتی در پشت صحنه رخ می‌دهد. اما، مگر می‌شود برنامه گیمینگی وجود داشته باشد و در آن به ماریو، یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی اشاره نکرد؟ به همین مناسبت، تصمیم گرفتیم در بخش دیگری از اولین قسمت لودینگ، سری به تاریخچه این شخصیت بزنیم. البته، این تمام آیتم‌های قسمت اول لودینگ نیست! پس از شما دعوت می‌کنیم به تماشای لودینگ: قسمت اول بپردازید:

دانلود از طریق وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

همچنین شما می‌توانید از طریق رای‌گیری زیر، در نظرسنجی این هفته لودینگ شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده