نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۹

کیس گیمینگ می‌خوای بخری؟ با زومیت کیس‌ها رو مقایسه کن و ارزان‌ خرید کن

شما می‌توانید هم اکنون ۴۰۰ کیس کامپیوتر را در بخش محصولات زومیت به صورت کامل از نظر مشخصات فنی و قیمت مقایسه کنید.

کیس کامپیوتر یکی از اجزایی است که عدم کسب اطلاع از مشخصات آن در زمان خرید به دفعات موجب پشیمانی شده است. قرار نگرفتن کارت گرافیک در کیس، قرار نگرفتن رادیاتور، تعداد فن‌های همراه، تهویه‌ی نامناسب همه و همه تنها بخشی از مواردی است که توجه به مشخصات کیس را پیش از خرید به امری ضروری بدل می‌کند.

ما در بخش محصولات زومیت اطلاعات کاملی از انواع کیس با فرم‌فکتور‌های مختلف در اختیار شما قرار داده‌ایم. تصاویر با کیفیت از تمام جوانب کیس، کامل‌ترین مشخصات فنی، محصولات مشابه و اصلی‌ترین رقبای یک محصول به شما ارائه می‌شود تا در کنار نظرات سایر کاربران و پاسخ به سوالات و ابهامات در بخش نظرات هر آنچه پیش از خرید لازم دارید را در اختیارتان باشد.

برخی از سوالاتی که کاربر در خرید کیس باید در ذهن داشته باشد به قرار زیر است:

  • ابعاد کیس مناسب قطعات من است؟
  • این کیس به صورت پیش‌فرض با چند فن عرضه می‌شود؟ آیا باید برای فن هزینه کنم؟
  • آیا خنک کننده آبی یا بادی من قابل نصب در این کیس است؟
  • درگاه‌های خروجی، هاب فن و ... همراه کیس وجود دارد؟
  • آیا تهویه کیس مناسب است یا تهویه فدای ظاهر شده است؟

خرید کامپیوتر مثل یک پازل ساده است ما در در بخش محصولات زومیت سعی می‌کنیم رسیدن به پاسخ این سوالات شما را یاری کنیم. کافی است سوالات خود را در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

در فهرست محصولات چندین فیلتر از جمله نوع شاسی، پنل شیشه‌ای کناری، فرم فکتور مادربردهای سازگار و .... برای دسترسی بهتر به گزینه‌های موردنظر در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای اطلاع از قیمت کیس گرین، قیمت کیس کولر مستر، قیمت کیس دیپ کول و کیس لیان لی و سایر برندها کافی است از بخش فیلتر سازنده موردنظر خود را انتخاب کنید.

کافی است از اسلایدر قیمت استفاده کنید و گزینه‌های مطابق با بودجه‌ی خود را بیابید. پس از انتخاب محصول و کسب اطلاعات در مورد آن زمان خرید فرا می‌رسد. در بخش محصولات زومیت شما می‌توانید علاوه بر قیمت کیس کامپیوتر به فروشندگان آن نیز دسترسی پیدا کنید و آن را با کمترین قیمت خریداری کنید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم که اگر هم اکنون از کیس کامپیوتر خاصی استفاده می‌کنید بررسی و تجربه استفاده از آن را با دیگر کاربران در صفحه آن محصول به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده