// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱

آموزش باز و بسته کردن قاب های PS5 برای تمیز کردن

در این ویدیو نحوه باز و بسته کردن فیس پلیت‌های کناری پلی استیشن 5 را آموزش می‌دهیم تا بتوانید راحت کنسول‌تان را تمیز کنید. همراه زومجی باشید.

وجود گرد و خاک در هر دستگاه الکترونیکی می‌تواند باعث کاهش طول عمر آن شود. کنسول‌های بازی هم از این موضوع مستثنا نیستند. ما امروز تصمیم گرفتیم ویدیویی از نحوه تمیز کردن کنسول PS5 را برای‌تان آماده کنیم. برای تمیز کردن کنسول پلی استیشن 5 در مرحله اول نیاز دارید که قاب‌های دو طرف (یا همان فیس پلیت‌ها) را باز کنید. البته سونی قاب‌های PS5 را طوری طراحی کرده که بدون نیاز به باز کردن پیچ بتوانید به راحتی آن را از بدنه اصلی جدا کنید و در مراحل بعدی راحت هر دو طرف کنسول را تمیز کنید.

تمیز کردن کنسول پلی استیشن 5 شامل سه مرحله است که ما در این ویدیو فقط مرحله‌ اول را آموزش می‌دهیم. نگران نباشید. حرکت جالبی که سونی برای کنسول پلی استیشن 5 انجام داده این است که دو شیار روی کنسول تعبیه کرده که با فشار باد می‌توانید بخش بزرگی از گرد و خاک‌های کنسول‌تان را تمیز کنید. در این ویدیو کوتاه هم می‌توانید نحوه باز و بسته کردن قاب‌های کنسول را یاد بگیرید و هم نحوه صحیح تمیز کردن کنسول. در ادامه شما را به تماشای ویدیو دعوت می‌کنم.

شما فیس پلیت اسپایدرمن ۲ پلی استیشن ۵ را همین الان از تکسیرو خریداری کنید. 

برای حمایت از ما ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده