// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۵

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های Mortal Kombat 1

تروفی و اچیومنت‌های Mortal Kombat 1 به‌گونه‌ای طراحی شده که مخاطب بتواند به‌راحتی تمامی آن‌ها را کسب کند.

چندی پیش بازی Mortal Kombat 1 روانه بازار شد و با اینکه در مواردی مثل داستان‌سرایی مشکلاتی را به خود اختصاص داده، اما گیم‌پلی و نبردهای میان کاراکترها، همچنان لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است. دراین‌قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به سراغ بازی Mortal Kombat 1 رفته‌ایم تا کاربران و علاقه‌مندان بتوانند به‌سادگی تمامی آن‌ها را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۳ از ۱۰ (همچنین مقداری شانس که برای کسب پنج میلیون امتیاز، یک Gateway Tower آسان برای شما تدارک دیده شود. همچنین تمامی تروفی و اچیومنت‌های آنلاین به کمک یک همراه قابل به‌دست آوردن بوده و بخش داستانی را هم می‌توانید روی درجه سختی Very Easy تجربه کنید)
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۲۵ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۵۱ عدد و معادل ۱۳۵۰ امتیاز (۳۴ تروفی برنز، ۱۵ تروفی نقره، یک تروفی طلا و یک تروفی پلتینوم)
    اشاره کنم که تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی، آنلاین بوده و هیچ مورد آفلاینی وجود ندارد. زیرا، تمامی دیتاها و رکوردهای شما روی سرورهای بازی ذخیره شده و اگر تروفی یا اچیومنتی در حالت آفلاین کسب شود، تا زمانی‌که آنلاین نشوید در اختیار شما قرار نمی‌گیرد.
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۵۰ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که از دست خواهید داد: یک عدد. اگر باس نهایی یک فصل از اینویژن را شکست ندهید، برای فصل جدید کل پیشرفت‌های شما ریست می‌شود. هر سیزن هم ۵۰ روز طول می‌کشد تا تمام شود
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: تروفی یا اچیومنت خاصی در بازی دارای باگ و گلیچ نیست، اما تروفی و اچیومنت The Mighty Have Fallen هنوز قابل کسب شدن نیست و راهی هم برای آن پیدا نشده است. احتمالا در آینده و فصل‌های بعدی اینویژن شاهد اضافه شدن محتوایی در راستای کسب این تروفی و اچیومنت خواهیم بود.
  • سخت‌ترین تروفی و اچیومنت بازی: تروفی و اچیومنت High Score
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: یک دور بخش داستانی و تجربه مجدد مرحله پانزدهم. ۱۰ عدد Tower، پنج مسابقه رنکد، یک مسابقه آنلاین King of the Hill و یک فصل کامل از حالت اینویژن

تروفی Kompletionist

توضیح: تمامی تروفی‌ها را کسب کنید

تروفی Become A Ninja In No Time

توضیح: آموزش پایه را کامل کنید

از منوی بازی و قسمت Learn وارد بخش Tutorial شده و سپس وارد Basic شوید. هر پنج آموزش درنظر گرفته شده را به‌صورت کامل به اتمام برسانید.

تروفی Eye Of The TaiGore

توضیح: یک ساعت از وقت خود را در تمرین کردن سپری کنید

از منوی بازی و قسمت Learn وارد بخش Tutorial شده و در ادامه Practice را انتخاب کنید. حال یکی از شخصیت‌ها را انتخاب کرده و یک ساعت در این بخش بمانید (نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید).

تروفی A New Timeline

توضیح: ۵۰ درصد از بخش داستانی را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت کامل کسب خواهید کرد.

تروفی What Just Happened??

توضیح: بخش داستانی بازی را به‌صورت ۱۰۰ درصد کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت کامل کسب خواهید کرد.

تروفی Who Was That??

توضیح: مرحله ۱۵ را دوبار تمام کنید

پس از یک دور از تمام کردن بخش داستانی مورتال کامبت 1، مجددا از بخش انتخاب مراحل، مرحله ۱۵ را انتخاب و تمام کنید.

تروفی Titan

توضیح: ۱۰ هزار آسیب را به حریف وارد کنید

بازیکنان در هرکدام از حالت‌های بازی قادر به کسب این تروفی و اچیومنت هستند و میزان آسیب درنظر گرفته شده، با درنظرگرفتن تمامی مسابقاتی است که انجام می‌دهید. ازاین‌رو با انجام پنج مسابقه، آن را کسب خواهید کرد.

تروفی Beaten And Broken

توضیح: پنج هزار پیمانه خون بریزید

برای کسب تروفی و اچیومنت مورد نظر اصلا نیازی نیست که تلاش خاصی کنید. با تلاش کردن برای کسب سایر تروفی و اچیومنت‌ها، به‌راحتی تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی It Has Begun!!!

توضیح: بخش تمرینی Cage Mansion را کامل کنید

تروفی و اچیومنت مورد نظر را به‌صورت خودکار در حالت Invasion کسب خواهید کرد.

تروفی Kontender

توضیح: پنج ست کامبت لیگ را بازی کنید (بخش آنلاین)

توضیحات تروفی و اچیومنت ذکر شده کمی گمراه کننده است. در اینجا شما نباید فقط «بازی» کنید. بلکه، باید کل ست را حتما به پایان برسانید (یک زمانی کامل می‌شود که یکی از بازیکن‌ها به واسطه‌ی Rematch کردن بعد هر بازی زودتر به سه برد برسد).

تروفی Deadly Assassin

توضیح: ۲۰ فیتلیتی مختلف را اعمال کنید

مهم نیست در کدام یک از حالت‌های بازی اقدام به انجام فیتلیتی‌ها می‌کنید. می‌توانید به‌راحتی وارد منو Learn شده و گزینه Fatalities را انتخاب کنید. حال با اعمال ۲۰ فیتلیتی مختلف، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی Karnage

توضیح: ۱۰ بروتالیتی مختلف را اعمال کنید

کافی است وارد ۱۰ مسابقه مختلف با هوش مصنوعی روی آسان‌ترین درجه سختی ممکن شده و سپس با انجام بروتالیتی کاراکترها به‌عنوان آخرین ضربه برای شکست دادن‌شان، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید. هرکاراکتر بروتالیتی‌های متفاوتی دارد، اما ساده‌ترین آن‌ها که از همان ابتدا در دسترس است، جهت پایین دی‌پد و دکمه مثلث/Y است. یادتان باشد که حتما در انتهای راند آخر و به‌عنوان آخرین ضربه باید این کار را انجام دهید و حتما دکمه‌های ذکر شده را نگه دارید، صرفا ضربه نزنید. همچنین با ۱۰ کاراکتر مختلف باید حرکت بروتالیتی را اعمال کنید. نمی‌توانید با یک کاراکتر ۱۰ بار بروتالیتی بزنید.

تروفی Annihilation

توضیح: ۱۰ فیتلیتی کمئوها را اعمال کنید

کمئوها همان شخصیت‌های همراه شما هستند که به‌عنوان یار کمکی می‌توانید از آن‌ها در طول مبارزات استفاده کنید. دکمه‌های مربوط‌به فیتلیتی آن‌ها و مسافتی را که برای اعمال فیتلیتی باید رعایت کنید، در صفحه مربوط‌به Move List و شاخه کمئو نوشته شده است. حال با ۱۰ کمئو مختلف، فیتلیتی بزنید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروقی Making Friends Is Easy

توضیح: از ۱۰ کمئو مختلف استفاده کنید

بازیکنان می‌توانند تروفی و اچیومنت ذکر شده را با Annihilation ترکیب کنند.

تروفی Puppet Master

توضیح: یک Klassic Tower را با پنج شخصیت مختلف به پایان برسانید (حالت Tower)

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده از منوی اصلی وارد حالت Kampaign شده و سپس گزینه Towers را انتخاب کنید. حال اولین تاور بازی Novice نام دارد که ۶ مسابقه را پیش روی شما قرار می‌دهد. درجه سختی را روی Very Easy قرار داده و با پنج شخصیت اصلی مختلف، این تاور را به پایان برسانید.

تروفی Give A Koin

توضیح: ۱۰ هزار سکه را در شراین بازی خرج کنید (منو Extras)

از منوی اصلی بازی وارد بخش Extras شده و سپس Shrine را انتخاب کنید. حال باید ۱۰ هزار سکه را در این شراین خرج کرده تا آیتم‌های مختلفی را کسب کنید. بازیکنان در جریان انجام حالت اینویژن و رساندن سطح اینویژن خود به ۲۰، به‌راحتی مقدار سکه خواسته شده را کسب می‌کنند.

تروفی Test Your Might

توضیح: پنج Test Your Might خاص را کامل کنید (حالت Invasion)

در جریان حالت اینویژن بازیکنان به دفعات مختلفی با مینی گیم Test Your Might روبه‌رو می‌شوند. همچنین بعضی از تاورهای قرار گرفته در این حالت هم Test Your Might را در خود جای داده‌اند. یادتان باشد که این تروفی و اچیومنت کمی دیر پاپ آپ می‌شود و شاید بعد از کامل کردن پنجمین Test Your Might در دسترس قرار نگیرد.

تروفی So I Just Kill Stuff??

توضیح: پنج رویارویی خاص را کامل کنید (حالت Invasion)

توضیحات تروفی و اچیومنت Adventure Time را مشاهده کنید

تروفی Adventure Time

توضیح: ۲۵ رویارویی خاص را کامل کنید (حالت Invasion)

رویارویی‌ها همان مبارزات شما با در حالت اینویژن است. البته بعضی از این رویارویی‌ها هم شامل مواردی مثل Test Your Might و Survival می‌شوند. ازاین‌رو برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده تنها کافی است ۲۵ رویارویی مختلف را کامل کنید که با پیشروی در حالت اینویژن، به‌صورت خودکار تروفی و اچیومنت‌های مربوط‌به این بخش را کسب می‌کنید.

تروفی King Slayer

توضیح: یک شاه را از تخت پادشاهی خود پایین بکشید (حالت آنلاین)

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید King را در حالت King of the Hill بخش آنلاین بازی شکست دهید. بازیکنان می‌توانند تروفی و اچیومنت ذکر شده را به‌صورت پرایوت و با کمک یکی دیگر از دوستان خود کامل کنند. ازاین‌رو از منوی اصلی وارد حالت Versus شده و سپس بخش آنلاین را انتخاب کنید. حال یا وارد King of the Hill به‌صورت پرایوت شوید یا در حالت عادی مشغول تجربه حالت ذکر شده شوید.

تروفی Buddy System

توضیح: مستری یکی از کمئوهای بازی را کامل کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Rollin’ With My Krew را مطالعه کنید.

تروفی Rollin’ With My Krew

توضیح: مستری پنج کمئو را کامل کنید

کاراکترهای بازی دارای مستری هستند که شبیه به بتل‌پس برای کاراکترهای بازی است. با پیشروی در سطوح بتل پس، می‌توانید آیتم‌های تزئینی، بروتالیتی و فیتلیتی دوم را آزاد کنید. شخصیت‌های کمئو هم از این قاعده مستثنا نیستند و مستری مخصوص به خود را دارند. بهترین راه برای ارتقا سطح مستری، حالت اینویژن بازی است که مسابقات متعددی را در خود جای داده و XP خوبی را کسب می‌کنید.

تروفی Where’s Blanche

توضیح: با یک فروشگاه Outworld مبادله کالا انجام دهید (حالت Invasion)

در جریان حالت اینویژن فروشگاه Outworld را مشاهده می‌کنید که ازطریق آن می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید. از نظر ظاهر هم با یک کاراکتر آبی رنگ چهار دست روبه‌رو می‌شوید. تنها کافی است یک آیتم را از او خریداری کنید.

تروفی Take and Deny

توضیح: با یک فروشگاه Earthrealm مبادله کالا انجام دهید (حالت Invasion)

جدا از فروشگاه Outworld، حالت اینویژن مورتال کامبت 1 دارای فروشگاه Earthrealm است. از نظر ظاهر تقریبا شبیه به فروشنده Outworld بوده و همیشه یکی از آن‌ها درکنار Gateway Portal قرار دارد (وارد نقشه کلی اینویژن شده و جزیره‌ای که بین تمامی Mesaهای بازی قرار دارد).

تروفی Ultimate Power

توضیح: از یک تلیسمن استفاده کنید (حالت Invasion)

تروفی و اچیومنت خودکار که بعد از رویارویی با Demon Lady در حالت اینویژن آن را کسب خواهید کرد. تلیسمن‌ها مواردی هستند که می‌توانید آن‌ها را در طول مبارزه فعال کرده و قدرت‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

تروفی Talis-Mania

توضیح: از یک تلیسمن ۱۰ بار استفاده کنید (حالت Invasion)

تروفی Running On Empty

توضیح: یک تلیسمن را شارژ کنید (حالت Invasion)

پس از اینکه از تلیسمن خود در مبارزات استفاده کردید، باید مجددا آن‌ها را شارژ کنید. ازاین‌رو برای شارژ تلیسمن خود وارد Forge شده و Richarge Talisman را انتخاب کنید.

تروفی So Krafty

توضیح: یک تلیسمن را بسازید

تروفی و اچیومنت خودکار که در جریان آموزش استفاده از Forge آن را کسب خواهید کرد.

تروفی Feeling Stronger

توضیح: به سطح پنج اینویژن برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Juggernaut را مطالعه کنید.

تروفی Unstoppable

توضیح: به سطح ۱۰ اینویژن برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Juggernaut را مطالعه کنید.

تروفی Juggernaut

توضیح: به سطح ۲۰ اینویژن برسید

حالت اینویژن سطح مخصوص‌به خود را دارد که از سطح حساب کاربری شما متفاوت است. بازیکنان با پیشروی خود در حالت اینویژن و تلاش برای رسیدن و شکست دادن باس فصلی این حالت، به‌صورت خودکار به سطح ۲۰ می‌رسند.

تروفی Not So Big Now Are You??

توضیح: یک مینی باس را در حالت اینویژن شکست دهید

تروفی و اچیومنتی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Who Da Boss??

توضیح: یک باس اصلی در اینویژن را شکست دهید

تروفی و اچیومنتی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Vanquished

توضیح: باس نهایی فصل اینویژن را شکست دهید

حالت اینویژن به‌صورت فصلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در جریان هر فصل، یک باس نهایی و متفاوت را مشاهده خواهیم کرد. حال برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، حتما در طول یک فصل باید به آخرین باس اینویژن رسیده و او را شکست دهید.

تروفی Always Accessorize

توضیح: یک رلیک را انتخاب و استفاده کنید (حالت Invasion)

در بعضی از رویارویی‌های مشخص در حالت اینویژن، بازیکنان در پایان رلیک‌های مختلفی را به‌عنوان پاداش کسب می‌کنند. پس از دریافت اولین رلیک، دکمه مثلث/Y را فشار داده و از منو Loadout، وارد بخش Relic شوید. رلیک مورد نظر را انتخاب کرده و آن را Equip کنید.

تروفی Kollector

توضیح: از سه رلیک مختلف استفاده کنید (حالت Invasion)

تروفی The Mighty Have Fallen

توضیح: یک مبارزه با تایتان را کامل کنید

تابه‌امروز هنوز شخصی این تروفی و اچیومنت را کسب نکرده و هنوز روشی برای آن اعلام نشده است. شاید پس ازفصل اول اینویژن یا در انتهای آن شاهد حضور یک تایتان در بازی در راستای نبرد با آن باشیم.

تروفی ABACABB

توضیح: از یک کلید استفاده کنید (حالت Invasion)

تروفی و اچیومنتی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Made It Out Alive

توضیح: یک رویارویی سروایول را کامل کنید (حالت Invasion)

تروفی و اچیومنتی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Make Way, I’m Koming Through

توضیح: یک انسداد را از بین ببرید (حالت Invasion)

تروفی و اچیومنتی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Found You

توضیح: یک مبارزه مخفی را آزاد کنید (حالت Invasion)

تروفی و اچیومنتی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Stop Hiding

توضیح: از یک کمین زنده خارج شوید

تروفی و اچیومنتی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Quest Master

توضیح: سه مأموریت روزانه را کامل کنید (تروفی و اچیومنت آنلاین)

از منوی اصلی بازی یا حالت اینویژن، تاچ‌پد/دکمه سه خط روی کنترلر ایکس باکس را فشار دهید تا منو مأموریت‌ها (Quests Menu) باز شود. دراینجا می‌توانید چالش‌های روزانه و هفتگی خود را مشاهده کنید که در قالب مأموریت نمایش داده می‌شوند. با کامل کردن سه مأموریت، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد. چالش‌های درنظر گرفته شده سادگی بالایی دارند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را کسب کنید.

تروفی Working Overtime

توضیح: یک مأموریت هفتگی را کامل کنید (تروفی و اچیومنت آنلاین)

توضیحات تروفی و اچیومنت Quest Master را مطالعه کنید.

تروفی High Score, Is That Good?

توضیح: در Gateway Towerهای بازی پنج میلیون امتیاز را کسب کنید

با تماشای ویدیو زیر نحوه انجام این کار را متوجه خواهید شد.

تماشا از یوتوب

تروفی There Is No Knowledge That Is Not Power

توضیح: از ۱۰ آیتم که فقط یک بار قادر به استفاده از آن‌ها هستید، استفاده کنید (حالت Invasion)

در جریان پیشروی خود در حالت اینویژن بازی Mortal Kombat 1، آیتم‌های قابل استفاده مختلفی را به‌دست می‌آورید که تنها یک بار قادر به استفاده از آن‌ها هستید. حتی در فروشگاه‌های داخل حالت اینویژن هم این دسته از آیتم‌ها قابل خریداری هستند.

تروفی Happy Endings

توضیح: ۱۰ پایان تاور را آزاد کنید (حالت Tower)

از منوی اصلی بازی وارد بخش Kampaign شده و سپس Towers را انتخاب کنید. حال اولین تاور بازی Novice نام دارد که تنها ۶ مبارزه را در مقابل شما قرار می‌دهد. آن را روی درجه سختی Very Easy گذاشته و با ۱۰ شخصیت مختلف این تاور را به پایان برسانید.

تروفی Big Spender

توضیح: ۱۰ هزار پول فصلی را خرج کنید (فروشگاه آنلاین بازی)

از منوی اصلی بازی دکمه آپشن کنترلر خود را فشار داده تا وارد فروشگاه بازی شوید. سپس وارد بخش Seasonal Items شوید و ۱۰ هزار پول داخل بازی درنظر گرفته شده برای این بخش را خرج کنید. بازیکنان با انجام چالش‌های روزانه و هفتگی و همچنین انجام مسابقات مختلف، Seasonal Kurrency کسب می‌کنند.

تروفی Total Disrespect

توضیح: در یک مسابقه آنلاین بدون اینکه خللی ایجاد شود، Taunt بزنید

وارد حالت Versus مسابقات آنلاین شوید. در حین انجام مسابقه، چهار بار جهت پایین دی‌پد را فشار دهید. البته باید به سرعت این کار را انجام دهید تا کاراکتر شما عمل Taunt زدن را انجام دهد. یادتان باشد که این کار را باید موقعی انجام دهید که مطمئن باشید حریف قادر به آسیب رساندن به شما نیست. بهترین کار این است که یکی از دوستان خود را دعوت کرده و این تروفی و اچیومنت را به‌راحتی کسب کنید.

تروفی Thank You For Being A Fan!!!

توضیح: کردیت‌های بازی را تماشا کنید (حالت Tower)

کردیت‌ها، زمانی آزاد می‌شوند که شما یک تاور را به پایان برسانید. اگر تیتراژ پایانی را رد کنید، مجددا از منوی بازی، بخش Extras و قسمت Kollection می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. تنها کافی است یک کردیت کامل را بدون رد کردن تماشا کنید. پس از شروع تیتراژ پایانی، دست به هیچی نزنید و بگذارید تا انتها نمایش داده شود. کردیت‌ها ۱۴ دقیقه هستند.

تروفی Witness Me!!!

توضیح: Kombat Kard Player Module خود را تغییر دهید (حالت آنلاین)

تنها کافی است از منوی بازی وارد بخش Edit your Card شده و سپس تصویر جلو یا پشت کارت خود را تغییر دهید.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده