// یکشنبه, ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۹

راهنمای تروفی و اچیومنت Need for Speed Unbound

تروفی و اچیومنت‌های بازی Need for Speed Unbound به‌گونه‌ای طراحی شده که کاربران برای کسب تمامی آن‌ها، باید تمامی فعالیت‌های جهان بازی را کامل کنند.

راهنمای تروفی و اچیومنت های Need for Speed Unbound

Need for Speed Unbound را می‌توان متفاوت‌ترین نسخه‌ مجموعه نید فور اسپید دانست که تابه‌امروز عرضه شده و با اینکه مشکلاتی نظیر عدم اسپاون مناسب پلیس‌ها یا نبود سیستم Fast Travel داشت، اما ارائه طراحی‌های سل‌شید و ترکیب آن با المان‌های واقع‌گرایانه خود، باعث شده تا کاربران تجربه‌ای جدید و تازه را کسب کنند.

دراین‌قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی Need for Speed Unbound رفته‌ایم تا کاربران بتوانند تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را به‌راحتی کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌ها: ۴ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۴۰ الی ۵۰ ساعت (درحالت کلی زمان اصلی بر می‌گردد به اینکه تا چه اندازه می‌خواهید در بخش داستانی پیشرفت داشته باشید و تا چه میزان کسب تروفی و اچیومنت‌های آنلاین برای شما طول می‌کشد)
  • تروفی‌ و اچیومنت‌های آفلاین: ۳۲ عدد
  • تروفی و اچیومنت‌های آنلاین: ۱۰ عدد
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۲ عدد و معادل ۱۳۳۵ امتیاز (۲۹ تروفی برنز، هشت تروفی نقره، چهار تروفی طلا و یک تروفی پلاتینوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۴۱ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست می‌دهید: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی کسب تروفی و اچیومنت‌ها تأثیرگذار است؟ خیر، می‌توانید درجه سختی را روی حالت Relaxed گذاشته و بخش داستانی را کامل کنید
  • آیا پس از تمام کردن بخش داستانی، قادر به گشت‌و‌گذار آزادانه هستید؟ بله.

تروفی The Need for Speed

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

تروفی The Bear Champ

توضیح: تمامی آیتم‌های جمع‌آوری خرس را جمع کنید

بازیکنان با مشاهده تصویر زیر، می‌توانند محل دقیق تمامی آیتم‌های جمع‌آوری بازی شامل آیتم‌های خرس، گرافیتی‌های روی دیوار و بیلبوردها را مشاهده کنند.

نقشه تمامی آیتم‌های جمع‌آوری بازی Need for Speed Unbound

تروفی Most Wanted

توضیح: از یک تعقیب و گریز پنج ستاره فرار کنید

بازیکنان به‌صورت عادی احتمال دارد این تروفی و اچیومنت را کسب کنند. بااین‌حال اگر قصد دریافت این تروفی و اچیومنت را زودتر از موعد دارید، حتما با یک ماشین سطح S به بالا تلاش کنید. زیرا پلیس‌ها در پنج ستاره می‌توانند باعث اذیت و آزار شما شوند، اما با داشتن یک ماشین خوب، با کمی تلاش می‌توانید از دست آن‌ها فرار کنید. همچنین پس از اینکه شما را گم کردند، می‌توانید در نقطه‌ای از محیط که در دید پلیس نیست یا در داخل کانتینرها، قایم شده و موتور ماشین خود را خاموش کنید.

تروفی New Crew

توضیح: اولین کوالیفایر را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Oh, It’s On

توضیح: دومین کوالیفایر را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Lake Better Watch Out

توضیح: سومین کوالیفایر را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Found Family

توضیح: مسابقه بزرگ را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Hey Lakeshore

توضیح: بخش مقدماتی بازی را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Adbusting

توضیح: تممی آیتم‌های جمع‌آوری مربوط‌به بیلبوردهای تبلیغاتی را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت The Bear Champ را مطالعه کنید.

تروفی Heaven Spot

توضیح: تمامی‌آیتم‌های جمع‌آوری مربوط‌به گرافیتی‌های داخل شهر را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت The Bear Champ را مطالعه کنید.

تروفی The Zone

توضیح: در تمامی فعالیت‌های Speed Run سه ستاره را کسب کنید

همانند بازی‌های قبلی، کسب ستاره بیشتر زمانی امکان‌پذیر است که سرعتی بیشتر از سرعت خواسته شده داشته باشید. پیشنهاد می‌شود پس از کامل کردن بخش داستانی و کسب یک ماشین سطح S+ خوب به‌سراغ کسب این تروفی و اچیومنت بروید. اشاره کنم که تمامی فعالیت‌های بازی، با رانندگی در جاده‌ها و محیط‌های مختلف نقشه بازی در دسترس قرار می‌گیرند. بااین‌حال با مراجعه به نقشه زیر، می‌توانید محل دقیق تمامی فعالیت‌های جهان NFS Unbound را مشاهده کنید.

تمامی فعالیت‌ های نقشه بازی Need for Speed Unbound

تروفی Frequent Flyer

توضیح: در تمامی فعالیت‌های Long Jump سه ستاره را کسب کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید در هر ۴۵ فعالیت Long Jump سه ستاره را کسب کنید. به‌عبارتی پرشی بیشتر از مسافت خواسته شده، داشته باشید. برای مشاهده نقشه مربوط‌به تمامی فعالیت‌های بازی به تروفی و اچیومنت The Zone مراجعه کنید.

تروفی Catch My Drift

توضیح: در تمامی فعالیت‌های Drift Zone سه ستاره را کسب کنید

برای کسب تمامی ستاره‌های مربوط‌به فعالیت‌های Drift Zone باید هر ۳۵ عدد آن‌ها را کامل کنید. به‌عبارتی باید مسافتی بیشتر از مسافت خواسته شده در محیط مشخص شده را Drift بزنید. برای مشاهده نقشه مربوط‌به تمامی فعالیت‌های بازی به تروفی و اچیومنت The Zone مراجعه کنید.

تروفی Caught On Camera

توضیح: در تمامی فعالیت‌های Speed Trap سه ستاره را کسب کنید

بازیکن با سه ستاره کردن هر ۵۰ فعالیت Speed Trap جهان Unbound، می‌توانند تروفی و اچیومنت مورد نظر را کسب کنند. برای مشاهده نقشه مربوط‌به تمامی فعالیت‌های بازی به تروفی و اچیومنت The Zone مراجعه کنید.

تروفی Cleaning Up

توضیح: تمامی آیتم‌های جمع‌آوری را کسب کرده و تمامی فعالیت‌ها را هم سه ستاره کنید

بازیکنان با کسب سه تروفی و اچیومنت مربوط‌به آیتم‌های جمع‌آوری و چهار تروفی و اچیومنت مربوط‌به فعالیت‌های داخل Lakeshore، می‌توانند تروفی و اچیومنت ذکر شده را به‌صورت خودکار کسب کنند.

تروفی Serious Guap

توضیح: در یک دور از انجام مسابقات، ۷۵ هزار دلار ذخیره کنید

بازیکنان در جریان بخش داستانی در روز و شب از گاراژ خارج شده تا با انجام مسابقات و فعالیت‌های مختلف پول کسب کنند. تنها کافی است در یک روز یا شب، مبلغ ذکر شده را کسب کنید. اگر در اوایل بازی نتوانستید تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید، در انتهای دور دوم کوالیفای قطعا مبلغ ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی Cash Money Millionaire

توضیح: در بخش داستانی یک میلیون دلار را کسب کنید

اشاره کنم که حتما لازم نیست یک میلیون دلار را به‌صورت یک‌جا در حساب خود داشته باشید یا کسب کنید. با گذشت زمان و کسب پول با انجام مسابقات و فعالیت‌های مختلف، قادر به کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده هستید.

تروفی Flow Master

توضیح: ۲۵۰ هزار امتیاز را در جریان یک رویداد Takeover کسب کنید

Takeover رویدادی مشابه به Drift است با این تفاوت که با نابود کردن اشیاء مختلف در نظر گرفته شده در محیط هم می‌توانید امتیاز کسب کنید. ۲۵۰ هزار امتیاز میزان زیادی است و از بعد از دور دوم کوالیفای، شرایط برای کسب آن بسیار راحت‌تر می‌شود. زیرا، هم مسافت و مدت مسابقات Takeover بیشتر می‌شود و هم اینکه ماشین‌ شما بهتر از قبل است و می‌توانید عملکرد مناسب‌تری را از خود به‌نمایش بگذارید. سعی کنید در اولین فرصت کومبو امتیازات خود را به 5x رسانده و سپس آن را نگه دارید. اگر در طول مسیر و قبل از رسیدن به پیچ بعد، مانعی سر راه شما برای خراب کردن وجود نداشت، از نیترو آبی رنگ (از Burst Nitro استفاده نکنید) برای نگه داشتن کومبو خود استفاده کنید. استفاده خالی از نیترو می‌تواند مانع از بین رفتن کومبو شما شود. درانتها، اشاره کنم که مسابقات و رویدادهای Drift هم برای این تروفی و اچیومنت لحظات می‌شود.

تروفی In the Flow

توضیح: ۲۰۰ هزار امتیاز را در یک رویداد Takeover کسب کنید

تنها کافی است در یکی از مسابقات Takeouver، به امتیاز ذکر شده دست پیدا کنید.

تروفی Rebel Without a Pause

توضیح: در جریان بخش داستانی ۳۰ مسابقه Street Race را کامل کنید

Street Race یکی از گونه مسابقات درنظر گرفته شده برای بازیکنان است و درطول انجام مسابقات مختلف، مدام با این دسته از مسابقات سر و کار خواهید داشت. ازاین‌رو کسب تروفی و اچیومنت مورد نظر یکی از ساده‌ترین مواردی است که در اوایل کامل کردن بخش داستانی، آن را به‌دست می‌آورید.

تروفی Style it Out

توضیح: ۱۰ رویداد Takeover را کامل کنید

در جریان حالت داستانی (حتما نیازی نیست که قبل از کامل کردن داستان، این تروفی و اچیومنت را کسب کنید) بازیکنان با انجام ۱۰ رویداد Takeover تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کنند.

تروفی Rydell’s Rydes

توضیح: گاراژ بخش داستانی خود را تا آخرین سطح ارتقا دهید

ارتقای گاراژ به شما اجازه می‌دهد تا اجزای جدیدتری را برای ارتقای ماشین‌های خود کسب کنید. ازاین‌رو ارتقا دادن گاراژ یکی از موارد مهمی است که در همان ابتدای بازی باید آن را کامل کنید و در مجموع برای این کار به ۱۵۷۵۰۰ دلار نیاز دارید.

تروفی Escape Artist

توضیح: با یک ماشین سطح A+ یک تعقیب و گریز هیت ۵ را با موفقیت پشت سر بگذارید

تمامی موارد مورد نیاز برای کسب این تروفی و اچیومنت، همانند تروفی و اچیومنت Most Wanted است. با این تفاوت که این کار را باید با یک ماشین سطح A+ انجام دهید.

تروفی Public Enemy

توضیح: در یک دور از انجام مسابقات، پنج ماشین پلیس را از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، زمانی‌که در روز یا شب مشغول تجربه بازی بودید، باید پنج ماشین پلیس را از بین ببرید. یادتان باشد که حتما پنج ماشین را باید در یک روز یا یک شب از بین ببرید.

تروفی Untouchable

توضیح: ۵۰ تعقیب و گریز پلیس را با موفقیت پشت سر بگذارید

این تروفی و اچیومنت را زمانی‌ کسب می‌کنید که ۵۰ تعقیب و گریز پلیس در بخش داستانی را با موفقیت پشت سر بگذارید. درطول تجربه خود از بخش داستانی و انجام مسابقات مختلف، قطعا با تعقیب و گریزهای بی‌شماری روبه‌رو خواهید شد و به‌راحتی می‌توانید تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Access All Areas

توضیح: گاراژ آنلاین خود در شهر Lakeshore را تا انتها ارتقا دهید

گاراژ شما و ارتقاهای آن در بخش داستانی و آنلاین متفاوت از یکدیگر بوده و برای کسب این تروفی و اچیومنت باید گاراژ حالت آنلاین را تا انتها ارتقا دهید. پیشنهاد می‌کنم ابتدا تروفی و اچیومنت مربوط‌به کسب ۱۰ ماشین مختلف را به‌دست آورده و سپس با فروش ماشین‌هایی که مدنظرتان نیست، بخشی از هزینه این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

تروفی Full House

توضیح: یک پلی فهرست Lakeshore Online را با هفت بازیکن دیگر کامل کنید

کاربران زمانی این تروفی و اچیومنت را کسب می‌کنند که در یک گروه هشت نفره (خودتان و هفت بازیکن دیگر)، یک پلی فهرست کامل را پشت سر بگذارید. پلی فهرست‌های حالت آنلاین بازی شامل سه مسابقه کامل می‌شوند. تروفی و اچیومنت مورد نظر، یکی از خسته‌ کننده‌ترین موارد این بازی است، زیرا نمی‌توانید به‌صورت کلی Matchmaking داشته باشید و هر لابی شامل تعدادی بازیکن مشخش با مسابقات متعدد می‌شود. ازاین‌رو تضمینی نیست که با یک گروه کامل مشغول تجربه بازی شوید و حتی پارتی‌های شما با دوستان‌تان هم نهایت تا سقف چهار بازیکن خواهد بود.

تروفی B for My Name

توضیح: یک پلی فهرست سطح B را در حالت آنلاین برنده شوید

بازیکنان زمانی تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کنند که در حالت آنلاین در یکی از سری مسابقات سطح B شرکت کرده و برنده شوند. اشاره کنم که هر پلی فهرست شامل سه مسابقه می‌شود و در انتها در انتها، بازیکنانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده خواهد بود.

تروفی Bring Your A Game

توضیح: یک پلی فهرست سطح A را در حالت آنلاین برنده شوید

تنها نکته‌ای که باید اشاره کنم، این است که برای پلی فهرست‌های سطح A به بالا، اگر ماشین مناسبی نداشته باشید، بازی یک ماشین قرضی را دراختیار شما قرار داده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

تروفی Teacher’s Pet

توضیح: یک پلی فهرست سطح A+ را در حالت آنلاین برنده شوید

پلی‌فهرست‌های سطح A+ به بالا، امکان دارد شامل مسابقاتی با ماشین‌های سایر سطح‌ها هم شود و به اصطلاح Mixed Tier به حساب می‌آیند. این دسته از مسابقات برای کسب تروفی و اچیومنت‌های مربوطه لحاظ نمی‌شود و حتما باید به‌سراغ مسابقه‌هایی بروید که تنها برای یک سطح از ماشین درنظر گرفته شده‌اند.

تروفی Superstar

توضیح: یک پلی فهرست سطح S را در حالت آنلاین برنده شوید

توضیحات تروفی و اچیومنت Teacher’s Pet را مطالعه کنید.

تروفی Top Billin’

توضیح: یک پلی فهرست سطح S+ را در حالت آنلاین برنده شوید

توضیحات تروفی و اچیومنت Teacher’s Pet را مطالعه کنید.

تروفی Mixtape

توضیح: ۲۵ پلی فهرست آنلاین را کامل کنید

در جریان کسب سایر تروفی و اچیومنت‌های بخش آنلاین بازی Need for Speed Unbound تروفی و اچیومنت ذکر شده را هم کسب خواهید کرد.

تروفی #Blessed

توضیح: در گاراژ بخش داستانی خود ۱۰ ماشین را کسب کنید

بازیکنان با کوالیفای شدن در مسابقات آخر هر هفته بخش داستانی، می‌توانند یک ماشین را کسب کنند و ازطرفی، بعضی از مسابقات بازی هم اتومبیل‌های رایگانی را به‌عنوان پاداش اول شدن دراختیار مخاطب قرار می‌دهند. ازاین‌رو می‌توانید به‌راحتی تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید و اگر همچنان به ۱۰ ماشین دست پیدا نکردید، بازی دارای ماشین‌های ارزان قیمتی برای خریداری است.

تروفی The Collector

توضیح: ۱۰ ماشین را در گاراژ حالت آنلاین خود دراختیار داشته باشید

اگر پس از بخش داستانی، به‌سراغ کسب این تروفی و اچیومنت بیایید، کار شما بسیار ساده‌تر خواهد بود. زیرا، ماشین‌های کسب شده در جریان کامل کردن مسابقات کوالیفای، مسابقاتی با ریسک بسیار بالا و همچنین فعالیت‌ها و آیتم‌های جمع‌آوری، در بخش آنلاین هم در دسترس قرار می‌گیرند. ازاین‌رو این تروفی و اچیومنت را به‌صورت کاملا خودکار کسب خواهید کرد. همچنین می‌توانید آن‌ها را در حالت آنلاین و گاراژ خود فروخته تا گاراژ Lakeshore Online را هم تا آخرین سطح ارتقا دهید.

تروفی Hey Speedie!

توضیح: در حالت داستانی به سرعت ۲۰۰ مایلز برساعت دست پیدا کنید

۲۰۰ مایلز بر ساعت معادل ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت است و در بخش داستانی و زمانی‌که رایدل برای رساندن یک ماشین به مقصد به شما تماس می‌گیرد، با اتومبیل‌هایی روبه‌رو می‌شوید که بعضی از آن‌ها سطح S و S+ هستند. ازاین‌رو امکان دارد بتوانید تروفی و اچیومنت ذکر شده را در همان اوایل بازی کسب کنید. درغیراین‌صورت، با خرید یک ماشین سطح بالا قادر به کسب سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت هستید.

تروفی 100 Miles and Runnin’

توضیح: در مجموع در بخش داستانی ۱۰۰ مایلز رانندگی کنید

۱۰۰ مایلز معادل ۱۶۰ کیلومتر است. ازاین‌رو پس از ۱۶۰ کیلومتر رانندگی در حالت داستانی، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کنید.

تروفی Throwing Up Tags

توضیح: Driving Effects ماشین خود را شخصی‌سازی کنید

در بخش داستانی یا آنلاین، بازیکنان می‌توانند ماشین خود را از نظر ظاهر شخصی‌سازی کنند و یکی از گزینه‌ها Driving Effects نام دارد. مهم نیست کدام افکت را برای ماشین خود انتخاب می‌کنید، صرفا انتخاب یکی از آن‌ها تروفی و اچیومنت مورد نظر را برای شما آزاد می‌کند.

تروفی Fashion Killa

توضیح: لباس خود را شخصی‌سازی کنید

بازیکنان در حالت داستانی و‌ آنلاین، می‌توانند لباس کاراکتر ساخته شده خود را شخصی‌سازی کنند. ازاین‌رو این تروفی و اچیومنت را در همان ابتدا و شروع بازی کسب می‌کنید.

تروفی Cool Whip

توضیح: از یک Wrap شخصی‌سازی شده برای ماشین خود استفاده کنید

بازیکنان در حالت داستانی و آنلاین، می‌توانند ماشین خود را شخصی‌سازی کنند و یکی از بخش‌ها، انتخاب Wrapهای ساخته شده توسط کامیونیتی برای ماشین‌ها است. با انتخاب یک Wrap شخصی‌سازی شده توسط سایر کاربران یا ساخت یکی از آن‌ها توسط خودتان، تروفی و اچیومنت مورد نظر را کسب می‌کنید.

تروفی Kick It

توضیح: در جریان رویدادهای Lakeshore Online، پنج بار از برست نیتروز حداکثر استفاده کنید

Burst Nitrous ویژگی‌ جدیدی است که در نید فور اسپید آنبوند معرفی شد و دارای سه مخزن کنار نیتروی اصلی شما است. ازاین‌رو با انجام فعالیت‌هایی مثل دریفت زدن، سبقت گرفتن، پرش‌های بلند و موارد مشابه می‌توانید این مخزن را پر کنید. یادتان باشد که باید سریعا از آن استفاده کرده وگرنه خالی می‌شوند. ازاین‌رو در مسابقات آنلاین، زمانی‌که سه مخزن شما تا حداکثر سطح ممکن پر شد، سریع از آن استفاده کنید.

تروفی Drop the Beat

توضیح: در جریان مسابقات حالت داستانی، پنج بار از برست نیتروز حداکثر استفاده کنید

دقیقا همانند تروفی و اچیومنت قبل عمل کنید.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده