// شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۰

راهنمای تروفی بازی The Last of Us Part 1

تروفی‌های بازی The Last of Us Part 1 به‌گونه‌ای طراحی شده که کاربران برای کسب اکثر آن‌ها باید تمامی آیتم‌های جمع‌آوری بازی را پیدا کنند.

The Last of Us Part 1 را می‌توان یک بازسازی بسیار خوب از یک بازی پرطرفدار و بزرگ دانست که به‌واسطه بهبود انیمیشن‌ها و توسعه مجدد آن برای پلی استیشن 5، توانسته است تغییراتی را روی گیم‌پلی و تاثیرگذارتر بودن داستان اعمال کند.

دراین‌قسمت از راهنمای تروفی، به‌سراغ بازی The Last of Us Part 1 رفته‌ایم تا کاربران بتوانند به‌سادگی تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی‌های بازی: ۲ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی‌ها را کسب کنید: ۱۵ الی ۲۵ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۲۹ عدد و معادل ۱۳۰۲ امتیاز (۱۴ تروفی برنز، هفت تروفی نقره، هفت تروفی طلا و یک تروفی پلاتینوم)
  • تروفی‌هایی که گلیچ دارند: ندارد، اما گزارش‌هایی منتشر شده از تعداد اندکی از کاربران که قعضی از آیتم‌های جمع‌آوری آن‌ها باگ خورده است
  • تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • آیا درجه سختی بازی روی کسب تروفی‌ها تأثیرگذار است؟ خیر، می‌توانید روی ساده‌ترین درجه سختی تمامی تروفی‌ها را کسب کنید
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تجربه کنید: یک دور بازی اصلی و یک دور بسته الحاقی Left Behind
  • آیا بازی پس از تمام کردن داستان، دارای انتخاب مراحل است؟ بله، می‌توانید سایر تروفی‌های از دست رفته خود را به‌واسطه بخش انتخاب مراحل بازی، کسب کنید

تروفی It can’t be for nothing

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

تروفی No Matter What

توضیح: پارت ۱ را تمام کنید

بازیکنان با تمام کردن بازی The Last of Us Part 1 روی یکی از درجه سختی‌های ذکر شده، تروفی مربوطه را کسب خواهند کرد.

تروفی Don’t Go

توضیح: Left Behind را کامل کنید

بسته الحاقی Left Behind را روی یکی از درجه سختی‌های در نظر گرفته شده، کامل کنید

تروفی Look for the Light

توضیح: تمامی گردنبندهای فایرفلای را پیدا کنید

در جهان بازی ۳۰ عدد گردنبند فایرفلای درنظر گرفته شده که به‌واسطه ویدیو آیتم‌های جمع‌آوری بازی، می‌توانید جدا از گردنبندهای ذکر شده، سایر تروفی‌های مربوط‌به این بخش را هم کسب کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی Endure and Survive

توضیح: تمامی کمیک‌های بازی را جمع‌آوری کنید

در جهان بازی ۱۳ عدد کمیک وجود دارد که جزو آیتم‌های جمع‌آوری به حساب آمده و برای کسب آن‌ها به ویدیو تروفی Look for the Light مراجعه کنید.

تروفی Chronicles

توضیح: تمامی نوشته‌ها و آرتیفکت‌ها را جمع‌آوری کنید

در جهان بازی ۹۷ عدد آرتیفکت وجود دارد که جزو آیتم‌های جمع‌آوری به حساب آمده و برای کسب آن‌ها به ویدیو تروفی Look for the Light مراجعه کنید.

تروفی Getting to Know You

توضیح: درگیر تمامی دیالوگ‌های اختیاری بازی شوید

در جهان بازی ۵۴ دیالوگ اختیاری وجود دارد که جزو آیتم‌های جمع‌آوری به حساب آمده و برای کسب آن‌ها به ویدیو تروفی Look for the Light مراجعه کنید.

تروفی That’s all I got

توضیح: تمامی جوک‌های الی را بشنوید

در جهان بازی اِلی ۶ جوک را برای شما درنظر گرفته که جزو آیتم‌های جمع‌آوری به حساب آمده و برای کسب آن‌ها به ویدیو تروفی Look for the Light مراجعه کنید.

تروفی Something to Fight For

توضیح: تمامی دفترچه راهنماهای تمرینی را کسب کنید

در جهان بازی ۱۲ عدد دفترچه راهنما وجود دارد که جزو آیتم‌های جمع‌آوری به حساب آمده و برای کسب آن‌ها به ویدیو تروفی Look for the Light مراجعه کنید.

تروفی Combat Ready

توضیح: یکی از سلاح‌های خود را تا آخرین سطح ارتقا دهید

بازیکنان به‌واسطه میزهای کار می‌توانند سلاح‌های خود را ارتقا دهند. برای کسب این تروفی در سریع‌ترین زمان ممکن، پیشنهاد می‌کنم تمرکز خود را روی Revolver یا Pistol جول بگذارید. همچنین با گشت‌و‌گذار بهتر در محیط، باز کردن گاوصندوق‌ها و درهای قفل بازی، می‌توانید منابع مورد نیاز متعددی را برای ارتقا سلاح‌های خود کسب کنید.

تروفی Master of Unlocking

توضیح: تمامی درهای قفل بازی را با Shiv باز کنید

در جهان بازی ۱۳ عدد در قفل شده وجود دارد که جزو آیتم‌های جمع‌آوری به حساب آمده و برای کسب آن‌ها به ویدیو تروفی Look for the Light مراجعه کنید.

تروفی Prepared for the Worst

توضیح: تمامی میزهای کار را پیدا کنید

در جهان بازی ۱۱ میز کار وجود دارد که جزو آیتم‌های جمع‌آوری به حساب آمده و برای کسب آن‌ها به ویدیو تروفی Look for the Light مراجعه کنید.

تروفی Sticky Fingers

توضیح: تمامی گاو صندوق‌ها را باز کنید

در جهان بازی چهار گاو صندوق وجود دارد که جزو آیتم‌های جمع‌آوری به حساب آمده و برای کسب آن‌ها به ویدیو تروفی Look for the Light مراجعه کنید.

تروفی Sharpest Tool in the Shed

توضیح: تمامی ابزارهای میز کار را پیدا کنید

در جهان بازی پنج ابزار میز کار وجود دارد که جزو آیتم‌های جمع‌آوری به حساب آمده و برای کسب آن‌ها به ویدیو تروفی Look for the Light مراجعه کنید.

تروفی ‌Build Em Up, Break Em Down

توضیح: از هر یک از سلاح‌های Melee بازی، یک عدد را ارتقا داده و آن‌قدر استفاده کنید تا بشکند

با تماشا کردن ویدیو زیر، هر پنج سلاح مربوط‌به این بخش را مشاهده کرده و نحوه دریافت تروفی ذکر شده را متوجه خواهید شد.

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی Fallen Firefly

توضیح: یک گردنبند فایرفلای را پیدا کنید

توضیحات تروفی Look for the Light را مطالعه کنید.

تروفی Self Help

توضیح: یک دفترچه راهنما را پیدا کنید

توضیحات تروفی Look for the Light را مطالعه کنید.

تروفی Savage Starlight Fan

توضیح: یک کمیک پیدا کنید

توضیحات تروفی Look for the Light را مطالعه کنید.

تروفی Geared Up

توضیح: تمامی آیتم‌های بازی را بسازید

بازیکنان با پیشروی در The Last of Us Part 1 به ۶ آیتم قابل ساخت دسترسی پیدا می‌کنند. هرکدام از آن‌ها را یک بار بسازید تا تروفی ذکر شده را به‌دست آورید.

تروفی Lights Out

توضیح: نوشته فرانک را بردارید

در جریان مرحله Bill’s Town و بخش High School Escape، بازیکنان قادر به دریافت تروفی ذکر شده هستند. در انتهای این مرحله، به خانه‌ای می‌رسید که یک ماشین در گاراژ قرار داشته و الی سوار آن می‌شود. حال در اتاق عقبی گاراژ، یک نوشته وجود دارد که جزو آیتم‌های جمع‌آوری است و سپس آن را باید به بیل بدهید. در ادامه بیل آن را روی زمین انداخته و مجددا می‌توانید نوشته مورد نظر را بردارید. تمامی موارد ذکر شده، جزو پروسه کسب آیتم‌های جمع‌آوری بازی است و می‌توانید این تروفی را هم به‌صورت خودکار کسب کنید.

تروفی Lights Out

توضیح: درحالی که مشغول مخفی‌کاری هستید، ژنراتور پیتس‌برگ را خاموش کنید

بازیکنان در انتهای مرحله پیتس‌برگ، قادر به کسب تروفی ذکر شده هستند. با تماشای ویدیو زیر، نحوه دقیق کسب این تروفی را متوجه خواهید شد.

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی Waterlogged

توضیح: با هنری و سم سوار دستگاه فاضلاب شوید

بازیکنان در مرحله The Suburbs قادر به کسب تروفی ذکر شده هستید و تنها کافی است ویدیو زیر را مشاهده کنید تا متوجه نحوه انجام این کار شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی Left Hanging

توضیح:‌ پس از انجام کار مورد نظر با الی های فایو انجام ندهید

درجریان مرحله Tommy’s Dam و بخش Hydroelectric Dam، باید یک تخته چوب پیدا کرده تا الی به سمت دیگر محیط برود و مسیر را برای شما باز کند. حال پس از انجام این کار، الی دست خود را بالا برده تا شما با وی عمل High Five را انجام دهید. این کار را انجام ندهید تا تروفی ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Who’s A Good Boy?

توضیح:‌ باکلی را ناز کنید

در مرحله Tommy’s Dam و بخش Hydroelectric Dam، با تامی ملاقات خواهید کرد و وی بخش‌های مختلف سَد را به شما نشان می‌دهد. قبل از اینکه وارد شوید، باکلی، سگ تامی، را مشاهده می‌کنید که مشغول بازی کردن با یک توپ است. او را ناز کنید تا تروفی ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Nobody’s Perfect

توضیح: بازی Jak X را در بسته الحاقی Left Behind تجربه کنید

در بخشی از بسته الحاقی Left Behind و مرحله Fun and Games، بازیکنان وارد فروشگاه آرکید راجا می‌شوند. حال در بخشی از این فروشگاه و کنار دستگاه آرکید The Turning، یک دستگاه آرکید ماشین سواری به اسم Jak X را مشاهده می‌کنید. با این دستگاه تعامل داشته و سپس به‌سراغ The Turning بروید.

تروفی Brick Master

توضیح: مسابقه پرتاب و شکاندن شیشه را برنده شوید

در جریان مرحله Mallrats بسته الحاقی Left Behind، رایلی و الی با یکدیگر برای پرتاب آجر و شکاندن شیشه ماشین‌های طبقه پایین، مسابقه می‌دهند. به‌سرعت و آجرها را برداشته و با دقت پرتاب کنید تا رایلی را شکست دهید.

تروفی Angel Knives

توضیح: بلک فنگ را بدون ضربه خوردن، شکست دهید

در جریان ورود به فروشگاه آرکید راجا و تعامل با دستگاه آرکید The Turning، مسابقه مبارزه‌ای مد نظر را بدون ضربه خوردن، کامل کنید.

تروفی Skillz

توضیح: مسابقه آب بازی را برنده شوید

پس از فروشگاه آرکید راجا، رایلی شما را به یک چالش فرا می‌خواند و در جریان آن باید در یک مسابقه آب بازی با اسلحه آب‌پاش شرکت کرده و رایلی را شکست دهید. یادتان باشد که دراینجا حواس خود را به صدای رایلی و محل‌هایی که مخفی می‌شود، جمع کنید.

تروفی Live Bait

توضیح: از آجر یا بطری استفاده کرده تا آلوده شده‌ها را به سمت انسان‌ها هدایت کنید

درمرحله The Enemy of My Enemy بسته الحاقی Left Behind، در رویارویی‌هایی قرار می‌گیرید که در جریان آن هم انسان‌ها و هم آلوده‌شده‌ها به شما حمله کرده یا در محیط قرار دارند. حال به‌واسطه‌ی ایجاد صدا ازطریق بطری و آجر، آلوده‌شده‌ها را به سمت انسان‌ها هدایت کرده تا به آن‌ها حمله کنند.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده