نویسنده: مریم خواجوی
// سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۹

معرفی سرویس ایرانی نخل پلاس؛ بازی‌ های پلی استیشن را اقتصادی بازی کنید

اشتراک نخل پلاس به شما این اجازه را می‌دهد که به مجموعه گسترده‌ای از بازی‌های پلی استیشن با قیمتی معقول دسترسی پیدا کنید.

خیلی از ماها دوست داریم که بازی‌های جدید را همزمان با عرضه روی کنسول پلی استیشن بازی کنیم اما قیمت بالای بازی‌‌ها این امکان را تا حد زیادی سخت و حتی غیرممکن کرده است. البته که راه‌های مختلفی وجود دارد که بتوانید بازی‌ها را ارزان‌تر بازی کنید، ولی هرکدام دردسرهای خاص خودشان را دارند. فروشگاه نخل مارکت، با راه‌اندازی سرویسی به نام نخل پلاس در تلاش است که تا حد زیادی این مشکل را حل کند و بازی‌ها را با قیمتی معقول و به روش کاملا قانونی در اختیار گیمر‌ها قرار دهد.

نخل پلاس یک اشتراک پلی استیشن است. با این اشتراک به بیش از ۱۷۰ بازی کنسول‌های PS4 و PS5 دسترسی خواهید داشت. علاوه‌بر این، بازی‌های جدید و بزرگ هم به محض در دسترس قرار گرفتن، به این سرویس اضافه می‌شوند. بازی‌هایی مثل فیفا ۲۳، گاد او وار، کال او دیوتی و همه بازی‌های مهم و جدیدی که قابلیت پیش خرید را دارند سه روز قبل از عرضه، برای دانلود در دسترس شما قرار خواهند گرفت. مشترکین این سرویس می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای، این بازی‌ها را تجربه کنند. پس می‌توانید جزو اولین کسانی باشید که موقع انتشار یک بازی آن را تجربه می‌کنند. با تهیه اشتراک نخل پلاس، بازی‌های مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و اکانت‌های قانونی آن بازی‌ها را تحویل خواهید گرفت.

بسته به نوع اشتراک می‌توانید تا سقف ۵ بازی را به‌صورت همزمان داشته باشید. برای مثال در اشتراک گلد می‌توانید سه بازی را با هم تهیه کنید و در هر زمانی می‌توانید آن‌ها را با بازی‌های دیگر تعویض کنید. برای این کار باید به پشتیبان‌های نخل پلاس اطلاع دهید و بازی مورد نظرتان را درخواست کنید. پشتیبان‌های نخل پلاس در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس این است که اکانت‌ها به‌صورت آنی به شما تحویل داده می‌شوند و همچنین برای تعویض بازی‌ها نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای نخواهید داشت.

اشتراک نخل پلاس نسبت به پلاس و پریمیوم سونی قیمت به صرفه تری دارد. تنوع اشتراک‌ها بالا است و با هر بودجه‌ای، از ۴۰۰ تومان به بالا یک اشتراک مناسب بودجه‌تان وجود دارد. حتی اگر نتوانستید اشتراک مورد نظرتان را پیدا کنید، می‌توانید اشتراک دلخواه خودتان را شخصی‌سازی کنید.

یکی از نکاتی که قبل از تهیه اشتراک باید به آن توجه کنید، این است که سرویس نخل پلاس، شامل اشتراک پلی استیشن پلاس نمی‌شود و برای آنلاین بازی کردن، باید حداقل اشتراک پلی استیشن پلاس اسنشال را از سایت نخل مارکت تهیه کنید.

وقت آن است که با انواع اشتراک‌های نخل پلاس آشنا شویم. در مجموع چهار نوع اشتراک نخل پلاس وجود دارد.

اولین اشتراک، نخل پلاس نقره ای نام دارد که می‌توانید به انتخاب خودتان ۱ الی ۳ بازی تهیه کنید که در ظرفیت‌های ۲ یا ۳ در اختیارتان قرار داده می‌شود. ظرفیت اکانتی هم که دریافت می‌کنید بسته به موجودی متفاوت است ولی در ۷۰ درصد مواقع ظرفیت ۲ خواهد بود. همچنین هیچ محدودیتی در تعویض بازی‌ها ندارید. مدت زمان اشتراک نخل پلاس نقره‌ای سه‌ماهه است.

یک سطح که بالاتر برویم، به نخل پلاس گلد می‌رسیم که همه ویژگی‌های نقره‌ای را دارد و مدت زمانش به‌جای سه ماه، ۶ ماهه است.

در سطح بالاتر اشتراک نخل پلاس پلاتینیوم را داریم. در این اشتراک همه ویژگیای اشتراک قبلی را در مدت ۱۲ ماه دریافت می‌کنید. نکته حائز اهمیت در این اشتراک این است که می‌توانید هزینه آن را ماهیانه پرداخت کنید و نگرانی پرداخت هزینه به‌صورت یک جا را نداشته باشید.

درنهایت به اشتراک نخل پلاس آلتیمت می‌رسیم. نخل پلاس آلتیمت دو مدت زمان ۶ ماهه و ۱۲ ماهه دارد که بسته به نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. یکی از تفاوت‌های اشتراک آلتیمت با سایر اشتراک‌ها در ظرفیت ۲ بودن تمامی اکانت‌ها است. درواقع اشتراک آلتیمت مثل اشتراک‌های قبلی نیست که احتمال گرفتن بازی با ظرفیت ۳ در آن وجود داشته باشد.

همچنین باید خاطر نشان کنیم که شما هر زمان که بخواهید می‌توانید اشتراکتان را غیرفعال کنید و بسته به ماه‌هایی که از طرحتان باقی مانده است، سایر مبلغ را پس بگیرید.

لازم است در انتها به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر، سونی هیچ قانون، محدودیت و جریمه‌ای برای تعداد اکانت هایی که به کنسولتان اضافه و حذف می‌کنید، ندارد. منظور تعداد اکانت‌های هم‌زمان نیست، بلکه دفعات «اضافه و حذف کردن» آن‌هاست. اما باید توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که در آینده این قوانین عوض شوند و محدودیت‌هایی برای مجموع تعداد اکانت‌های اضافه و حذف شده روی کنسول، اعمال شود. البته در حال حاضر در قوانین سونی محدودیت‌ها و جرائمی برای برخی از اکانت‌ها در نظر گرفته شده است. اما نخل مارکت تضمین می‌کند که در صورت بلاک یا بن شدن کنسول یا اکانت شما، تمامی خسارت مالی و معنوی وارد شده به اکانت یا کنسول شما را برعهده بگیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده