// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱

راهنمای تروفی و اچیومنت های بازی Battlefield 2042

تروفی و اچیومنت‌های بازی Battlefield 2042 به‌گونه‌ای طراحی شده که بازیکنان باید برای کسب تمامی آن‌ها به دفعات متعددی حالت‌های بازی را تجربه کنند.

متاسفانه بازی Battlefield 2042 در زمان عرضه نتوانست آنطور که باید و شاید خودنمایی کرده و بازیکنان بازی‌های اول شخص تیراندازی را سرگرم کند. با‌این‌حال، ایده‌ها و ساختار استفاده شده در بازی مواردی هستند که تابه‌امروز در این استفاده نشده و به مرور زمان تیم سازنده می‌تواند با ارائه بهینه‌سازی‌های مختلف پتانسیل واقعی آن‌ها را به‌نمایش بگذارد.

دراین‌قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی Battlefield 2042 رفته‌ایم تا کاربران و علاقه‌مندان به این بازی به‌راحتی بتوانند تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۵ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۵۰ الی ۷۵ ساعت یا بیشتر (به سطح مهارت شما بستگی دارد)
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۳۵ عدد و معادل ۱۲۶۰ امتیاز (۲۰ تروفی برنز، ۶ تروفی نقره، چهار تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تروفی و اچیومنت‌های آفلاین: ندارد
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۳۴ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: اکثر تروفی و اچیومنت‌های بازی دارای گلیچ هستند و اگر در زمان مورد نظر آزاد نشدند، در ادامه دراختیار شما قرار می‌گیرند.
  • آیا درجه سختی در کسب تروفی و اچیومنت‌های بازی تأثیرگذار است؟ خیر. نبرد با بازیکنان واقعای فاقد درجه سختی است و نبرد با هوش‌مصنوعی هم به‌گونه‌ای است که می‌توانید با درجه سختی Beginner آن‌ها را انجام دهید
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: ۲۵ دور موفقیت آمیز حالت هازارد زون، ۴۲ عدد برد در سایرحالت‌های بازی (به‌جز هازارد زون)

تروفی Future Imperfect

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

تروفی Adapt and Overcome

توضیح: به سطح پنج برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Luck of the Irish را مطالعه کنید.

تروفی Making Dunn Proud

توضیح: به سطح ۱۵ برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Luck of the Irish را مطالعه کنید.

تروفی Luck of the Irish

توضیح: به سطح ۲۵ برسید

بازیکنان در راستای برنده شدن در ۴۲ مسابقه و همچنین کسب چهار تروفی و اچیومنت درسیدن به Tier 1، به‌صورت خودکار به سطح ۲۵ خواهند رسید.

تروفی Dead in their Tracks!

توضیح: زمانی‌که در حال دفاع کردن از یکی از Objectiveهای بازی هستید، چهار نفر را بکشید

بهترین حالت برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، حالت کانکوئست بازی است. تنها کافی است یک تانک برداشته و زمانی‌که در حال دفاع کردن از یکی از Objectiveهای فتح شده توسط تیم خود هستید، چهار نفر را به‌صورت همزمان از بین ببرید. همچنین اگر درمقابل هوش مصنوعی بازی را تجربه می‌کنید، امکان دارد به هنگام دفاع کردن، وسیله نقلیه و تانک دشمن را مشاهده کنید که به شما حمله خواهند کرد و از آن‌جایی که سرنشین‌های وسیله نقلیه‌ها در نبرد با هوش‌مصنوعی، به‌صورت خودکار پر می‌شود، کار مخاطب هم برای کشتن چهارنفر ساده‌تر خواهد بود.

تروفی Command and Conquest

توضیح: درحالت کانکوئست ۱۰۰ بار Objectiveها را فتح کنید

فتح کردن Objectiveها، هدف اصلی بازیکنان در حالت کانکوئست است و برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید ۱۰۰ بار Objectiveها را فتح کنید. کاربران نیازی نیست که نگران تروفی و اچیومنت ذکر شده باشند، زیرا به مرور زمان و تجربه بازی، اگر به هدف این حالت توجه داشته باشید، آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Escape Artist

توضیح: ۲۵ استخراج موفق در حالت هازارد زون داشته باشید

Hazard Zone یک حالت کاملا جدید در سری بتلفیلد به حساب می‌آید و ساختار آن هم به این شکل است که بازیکنان در تیم‌های چهارنفره، باید دیتا درایورها را از محیط‌های مختلف جمع‌آوری کرده و در زمان مورد نظر، آن‌ها را استخراج کنند. معمولا در هر دور از تجربه حالت هازارد زون، دوبار زمان استخراج دیتا درایورها را خواهید داشت و پیشنهاد می‌شود که تمرکز خود را برای زمان دوم بگذارید، زیرا در زمان اولین استخراج، اکثر تیم‌ها با یکدیگر درگیر شده و از بین خواهند رفت. ازاین‌رو در دومین زمان استخراج، کار برای شما ساده‌تر می‌شود.

تروفی Pack Rat

توضیح: در حالت هازارد زون ۵۰ عدد دیتا درایور را با موفقیت استخراج کنید

هر بازیکن می‌تواند سه دیتا درایور را به‌صورت هزمان حمل کند و به‌عبارتی، یک تیم می‌تواند نهایت ۱۲ عدد دیتا درایور را در یک مسابقه با خود حمل کند. پیشنهاد می‌شود که تعداد کمتری را حمل کنید تا شانس موفقیت شما بیشتر شود، زیرا زمانی‌که سه دیتا درایور در یک محیط قرار گرفته باشد، توسط سایر بازیکنان قابل شناسایی است. ازطرفی می‌توانید این تروفی و اچیومنت را در جریان کسب تروفی و اچیومنت Escape Artist، کسب کنید.

تروفی The Winner Takes It All

توضیح: درجریان تمامی حالت‌های بازی، ۴۲ بار برنده شوید

در جریان تروفی و اچیومنت ذکر شده باید ۴۲ مسابقه را برنده شوید. اشاره کنم که استخراج‌های حالت هازارد زون به‌عنوان «برنده شدن» ثبت نمی‌شود. ازاین‌رو هر دو حالت All-Out به‌علاوه تمامی حالت‌های قرار گرفته در پورتال، چه به‌صورت تک‌نفره و چه به‌صورت کوآپ با بات‌ها، برای این تروفی و اچیومنت لحاظ می‌شوند.

تروفی Universal Soldier

توضیح: یک بج T1 Mastery را ازطریق یکی از اسپشالیست‌های بازی کسب کنید

بج Tier 1، بالاترین سطح از یک بج در بازی بتلفیلد 2042 است. بازیکنان برای کسب این تروفی و اچیومنت باید به‌سراغ یکی از اسپشالیست‌ها یا همان اپراتورهای بازی رفته و درطول مسابقه، مدام از مهارت‌های ویژه اسپشالیست مورد نظر استفاده کرده تا زمانی‌که بج T1 Mastery را کسب کنند. همچنین کاربران در جریان مسابقه با هوش‌مصنوعی، برای مثال Breakthrough vs. AI، می‌توانند این تروفی و اچیومنت را به‌راحتی فارم کنند. برای مشاهده‌ی بج‌ها و پیشرفت خود هم تنها کافی است تاچ‌پد/دکمه منو کنترلر خود را فشار داده و وارد شاخه Badges شوید. در ادامه وارد شاخه مدنظر خود شده و پیشرفت‌تان و پیش‌نیازها را مشاهده کنید.

تروفی Gun Master

توضیح: با یکی از سلاح‌های بازی بج T1 Mastery را کسب کنید

بج Tier 1، بالاترین سطح از یک بج در بازی بتلفیلد 2042 است. بازیکنان برای کسب این تروفی و اچیومنت باید به‌سراغ شاخه سلاح‌های بازی بروید. به بیان ساده‌تر، بازیکنان پس از کشتن ۱۲۰۰ نفر با یک سلاح، بج T1 Mastery را کسب خواهند کرد. همچنین کاربران در جریان مسابقه با هوش‌مصنوعی نیز می‌توانند این تروفی و اچیومنت را فارم کنند. برای مشاهده‌ی بج‌ها و پیشرفت خود هم تنها کافی است تاچ‌پد/دکمه منو کنترلر خود را فشار داده و وارد شاخه Badges شوید. در ادامه وارد شاخه مدنظر خود شده و پیشرفت‌تان و پیش‌نیازها را مشاهده کنید.

تروفی Wheeled Warrior

توضیح: با یکی از وسیله نقلیه‌های بازی بج T1 Mastery را کسب کنید

بج Tier 1، بالاترین سطح از یک بج در بازی بتلفیلد 2042 است. بازیکنان برای کسب این تروفی و اچیومنت باید یکی از وسیله نقلیه‌های بازی را در هر مسابقه برداشته (وسیله نقلیه یکسان) و ازطریق آن مشغول کشتن دشمنان شوید. همچنین Assist گرفتن هم برای این تروفی و اچیومنت لحاظ می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران در جریان مسابقه با هوش‌مصنوعی نیز می‌توانند تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنند. برای مشاهده‌ی بج‌ها و پیشرفت خود هم تنها کافی است تاچ‌پد/دکمه منو کنترلر خود را فشار داده و وارد شاخه Badges شوید. در ادامه وارد شاخه مدنظر خود شده و پیشرفت‌تان و پیش‌نیازها را مشاهده کنید.

تروفی Jack of all Trades

توضیح: با یکی از گجت‌ها یا آیتم‌های پرتابی بازی بج T1 Mastery را کسب کنید

بج Tier 1، بالاترین سطح از یک بج در بازی بتلفیلد 2042 است. بازیکنان برای کسب این تروفی و اچیومنت باید به سراغ یکی از Gearهای بازی مثل نارنجک و موارد مشابه بروند. نکته این است که هر یک از آیتم‌های درنظر گرفته شده، پیش‌نیازهای مخصوص‌به خود را ارائه می‌دهند. همچنین اشاره کنم که کاربران در جریان مسابقه با هوش‌مصنوعی نیز می‌توانند تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنند. برای مشاهده‌ی بج‌ها و پیشرفت خود هم تنها کافی است تاچ‌پد/دکمه منو کنترلر خود را فشار داده و وارد شاخه Badges شوید. در ادامه وارد شاخه مدنظر خود شده و پیشرفت‌تان و پیش‌نیازها را مشاهده کنید.

تروفی Aerial Destroyer

توضیح: یک وسیله نقلیه هوایی را در حالتی با راکت لانچر از بین ببرید که از چتر نجات استفاده می‌کنید

برای کسب این تروفی اچیومنت، باید زمانی‌که در حالت فرود آمدن هستید و چتر شما باز است، یک هلیکوپتر یا جت را با گجت‌های راکت لانچر مثل CG Recoilless M5 یا FIM-33 AA Missile از بین ببرید. همچنین استفاده از C5 هم برای کسب این تروفی و اچیومنت لحاظ می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که اگر برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده وارد مسابقه با هوش‌مصنوعی شدید، بهترین نقشه برای ساده‌تر شدن کار، نقشه‌های Orbital و Kaleidoscope است.

تروفی A Bird? A Plane?

توضیح: بین دو نقطه Rocket Hanger تا Launch Pad در نقشه اوربیتال را با وینگ‌سوئیت خود پرواز کنید

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، به‌سراغ تجربه بازی با هوش‌مصنوعی در نقشه اوربیتال بروید و اسپشالیست خود را هم Sundance انتخاب کنید. سپس یک هلیکوپتر را برداشته و به بالای A1 بروید. درواقع شما باید دراینجا از A1 تا C2 را پرواز کنید. پس از رسیدن به بالای برج، از هلیکوپتر بیرون پریده و با فشردن دکمه ضربدر/A وینگ‌سوئیت خود را باز کنید. در انتها تمام مسیر ذکر شده را پرواز کنید.

تروفی Going Places

توضیح: ۱۰۰ متر را به‌واسطه‌ی قلاب اسپشالیست Mackay طی کنید

Mackay یکی از دو اسپشالیست بازی است که از همان ابتدا در دسترس نیست و بازیکنان با رسیدن به سطح ۱۵، او را در اختیار خواهند گرفت. حال پس از باز کردن این اسپشالیست و انتخاب او به در یک مسابقه، به ویژگی قلاب یا همان Grappling Hook دسترسی پیدا می‌کنید. مدام از آن استفاده کنید تا بتوانید در یک مسابقه، ۱۰۰۰ متر را طی کنید. در هر یک از حالت‌های Battlefield 2042 می‌توانید برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده تلاش کنید، اما کانکوئست گزینه امن‌تری برای شما است.

تروفی Doze This

توضیح: به‌واسطه SOB-8 Ballistic Shield اسپشالیست دوزر، هفت نفر را بکشید

SOB-8 Ballistic Shield مهارت پیش‌فرض اسپشالیست دوزر است و کاربران برای کسب ساده‌تر تروفی و اچیومنت ذکر شده، می‌توانند به‌سراغ Breakthrough vs AI در نقشه Kaleidoscope بروند. همچنین می‌توانید یک حالت یک‌به‌یک را در پورتال ساخته و با دوست خود برای کسب Doze This تلاش کنید.

تروفی B gun’s dry

توضیح: به‌واسطه‌ی SG-360 Sentry Gun اسپشالیست بوریس، در یک راند ۲۵۰۰ آسیب را به سایر بازیکنان وارد کنید. آن هم زمانی‌که در حال دفاع از Objectiveها هستید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید اسپشالیست بوریس را انتخاب کنید. مهارت وی به شما اجازه می‌دهد تا یک Turret را روی زمین قرار داده و ازطریق آن سایر بازیکنان را از بین ببرید. بهترین راه این است که در حالت Breakthrough برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده تلاش کنید، آن هم زمانی‌که در تیم دفاع کننده قرار دارید. ازاین‌رو کل مسابقه در حال دفاع کردن خواهید بود.

تروفی Doctor Flack in the House

توضیح: با پیستول S21 Syretter اسپشال فالک و یک راند از بازی، ۳۰۰۰ آسیب وارد شده به هم‌تیمی‌ها را Heal کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید به‌سراغ اسپشالیست فالک بروید. مهارت وی به شما اجازه می‌هد تا با یک پیستول، به سمت هم‌تیمی‌هایی که آسیب دیده‌اند شلیک کرده و نوار سلامت آن‌ها را بازیابی کنید. حال مدام این کار را انجام دهید تا میزان آسیب بازیابی شده توسط شما به ۳۰۰۰ برسد.

تروفی Happy Birthday

توضیح: با اسپشالیست انجل ۱۵ عدد Loadout Crate را خبر کنید

اسپشالیست انجل و مهارت وی به شما اجازه می‌دهد تا با فشردن جهت سمت چپ دی‌پد، یک Loadout Crate را انتخاب و آن را برای فرستاده شدن در محیط مورد نظر خبر کنید. تنها کافی است این کار را ۱۵ بار انجام دهید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Squad Wiper

توضیح: ۵۰۰ عدد از سربازان حریف را درحالی بکشید که سوار وسیله نقلیه نیستید

برای کسب این تروفی و اچیومنت مهم نیست که از چه روشی برای کشتن سایر بازیکنان استفاده می‌کنید، فقط نباید سوار وسیله نقلیه باشید. ازطرفی در راستای کسب بج T1 Mastery برای یکی از سلاح‌های بازی و کشتن ۱۲۰۰ نفر، به‌صورت خودکار تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی War Machine

توضیح: ۵۰ نفر از سربازان را در حالی بکشید که سوار وسیله نقلیه هستید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید به‌سراغ وسیله نقلیه‌های بازی از جمله تانک، هلی کوپتر و جت بروید.

تروفی I’m Five by Five, B

توضیح: Ribbon III هر نوع را دریافت کنید

ریبون‌ها درواقع مواردی هستند که پس از پایان هر مسابقه و باتوجه‌به عملکردی که داشته‌اید، کسب می‌کنید. در جهان بازی پنج نوع Ribbon طراحی شده که در زیر نحوه دریافت هرکدام را مشاهده می‌کنید. اشاره کنم که ریبون‌ها از سطح یک تا سطح سه طراحی شده‌اند که با انجام مداوم کارهای خواسته شده، سطح ریبون هم افزایش پیدا می‌کند. هرقدر که ریبون‌هایی با سطح بالاتر را دریافت کنید، در پایان مسابقه XP بیشتری را کسب خواهید کرد.

تروفی Tool Time

توضیح: در یک راند ۱۰۰۰ آسیب وارد شده به وسیله نقلیه‌های بازی را تعمیر کنید

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، مهم نیست که کدام اسپشالیست را انتخاب می‌کنید، تنها موردی که باید به آن دقت داشته باشید، این است که Repair Tool را به‌عنوان گجت خود انتخاب کنید. در ادامه، در یک مسابقه مدام وسیله نقلیه‌های آسیب دیده را تعمیر کنید تا تروفی و اچیومنت مورد نظر را کسب کنید.

تروفی Wrecking Crew

توضیح: ۵۰ وسیله نقلیه مختلف را از بین ببرید

بازیکنان به‌واسطه وسیله نقلیه‌هایی مثل تانک یا مواردی مثل C5 و راکت لانچرها، می‌توانند برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده اقدام کنند.

تروفی No-one gets left behind

توضیح: ۱۰۰ نفر از هم‌تیمی‌های خود را Revive کنید

بازیکنان کشته شده در هر تیم، توسط تیم چهارنفره خود یا اشخاصی که از اسپشالیست فالک و انجل استفاده می‌کنند، زنده خواهند شد. پیشنهاد می‌شود از فالک و انجل استفاده کنید تا روند کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده ساده‌تر شود.

تروفی Thank you, Santa

توضیح: به ۵۰ نفر از هم‌تیمی‌های خود مهمات برسانید

برای کسب این تروفی و اچیومنت می‌توانید از اسپشالیست انجل استفاده کنید یا اینکه از Ammo Crate به‌عنوان گجت خود در بازی انتخاب کنید.

تروفی Clean Exit

توضیح: یک استخراج موفق را در هازارد زون درحالی انجام دهید که هیچ یک از هم‌تیمی‌های شما کشته نشده باشند

تروفی Foot Soldier

توضیح: ۲۵ کیلومتر را بدون استفاده از وسیله نقلیه طی کنید

بازیکنان درطول تجربه حالت‌های مختلف به‌صورت خودکار این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد.

تروفی CQC Specialist

توضیح: در یک راند، ۲۰ نفر را با سلاح Melee بکشید

تروفی و اچیومنت ذکر شده را زمانی کسب می‌کنید که ۲۰ نفر را با سلاح Melee بکشید. اینکه بتوانید شخصی را به این طریق بکشید، شرایطی است که به ندرت در بتلفیلد رخ می‌دهد. ازاین‌رو باید تمام تلاش خود را برای کسب این تروفی و اچیومنت انجام دهید. یادتان باشد که حتما در یک بازی ۲۰ نفر را بکشید.

تروفی Deadshot

توضیح: در یک بازی ۲۰ نفر را هدشات کنید

زمانی‌که یکی از بازیکنان را می‌کشید، یک نوار قرمز رنگ را مشاهده می‌کنید که بیان‌گر کشته شدن بازیکن مورد نظر است، حال اگر دو نوار را مشاهده کردید، به این معنا است که هدشات شده است.

تروفی One Careful Owner

توضیح: با یکی از وسیله نقلیه‌های هوایی، از روی یک نفر عبور کنید

Roadkill به این معنا است که با وسیله نقلیه خود و بدون استفاده از سلاح‌های آن‌ها، یک نفر را بکشید. به‌عبارتی از روی وی عبور کنید. بازیکنان در نقشه Orbital یا Kaleidoscope می‌توانند به‌سادگی این تروفی و اچیومنت را کسب کنند.

تروفی Good Company

توضیح: Squad شما رتبه اول را در تیم کسب کند

پس از پایان هر مسابقه، تیم چهار نفره یا همان Squad برتر تیم برنده نمایش داده می‌شود. حال هرقدر که کار تیمی بهتری داشته باشید و عملکردتان در بازی بهتر باشد، شانس بیشتری برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده دارید.

تروفی Showoff

توضیح: به عملکردی خیره کننده دست پیدا کنید

در پایان هر مسابقه عملکرد سه عدد از بازیکنان برتر در مواردی مثل کشتن، Assist، زنده کردن سایرین و موارد مشابه نشان داده می‌شود. اشاره کنم که این عملکرد در مقایسه با تمامی بازیکنان هر دو تیم است و درطول کسب سایر تروفی و اچیومنت‌ها، به‌راحتی می‌توانید به این تروفی و اچیومنت هم دسترسی پیدا کنید. تنها کافی است که تلاش کنید تا بهترین عملکرد خود را در هر مسابقه به‌نمایش بگذارید.

توضیح Burnout

توضیح: ۱۵ کیلومتر را با وسیله نقلیه زمینی طی کنید


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده