// شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱

راهنمای تروفی و اچیومنت Call of Duty: Vanguard

تروفی و اچیومنت‌های Call of Duty: Vanguard به‌گونه‌ای طراحی شده که بازیکنان باید در هر مرحله بخش کمپین کارهای مختلفی را انجام دهند.

جدیدترین نسخه از بازی Call of Duty، از نظر داستانی نتوانست آنطور که باید و شاید کاربران را به خود جذب کند. بااینکه شاهد استفاده از ایده‌هایی نو بودیم، اما نوع روایت داستان هر کاراکتر و عدم انسجام قصه‌گویی آن‌ها، سبب شده تا بخش داستانی بازی آنطور که باید و شاید جذاب نباشد. بااین‌حال گان‌پلی و گیم‌پلی Call of Duty: Vanguard جزو مواردی است که می‌تواند کاربران را سرگرم نگه دارد.

در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت، به‌سراغ بازی Call of Duty: Vanguard رفته‌ایم تا کاربران بتوانند به‌سادگی تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۴ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۳۰ الی ۴۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۵ عدد معادل ۱۲۶۰ امتیاز (۳۲ تروفی برنز، ۱۰ تروفی نقره، دو تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تروفی‌های آنلاین: پنج عدد
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۴۴ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: یک عدد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی در کسب تروفی و اچیومنت‌ها تأثیرگذار است؟ بله، باید بازی را روی درجه سختی Veteran تمام کنید
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را کامل کنید: یک بار (پیشنهاد می‌شود دو بار این کار را انجام دهید)، چند دور تجربه بخش زامبی و بخش چندنفره برای کسب تروفی و اچیومنت‌های مربوطه

تروفی The Birth of Special Forces

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

تروفی Phoenix Extinguished

توضیح: بازی Call of Duty: Vanguard را روی یکی از درجه سختی‌ها تمام کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد. اگر برای تجربه اول بازی را روی درجه سختی Veteran تمام کنید، تروفی و اچیومنت بعدی را هم آزاد خواهید کرد.

تروفی The Tip Of The Spear

توضیح: کمپین بازی Call of Duty: Vanguard را روی درجه سختی Veteran تمام کنید

Veteran نام آخرین درجه سختی بازی کالاف دیوتی ونگارد است که از همان ابتدا دراختیار کاربران قرار دارد. درمقایسه با نسخه‌های پیشین، ونگارد یکی از ساده‌ترین کمپین‌ها را برای این درجه سختی دراختیار دارد و کاربران با کمی دقت و قرار گرفتن در سنگر، می‌توانند مراحل بازی را یکی پس از دیگری به پایان برسانند. پیشنهاد می‌شود اول یک دور بازی را روی سایر درجه سختی‌ها تمام کنید تا سایر تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کرده و سپس به‌سراغ Veteran بروید.

تروفی Did I Get ‘em?

توضیح: در کمپین بازی، ۱۵ نفر را در حالت Blind Fire بکشید

منظور از Blind Fire، این است که سنگر گرفته و سپس دکمه R2/RT را فشار دهید تا کاراکتر شما بدون دقت به محیط، به سمت دشمنان شلیک کند.

تروفی Munition Magpie

توضیح: در حالت کمپین ۱۵ نفر از دشمنان کشته شده را در مدت زمان سه ثانیه لوت کنید

در حالت کمپین، پس از اینکه دشمنان را می‌کشید، می‌توانید با فشردن دکمه مربع/ایکس مهمات آن‌ها را بردارید. حال این کار را در بازه زمانی سه ثانیه پس از کشتن آن‌ها انجام دهید. این کار را برای ۱۵ نفر انجام داده تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Gotta Try Them All!

توضیح: در حالت کمپین، دشمنان را با ۱۵ سلاح مختلف از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت تنها کافی است از نقطه شروع تا پایان بازی مدام با سلاح‌های مختلفی دشمنان را بکشید تا به‌صورت خودکار، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی OH YEAH!

توضیح: در حالت کمپین از Tactical Sprint برای نابودی پنج دیوار استفاده کنید

منظور این است که به سرعت، به سمت دیوارهای چوبی دویده و آن‌ها را خراب کنید. با مراجعه به ویدیو زیر، نحوه انجام آن در مرحله سوم را مشاهده خواهید کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی F

توضیح: در حالت کمپین، با نارنجک خود بمیرید

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که دکمه R1/RB را نگه داشته تا نارانجک‌تان در دست خودتان منفجر شود.

تروفی Not Your Fairy Godmother

توضیح: در حالت کمپین، ۱۵ نارنجک را که احتمالا باعث مرگ یا آسیب رساندن به هم‌تیمی‌های شما می‌شود، به سمت دشمن پرتاب کنید

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که مدام نارنجک‌های پرتابی از سوی دشمنان را با فشردن دکمه R1/RB (زمانی‌که علامت دست را مشاهده می‌کنید) به سمت خودشان پرتاب کنید. اگر در سایر درجه سختی‌ها نتوانستید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید، Veteran گزینه مناسبی است، زیرا در اینجا دشمنان مدام در حال پرتاب نارنجک هستند.

تروفی Couldn’t Have Done It Without You

توضیح: تیتراژ پایانی بازی را تماشا کرده تا تمام شود

پس از پایان مرحله نوزدهم (The Fourth Reich)، تیتراژ پایانی را تا انتها تماشا کنید که تقریبا ۲۰ دقیقه زمان شما را به خود اختصاص می‌دهد.

تروفی Shot Caller

توضیح: در نقش آرتور، ۱۵ بار به هم‌تیمی‌های خود دستور دهید

بازیکنان در مرحله دوم هدایت آرتور را برعهده می‌گیرند. هرکاراکتر ویژگی مخصوصی دارد که با جهت بالا دی‌پد، می‌توانید از آن استفاده کنید. حال زمانی‌که در نقش آرتور هستید، با فشردن جهت بالا دی‌پد، به ۱۵ نفر دستور دهید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Pop Goes Nightingale

توضیح: در نقش پولینا، ۱۵ نفر را درحالتی بکشید که سریعا از محافظ کوچک خارج می‌شوید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید در جریان مرحله سوم ۱۵ نفر را با پولینا بکشید. البته این ۱۵ نفر را باید در شرایطی بکشید که سریعا از زیر میز، دهانه کولر و موارد مشابه خارج می‌شوید. حتما لازم نیست که این کار را با محیط‌های جدید انجام دهید، می‌توانید از یک دهانه کولر یا میز یکسان برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده استفاده کنید.

تروفی Heightened Senses

توضیح: ازطریق وید، ۱۵ نفر را درحالتی بکشید که از مهارت Focus استفاده کرده‌اید

در جریان مرحله پنجم، بازیکنان هدایت وید را برعهده گرفته و با فشردن جهت بالا دی‌پد، می‌توانید Focus را فعال کرده و دشمنان را از بین ببرید. حالت کافی است ۱۵ نفر را در این حالت از بین ببرید.

تروفی Pocket Full Of Fun

توضیح: در نقش لوکاس، از چهار نوع تجهیزات Lethal استفاده کرده و با هرکدام سه نفر را بکشید

در جریان مرحله هفتم و هشتم بازیکنان هدایت لوکاس را برعهده می‌گیرند وی با جهت بالای دی‌پد می‌تواند از تجهیزات Lethal خود استفاده و با جهت پایین دی‌پد، میان آن‌ها سوییچ کند.

تروفی Ticket Please

توضیح: در مرحله فینیکس، ۱۵ نفر را از روی سقف قطار بکشید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید در مرحله اول بازی ۱۵ نفر را از روی سقف قطار بکشید.

تروفی Beware Of Trains

توضیح: در مرحله فینیکس، به راننده یک کامیون در حالتی شلیک کنید که پر از سرباز است

در مرحله اول و مأموریت Hijack Train to Hamburg، باید کامیون‌هایی که شما را تعقیب می‌کنند، از بین ببرید. حال یکی از کامیون‌ها را در حالی نابود کنید که دارای سرباز باشد و اتنها راننده آن را بکشید.

تروفی Actions Speak Louder Than Words

توضیح: در Operation Tonga، از ایونز مراقبت کنید

برای مشاهده نحوه انجام این کار در مرحله دوم بازی، تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

تروفی Only You Can Prevent Friendly Casualties

توضیح: در مرحله Operation Tonga، از بمب دودزا استفاده کرده تا یک سنگر برای حمله خود استفاده کنید

در مرحله دوم بازی و مأموریت Take the Bridgehead، بازیکنان باید با تیم خود از مقابل دشمنانی عبور کنند که با ضد تانک و رگبار به سمت آن‌ها شلیک می‌کنند. حال تنها کاری که باید انجام دهید، این است که با بمب‌های دودزا دید وسیله نقلیه زره‌پوش بازی را گرفته و مسیر را ادامه دهید.

تروفی Legend In The Making

توضیح: در مرحله Stalingrad، از پارتیزان‌ها بدون هدر دادن حتی یک گلوله دفاع کنید

درجریان مرحله سوم بازی و مأموریت Cover the Partisans from the Roof، باید از میشا و سایر پارتیزان‌ها مراقبت کنید. درواقع، آخرین قسمت از این مرحله، از شما می‌خواهد که روی سقف رفته و با سلاح خود، سربازهای آلمانی را از بین ببرید تا راه برای پارتیزان‌ها باز شود. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که در این بخش از بازی، هیچ گلوله‌ای را هدر ندهید. اگر این اتفاق رخ داد، چک‌پونیت را ری‌استارت کرده و مجددا تلاش کنید.

تروفی Rain Of Fire

توضیح: در مرحله Stalingrad، نیمی از یک کامیون را با مولتُو به آتش بکشید

برای مشاهده‌ی نحوه‌ی انجام این کار در مرحله سوم و زمانی‌که روی پشت بام قرار دارید، تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید. اشاره کنم که این تروفی و اچیومنت، با تروفی و اچیومنت قبل تداخل دارد و می‌توانید پس از کسب این تروفی و اچیومنت، چک‌پوینت را ری‌استارت کرده و برای کسب Legend In The Making تلاش کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی Slow But Deadly

توضیح: در مرحله The Battle of Midway به پنج عدد از هم‌تیمی‌های خود در یک نبرد مرگ‌بار کمک کنید

برای نحوه انجام این کار در مرحله چهارم بازی و مأموریت Protect Your Squadron و Withstand the Counter-Attack تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

تروفی Duck And Dive

توضیح: در مرحله The Battle of Midway، در جریان اولین شیرجه خود به سمت ناوگان دشمن، هیچ گلوله‌ای به شما برخورد نکند

در رخشی از مرحله چهارم بازی، باید با هواپیما خود به سمت یک کشتی جنگی دشمن شیرجه بزنید و سپس با علامت‌گذاری کشتی، آن را از بین ببرید. در جریان شیرجه زدن شما، Turretهای کشتی به سمت هواپیما شلیک کرده و می‌توانید از آن‌ها جاخالی دهید. حال این کار را دربهترین حالت ممکن انجام داده تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Untouchable

توضیح: در مرحله Numa Numa Trail، از آسیب دیدن توسط تک‌تیراندازها دوری کنید

در بخشی از مرحله Numa Numa و پس از اینکه توسط گروهی از سربازان از کمپ دشمن نجات پیدا می‌کنید، توسط یک تک‌تیرانداز مورد حمله قرار می‌گیرید. حال باید به‌صورت مخفیانه مسیر را ادامه داده تا بتوانید در مکان مورد نظر او را از بین ببرید. حال برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، اصلا نباید شلیکی را از سوی تک‌تیرانداز دریافت کنید.

تروفی Survivalist

توضیح: در مرحله Numa Numa Trail، متئو را درحالی پیدا کنید که حتی یک گلوله هم شلیک نکرده باشید

برای کسب این تروفی و اچیومنت. باید مرحله پنجم و مأموریت Sneak Away From the Crash Site را به‌صورت کاملا مخفیانه پشت سر گذاشته و حتی یک گلوله هم به سمت دشمنان شلیک نکنید. البته اشاره کنم که کشتن مخفیانه دشمنان با سلاح Melee هیچ اشکالی ندارد و استفاده از ویژگی مخصوص کاراکتر بازی، به شما اجازه می‌دهد تا محل دقیق آن‌ها در محیط را متوجه شده و به‌راحتی مسیر خود را ادامه دهید.

تروفی Bird of Prey

توضیح: در جریان مرحله Lady Nightingale، پنج تک‌تیرانداز را درحالتی بکشید که هیچ ضربه‌ای را از آن‌ها دریافت نکنید

در مرحله ششم بازی و مأموریت Pursue Steiner، بازیکنان باید پنج تک‌تیرانداز را از بین ببرند. حال برای کسب تروفی و اچیومنت مورد نظر، باید آن‌ها را در حالتی از بین ببرید که خودتان هیچ گلوله‌ای را از سوی آن‌ها دریافت نکنید.

تروفی Behind You

توضیح: در مرحله Lady Nightingale، تمامی سربازان Steiner را به‌صورت مخفیانه از بین ببرید

در جریان مرحله ششم بازی و پس از اینکه میشا خود را با یک نارنجک از بین می‌برد، وارد یک فروشگاه می‌شوید که شبیه به یک خرابه است و دشمنان در جست‌وجوی شما هستند. حال تمامی دشمنان باقی‌مانده در این منطقه را به‌صورت مخفیانه (انجام عمل Takedown) از بین ببرید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی That’s Definitely Not A Knife

توضیح: در جریان مرحله Rats of Tobruk، هواپیما Stuka را با پیستول، نارنجک یا راکت از بین ببرید

برای مشاهده نحوه انجام این کار، تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی Pied Paper

توضیح: در مرحله Rats of Tobruk، Ratها را در حالتی هدایت کنید که اصلا شناسایی نشوند

در مرحله هفتم و مأموریت Search the Outpost، با یک نقشه تعامل خواهید کرد و پس از اتمام صحبت‌های شما و هم‌تیمی‌های‌تان، یک سلاح MP-40 صداخفه‌‌کن‌دار را مشاهده می‌کنید. آن را بردارید و به مسیر ادامه دهید. حال دقت کنید که اصلا نباید تا رسیدن به مقصد توسط نیروهای دشمن شناسایی شوید.

تروفی Leaving An Impression

توضیح: در جریان مرحله Battle of El Alamein، توسط یک تانک زیر گرفته شوید

در مرحله هشتم بازی و مأموریت Clear the Axis Ambush، محیطی را مشاهده می‌کنید که تعدادی از تانک‌های تیم، به سمت دشمن حرکت می‌کنند. حال جلوی یکی از آن‌ها قرار گرفته تا از روی شما عبور کرده و کشته شوید.

تروفی She’ll Be Right Mate

توضیح: در جریان مرحله Battle of El Alamein، دوبرابر تعداد نفراتی را که Des کشته است، بکشید

در بحشی از مرحله هشتم، شما به Des، هم‌تیمی‌ خود، کمک می‌کنید تا یک Turret را کار گذاشته و پس از آن دشمنان به سمت شما حمله می‌کنند. حال باید دوبرابر تعدادی را که Des از بین می‌برد، از بین ببرید. تجربه این بخش روی درجه سختی Recruit که ساده‌ترین درجه‌سختی بازی است، می‌تواند شما را به‌صورت خودکار به تروفی و اچیومنت مورد نظر برساند.

تروفی Allies Together, Strong

توضیح: در جریان مرحله The Fourth Reich، از مهارت Leadership خود استفاده کرده تا یک Jager Morder را از بین ببرید

برای مشاهده نحوه انجام این کار در مرحله نهم، تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

تروفی Order In Chaos

توضیح: در مرحله The Fourth Reich، مرحله را درحالی به پایان برسانید که هیچ آسیبی را به هم‌تیمی‌های خود نرسانید

برای کسب تروفی و اچیومنت مورد نظر، باید مرحله نهم را درحالتی به اتمام برسانید که نه به هم‌تیمی‌های خود شلیک کرده باشید و نه اینکه شهروندان معمولی بازی را از بین برده باشید. درطول مسیر دقت کنید که به سمت چه شخصی هدف‌گیری می‌کنید.

تروفی Leet Skills

توضیح: در بخش چندنفره به سطح ۵۵ برسید

اشاره کنم که توضیحات تروفی و اچیومنت ذکر شده، اشتباه است. دراصل باید سطح ۵۵ را کامل کرده و به اولین پرستیژ بازی دست پیدا کنید. سپس تروفی و اچیومنت مورد نظر برای شما آزاد می‌شود. کاربران با تجربه‌ی مداوم بخش چندنفره و استفاده از دوبرابر کننده XP، می‌توانند سریع‌تر از حالت عادی سطح خود را افزایش دهند.

تروفی Top Of The Mountain

توضیح: در بخش چندنفره، به آخرین سطح ممکن یکی از اپراتورها دست پیدا کنید

درابتدا بگویم که این تروفی و اچیومنت تنها برای اپراتورهای اولیه و اصلی بازی لحاظ شده است. حال کافی است سطح یکی از اپراتورهای بازی را به ۲۰ برسانید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده آزاد شود.

تروفی Bling Pro 2.0

توضیح: یکی سلاح‌های خود را به آخرین سطح ممکن برسانید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید یکی از سلاح‌های خود را به آخرین سطح برسانید. برای مثال، پیستول‌های بازی ۶۰ سطح بیشتر ندارند یا سلاح‌های Primary دارای ۷۰ سطح هستند. کاربران در جریان رساندن خود به اولین پرستیژ، می‌توانند این تروفی و اچیومنت را هم به‌راحتی کسب کنند.

تروفی Hello There

توضیح: در بخش چندنفره عضو یک Clan شوید

در منوی بازی، روی گزینه Multiplayer کلیک کرده و در ادامه سوشال مدیا را باز کنید. حال اگر گروهی برای عضو شدن ندارید، خودتان یک گروه بسازید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Deal With The Devil

توضیح: سه عدد Covenant را Equip کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Baker’s Dozen را مطالعه کنید

تروفی Baker’s Dozen

توضیح: ۱۳ عدد قلب را قربانی کنید

برای اینکه قلب‌های خود را قربانی کنید، باید از آن‌ها در Demonic Altar واقع در Fountain Square استفاده کنید؛ هابی که شما در Der Anfang در آن‌جا اسپاون می‌شوید. حال با قربانی کردن هر قلب، می‌توانید یک Covenant را در اختیار بگیرید. حال با پیشروی در بازی و کسب ۱۳ قلب، تنها کافی است آن‌ها را در محل ذکر شده قربانی کنید.

تروفی Thirst Quencher

توضیح: در یک بازی از هر پنج Demonic Fountain استفاده کنید

Demonic Fountainها درواقع پرک‌های بخش زامبی Call of Duty: Vanguard هستند که در نسخه‌‌های پیشین، با نام Perk Machine آن‌ها را می‌شناختید. با گشت‌وگذار در محیط‌های اصلی Der Anfang به Demonic Fountainها دسترسی پیدا می‌کنید و در زیر، محل دقیق هرکدام قرار داده شده است.

  • Fiendish Fortitude – Office
  • Diabolical Damage – Apartments
  • Venomous Vigor – Panzer Column East
  • Demonic Frenzy – Boiler Room
  • Aethereal Haste – Theater

تروفی As Cold As Ice

توضیح: ۱۰ زامبی را درحالی با سلاح Melee بکشید که توسط Frost Blast Artifact کند شده باشند

ابتدا از یکی از Loadout پیش‌فرض بازی به نام Night Legionnaire استفاده کنید. حال اشاره کنم که آرتیفکت‌ها، مهارت ثانویه شما در Loudout انتخابی است و با فشردن دکمه‌های L1+R1/LB+RB انتخاب می‌شوند. حال به‌واسطه‌ی مهارت Frost Blast، می‌توانید روند حرکتی زامبی‌ها را آهسته‌تر کرده و یک لایه از یخ را دور آن‌ها پدیدار کنید. یادتان باشد که این دسته از مهارت‌ها با کشتن زامبی‌ها شارژ می‌شوند.

تروفی Shocking Behavior

توضیح: ۱۰ زامبی را در حالتی نابود که توسط آرتیفکت Energy Mine آسیب دیده باشند

روند کسب تروفی شبیه‌به تروفی و اچیومنت قبل است با این تفاوت که باید از Aether-Trooper یا Ghoul Hunter به‌عنوان Loudout استفاده کنید.

تروفی Escape Artist

توضیح: زمانی‌که از آرتیفکت Aether Shroud استفاده می‌کنید، پنج بار با نوار سلامت کمتر از ۲۵ درصد وارد Aether Shroud شوید

برای دراختیار داشتن این مهارت، باید به‌سراغ Revenant Eraser به‌عنوان Loudout در حالت زامبی بازی بروید.

تروفی Hot Tempered

توضیح: ۱۰ زامبی را درحالتی بکشید که میزان آسیب رسانی شما توسط مهارت Ring of Fire افزایش یافته است

برای دراختیار داشتن مهارت یا همان آرتیفکت ذکر شده باید از Wrath Hammer به‌عنوان Loadout استفاده کنید.

تروفی Death Dealer

توضیح: ۲۵۰۰ زامبی را با یک سلاح سطح ۳ از بین ببرید

بازیکنان به‌واسطه‌ی Pack a Punch می‌توانند سلاح خود را در حالت زامبی کالاف دیوتی: ونگارد ارتقا دهند. حال این کار را سه بار برای یک سلاح انجام داده و ازطریق آن ۲۵۰۰ زامبی را بکشید. همچنین در جریان تروفی و اچیومنت Grim Reaper که باید ۱۰ هزار زامبی را بکشید، می‌توانید تروفی و اچیومنت ذکر شده را هم کسب کنید.

تروفی Grim Reaper

توضیح: ۱۰ هزار زامبی را بکشید


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده