// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۹

راهنمای تروفی و اچیومنت های It Takes Two

تروفی و اچیومنت‌های بازی It Takes Two زمان‌بر نیستند و در راستای لذت بردن بیشتر از جهان بازی، طراحی شده‌اند. 

مدتی پیش جدیدترین ساخته استودیو هیزلایت (Hazelight) با نام It Takes Two روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. وجود تنوع در هر مرحله و تکراری نشدن روند گیم‌پلی، یکی از ویژگی‌های مهم بازی It Takes Two به حساب آمده که شما را تا آخرین نقطه سرگرم می‌کند.

در این قسمت راهنمای تروفی و اچیومنت‌‌های It Takes Two را در اختیار کاربران قرار خواهید داد تا به‌سادگی بتوانند تمامی آن‌ها را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۳ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۱۱ الی ۱۵ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۲۱ عدد و معادل ۱۳۵۰ امتیاز (۱۰ تروفی برنز، صفر تروفی نقره، ۱۰ تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۲۰ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • سخت‌ترین تروفی و اچیومنت بازی: Platforming Prodigy
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تأثیرگذار است؟ خیر، بازی فاقد درجه سختی است
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: یک دور
  • آیا پس از کامل کردن بازی، می‌توانید مراحل را مجددا انتخاب کنید؟ بله

تروفی Power Couple

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

تروفی It Took Two

توضیح: شما انجامش دادید

تروفی و اچیومنت داستانی که پس از کامل کردن بازی به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Minigame Megalomania

توضیح: تمامی مینی گیم‌های بازی را پیدا کنید

بازیکنان با تماشای ویدیو زیر، محل دقیق هر ۲۵ مینی گیم بازی را متوجه خواهند شد.

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی Fried Friendship

توضیح: دو نفر را برای مجازات می‌برد

بازیکنان در جریان مرحله The Tree و بخش Captured می‌توانند این تروفی و اچیومنت را پیدا کنند. در بخشی از مرحله، کودی باید با نکتار خود هشت قفل را علامت گذاری و مِی آن را منفجر کند تا مخزن باز شده و به پایین بپرند. قبل از انجام این کار، به سمت دیگر محیط رفته و دکمه Start را فشار دهید. حال دو بازیکن وارد یک بخش جدید می‌شوند که یکی از آن‌ها درمخزن شکنجه گرفتار خواهد شد. پس از انجام این کار، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد (هر دو بازیکن به‌صورت خودکار تروفی و اچیومنت‌ها را کسب می‌کنند).

تروفی Struck A Pose

توضیح:  تحمیل پاپاراتزی به خود

بازیکنان در جریان مرحله The Tree و بخش Deeply Rooted می‌توانند این تروفی و اچیومنت را پیدا کنند. پس از شکست دادن باس Mortar Wasp، بازیکنان وارد اتاقی می‌شوند که در آن می‌توانید مشغول عکس گرفتن از یکدیگر در محیط‌های از پیش طراحی شده باشید. از یکدیگر عکس بگیرید تا این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. اشاره کنم که تنها بازیکنی که از او عکس گرفته می‌شود، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کند، اما با عوض کردن جای خود، به‌راحتی هر دو بازیکن صاحب Struck A Pose می‌شوند.

تروفی Plastic Prison Breakers

توضیح: آن‌ها هیچ راهی برای خروج نداشتند

بازیکن این تروفی و اچیومنت را در مرحله Rose’s Room و بخش Pillow Fort کسب خواهند کرد. کمی پس از شروع این بخش، از یک لامپ ستاره‌ای عبور خواهید کرد و به یک چراغ قوه خواهید رسید. در سمت راست چراغ قوه، تعدادی بالشت وجود دارد که با پریدن روی آن‌ها به یک زندان پلاستیکی خواهید رسید. در این زندان مجسمه‌های کاراکترهای بازی A Way Out قرار داده شده است و هردو بازیکن باید به‌صورت همزمان به دکمه‌های جلو مجسمه‌ها ضربه وارد کنند. هر دو بازیکن این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد.

تروفی Faraway Frequencies

توضیح: حقیقت تمام این مدت آن بیرون قرار داشت

بازیکنان در جریان مرحله Rose’s Room و بخش Spaced Out می‌توانند این تروفی و اچیومنت را کسب کنند. دراین بخش باید وارد پورتال‌های رنگی شوید و چالش‌های متفاوتی را کامل کنید. در یکی از پورتال‌ها که رنگ زرد دارد، پد‌های پارچه‌ای و فنری‌ای را مشاهده می‌کنید که باید از آن‌ها بالا بروید. در بالای یکی از تعداد پدهای روی هم قرار گرفته، یک دستگاه شنود قرار گرفته است. به واسطه‌ی آن به چهار فرکانس مختلف گوش دهیده تا تروفی و اچیومنت ذکر شده، برای شما آزاد شود. هر دو بازیکن این تروفی و اچیومنت را کسب می‌کنند.

تروفی Look At Him Go

توضیح: برای ستاره‌ها شلیک کنید

بازیکنان در جریان مرحله Rose’s Room و بخش Spaced Out می‌توانند این تروفی و اچیومنت را کسب کنند. دقیقا در همان بخشی که تروفی و اچیومنت قبل را کسب کردید، باید به واسطه‌ی یک فنر آبی رنگ، بازی را ادامه دهید. ابتدا مِی را به بالای فنر بفرستید و سپس کودی باید خود را کوچک کرده و در قسمت پایینی پلتفرم پرتاب کننده قرار بگیرد. سپس مِی از بالای فنری به سمت دیگر پلتفرم پایین بپرد تا کودی کوچک شده، به آسمان پرتاب شود. اشاره کنم که هر دو بازیکن این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد.

تروفی Break the Bank

توضیح: فکر کنم زمان شکستن فرا رسیده است

قبل از هر چیزی، اعلام کنم که ترتیب این تروفی و اچیومنت اشتباه است و ابتدا باید تروفی و اچیومنت بعد (A Daring Devil) را کسب کنید، زیرا Break the Bank پس از تروفی و اچیومنت ذکر شده قرار دارد.

بازیکنان در جریان مرحله Rose’s Room و بخش Hopscotch باید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. در قسمت، یک قلک شبیه به خوک را مشاهده می‌کنید که اطراف او سکه‌های مختلفی قرار دارند. تمامی سکه‌ها را داخل قلک انداخته و سپس آن قلک را بشکنید. اشاره کنم که تنها بازیکنی تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کند که روی قلک بپرد. به‌راحتی با بارگذاری مجدد این چک پوینت، بازیکن دوم هم می‌تواند Break the Bank را کسب کند.

تروفی A Daring Devil

توضیح: در یک نمایش قرار گرفته و برای مردن تلاش کنید

بازیکنان در جریان مرحله Rose’s Room و بخش Hopscotch می‌توانند این تروفی و اچیومنت را کسب کنند. در بخشی از این مرحله یک ماشین اسباب بازی قرار دارد که می‌توانید داخل آن قرار گرفته و بازیکن دوم ماشین را کشیده و پرتاب کند. حال یک حلقه هم روبه‌روی شما قرار دارد. باید ماشین را به درستی هدف‌گیری کرده و به سمت حلقه پرتاب کنید. یادتان باشد تنها بازیکنی که در ماشین قرار دارد، این اچیومنت را کسب خواهد کرد. ازاین‌رو دو بار این کار را انجام دهید.

تروفی Snackosaurus

توضیح: حالا نگاه کن و ببین چه کسی منقرض شده است

بازیکنان در جریان مرحله Rose’s Room و بخش Dino Land این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد. در این قسمت وارد اتاقی می‌شوید که یک دایناسور بزرگ در آن قرار دارد. یکی از بازیکن‌ها باید روی دایناسور قرار گرفته و مسیر را برای بازیکن دوم باز کند. دقیقا در اولین پلتفرم سر دایناسور را با آنالوگ سمت چپ پایین بیاورید و بازیکن دوم را بخورید. هر دو بازیکن این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد.

تروفی Realize Your Art

توضیح: زیبا نیست؟ آن مورد به سردخانه ختم می‌شود

بازیکنان در جریان مرحله Rose’s Room و بخش Once Upon a Time این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد. با شروع این بخش، مستقیم پیش بروید و زمانی‌که به انتهای حیاط قلعه رسیدید، راه سمت راست را ادامه دهید. در انتها یک پرینتر را پیدا می‌کنید که روی آن رنگ ریخته است. به قسمت پشت پرینتر بپرید و در انتها تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد. تنها بازیکنی که این کار را انجام دهد، تروفی و اچیومنت را کسب می‌کند. همچنین تروفی و اچیومنت بعد هم در این قسمت قلعه قرار دارد.

تروفی On Rails Experience

توضیح: چو چو

بازیکنان در جریان مرحله Rose’s Room و بخش Once Upon a Time می‌توانند این تروفی و اچیومنت را کسب کنند. زمانی‌که به انتهای حیاط قلعه رسیدید، یک قطار در حال حرکت را می‌بینید. نزدیک قطار شده و با دکمه مثلث/Y روی آن بپرید. یادتان باشد که تنها بازیکنی که در قطار قرار دارد، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهد کرد.

تروفی Force Traingulated

توضیح: برج جهنمی؟ بیشتر شبیه سلام از بالای برج است

با تماشای ویدیو زیر نحوه بالا رفتن از برج مرحله Cuckoo Clock را متوجه خواهید شد.

دانلود ویدیو از آپارات

تروفی Force Traingulated

توضیح: شاهدخت آسمانی من، باد را به داخل اوکارینا خود وارد کن

در جریان مرحله Cuckoo Clock و بخش Gates of Time، بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را کسب کنند. در این قسمت، وارد یک شهر کوچک می‌شوید و رودخانه را پیدا کنید. سپس سوار قایق شوید و مسیر را ادامه دهید. در ادامه مسیر وارد یک تونل خواهید شد و در سمت راست شما هم یک خانه وجود دارد. زمانی‌که وارد خانه شوید، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد. یادتان باشید بازیکنی که در را باز کند، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهد کرد.

تروفی Lost And Found

توضیح: دوباره؟ بچه‌های خود را زیر نظر داشته باشید

بازیکنان در جریان مرحله Snow Globe و بخش Winter Village این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد. دراین قسمت، مأموریت شما روی سه برج مشخص قرار دارد. در این دهکده، یک مادر لاک پشت را پیدا خواهید کرد که بچه‌های خود را گم کرده است. بگردید و آن‌ها را پیدا کرده و پیش مادرشان بیاورید. در این محیط دو بچه لاک پشت آبی و دو بچه لاک پشت قرمز وجود دارد. اشاره کنم که هر دو بازیکن این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد.

تروفی Something Fishy

توضیح: فراتر از حد رفتی، اینطور نیست؟

کاربران در مرحله Snow Globe و بخش Winter Village قادر به کسب این تروفی و اچیومنت هستند. زمانی‌که وارد دهکده زمستانی شدید، ناقوس سه برج را باید به حرکت درآورید. پس از آزادسازی برج سمت چپ، همان بخش دهکده از منجمد بودن خارج می‌شود. زیر برج دو تاب را می‌بینید که شخصی رو یکی از آن‌ها نشسته است. او را با سرعت بسیار زیاد تاب دهید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده برای هر دو بازیکن آزاد شود.

تروفی Something Fishy

توضیح: به حیوان‌ها غذا ندهید یا غذا دهید، زیرا آن‌ها قابل ستایش هستند

در مرحله Snow Globe و بخش Beneath the Ice می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. در ابتدای این بخش از مرحله، وارد آب می‌شوید و داستان شما را به یک ایستگاه زیر آب هدایت می‌کند. از ایستگاه خارج شده و روی آب بروید. زمانی‌که خارج شدید، به‌دنبال یک قایق کوچک باشید (کنار مینی گیم Ice Race). حال روی قایق دو چوپان را می‌بینید. به‌واسطه‌ی ‌آن‌ها ماهی گرفته و به حیوان‌ها غذا دهید. اشاره کنم که هر دو بازیکن به‌تنهایی باید عمل غذا دادن را انجام دهند.

تروفی Terror Of The Seven Seas

توضیح: کاپیتان، در حال خورد کردن به نظر می‌رسید

در جریان مرحله Snow Globe و قسمت Beneath the Ice می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. همانند تروفی و اچیومنت قبل، از آب خارج شوید و این بار، به‌دنبال یک کشتی دزدان دریایی بگردید. حال از کشتی بالا بروید و در پشت آن، یک صندوق گنج قرار دارد. با باز کردن صندوق، یک کلاه دزدان دریایی را روی سر خود می‌گذارید و تروفی و اچیومنت ذکر شده، آزاد می‌شود. یادتان باشد که تروفی و اچیومنت ذکر شده فقط برای شخصی باز می‌شود که صندوق را باز کرده است.

تروفی Bug Sized Relaxation

توضیح: اضطراب خود را دور کنید

در جریان مرحله Garden و بخش Green Fingers، می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. پس از باس فایت Burrower، وراد یک حمام آب داغ می‌شوید. در استخر استراحت کنید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید. هریک از بازیکنان باید به‌تنهایی این کار را انجام دهند.

تروفی Meditation Maestro

توضیح: به آخرین سطح از ذهن خود دست پیدا کردید

بازیکنان در مرحله The Attic و بخش Section: Symphony می‌توانند این تروفی و اچیومنت را ذکر کنند. زمانی‌که به محیط بیرونی و ابرهای مختلف رسیدید، باید نوت‌های موسیقی را جمع‌آوری تا در دو گنبد بزرگ را باز کنید. کنار یکی از گنبد‌ها، یک محیط کوچک قرار دارد که می‌توانید در آن به مدیتیشن بپردازید. اشاره کنم که هریک از بازیکنان باید به‌تنهایی این کار را انجام دهند تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنند.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده