// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

راهنمای تروفی و اچیومنت های Hitman 3

تروفی و اچیومنت های بازی Hitman 3 به‌گونه‌ای است که بازیکن برای کسب تمامی آن‌ها باید هر مرحله را به دفعات متعددی تکرار کنند.

بازی Hitman 3 توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند و یک پایان بسیار خوب برای سه‌گانه ریبوت هیتمن به‌حساب می‌آید. یکی از مواردی که این بازی را خاص جلوه می‌دهد، طراحی مراحل و آزادی عمل بسیار زیاد بازیکن برای انجام مراحل به روش‌های متفاوت است.

در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت، به‌سراغ بازی Hitman 3 رفته‌ایم تا کاربران ساده‌تر از گذشته بتوانند تمامی تروفی و اچیومنت‌های آن را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۴۰ الی ۵۰ ساعت
  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۴ از ۱۰۰
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۸ عدد و معادل ۱۳۲۰ امتیاز (۳۰ تروفی برنز، ۱۶ تروفی نقره، یک تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تروفی‌های و اچیومنت‌های آنلاین: ۱۲ عدد
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۴۷ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد، بازیکنان به‌واسطه‌ی بخش انتخاب مراحل می‌توانند تمامی تروفی و اچیومنت‌های از دست رفته را به‌راحتی کسب کنند
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: به‌طور خاص موردی دیده نشده، اما بعضی از بازیکنان اعلام کرده‌اند که بعضی از تروفی و اچیومنت‌ها را کسب نکرده‌اند. برای رفع این مشکل تنها کافی است یک دور مرحله مورد نظر را بارگذاری کرده و مجددا موارد خواسته شده را انجام دهید.
  • آیا درجه سختی روی کسب تروفی و اچیومنت‌های بازی تأثیرگذار است؟ خیر، می‌توانید تمامی موارد خواسته شده را روی درجه سختی Easy کامل کنید
  • آیا بازی دارای بخش انتخاب مراحل است؟ بله، می‌توانید هریک از مراحل بازی را مجددا انجام دهید

راهنمای تروفی World of Assassination

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی The Result of Previous Training

توضیح: در بخش پیش درآمد بازی، Freeform Training را کامل کنید

تنها کافی است از منوی اصلی، بخش Campaigns و بعد گزینه Prologue را انتخاب کنید. در ادامه، با کامل کردن Freeform Training، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد. در قسمت پیش درآمد بازی، بازیکنان مأموریت‌هایی را در مرحله مشاهده می‌کنند که با انجام آن‌ها، می‌توانند تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنند.

راهنمای تروفی Cleared for Field Duty

توضیح: The Final Test را در بخش پیش درآمد بازی کامل کنید

بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را با تروفی و اچیومنت Seizing the Opportunity کامل کنند.

راهنمای تروفی Seizing the Opportunity

توضیح: یکی از مراحل داستانی را در The Final Test کامل کنید

برای کسب این تروفی و اچیومت، از منوی بازی Campaign را انتخاب و وارد Prologue شوید. سپس The Final Test را انتخاب کرده و پس از اینکه هدایت مأمور ۴۷ را به‌دست گرفتید، تاچ پد و دکمه R1/RB را فشار دهید. حال از شاخه Mission Stories، یکی از داستان‌های درنظر گرفته شده را انتخاب کنید. برای مثال، Safety First گزینه‌ی خوبی است. سپس کارهای خواسته شده در این مأموریت را انجام دهید.

راهنمای تروفی The Creative Assassin

توضیح: بخش تمرینی Contract Creation را کامل کنید

از منوی بازی گزینه Game Modes را انتخاب و در ادامه وارد Contracts و Create Contract شوید. در انتها، Tutorial را انتخاب کنید. با کامل کردن این بخش، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی Silent Assassin

توضیح: The Final Test را بدون اینکه دیده شوید، کامل کرده و جاسپر نایت را بدون اینکه جسد وی پیدا شود، بکشید

با دیدن ویدیو زیر، نحوه انجام این کار را متوجه خواهید شد.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی Training Escalated

توضیح: یک قرار داد Escalation در ICA Facility را در سطح پنج کامل کنید

از منوی بازی وارد بخش Destination و سپس ICA Facility شده و The Snorrason Ascension را انتخاب کنید. اگر گزینه مورد نظر وجود نداشت، ازطریق سربرگ Campaign وارد Prologue و سپس The Snorrason Ascension شوید. قراردادهای Escalation در مجموعه پنج سطح دارند و در اولین تلاش، باید سطح یک را کامل کنید.

درواقع با کامل کردن هر قرار داد، سطح بعد آن در دسترس قرار می‌گیرد که شامل پیش‌نیازهای بیشتر برای کامل شدن است.

راهنمای تروفی Top of the Class

توضیح: در یک قرار داد، بالاترین امتیاز لیدربرد را از آن خود کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنتس باید امتیاز شما در یک قرارداد بالاتر از امتیاز نفر اول لیدربرد شود. از منوی بازی Game Modes را انتخاب کرده و وارد قرار دادها شوید. سپس یک قرار داد جدید بسازید و یک بار آن را انجام دهید. سعی کنید رکوردی را از خود به‌جای بگذارید که بتوانید آن را بشکنید. سپس یک دور دیگر قرار داد ساخته شده را انجام داده و رکورد بهتری را از خود به‌جای بگذارید.

راهنمای تروفی A New Profile

توضیح: یک قرارداد Featured را کامل کنید

از منوی بازی وارد بخش Game Modes و سپس Contracts شوید. حال گزینه Featured Contracts را انتخاب و به‌دنبال یک قرار داد در دسترس بگردید. معمولا در انتهای فهرست قراردادهایی را که هنوز کامل نشده‌اند، مشاهده می‌کنید. یکی از آن‌ها را کامل کنید.

راهنمای تروفی Tools of the Trade

توضیح: اهداف را با بالستیک، تصادف و انفجار از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت بازیکنان باید تمامی اهداف مراحل را به‌واسطه‌ی تیراندازی، تصادف (استفاده از اتفاقات تصادفی و غیرمنتظره داخل بازی) و انفجار از بین ببرند. اشاره کنم که لازم نیست تمامی موارد را در یک تجربه از مرحله مورد نظر روی اهداف انجام دهید، بلکه باید هر بار مراحل را تکرار و یکی از این موارد را اجرا کنید. در جریان دریافت تروفی و اچیومنت مربوط‌به کسب تمامی Masteryهای هر مرحله، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی Unseen Assassin

توضیح: یک هفت را بدون اینکه دیده شوید، از بین ببرید

بازیکنان در جریان کسب تمامی Masteryهای هر مرحله و همچنین انجام مأموریت‌های داستانی (Mission Stories)، این تروفی و اچیومنت را به‌صورت خودکار کسب خواهند کرد.

راهنمای تروفی Shortcut Killer

توضیح: ۱۵ میان‌بر مختلف را پیدا و آزاد کنید

بازیکنان با مشاهده‌ی تصاویری که در اینجا قرار داده شده، می‌توانند محل دقیق ۱۵ راه‌میان‌بر بازی را مشاهده کنند.

راهنمای تروفی Stylish Assassin

توضیح: ۱۰ شیوه مختلف بازی کردن را کسب کنید

زمانی‌که یک مرحله را به پایان می‌رسانید و بازی نوار XP شما را با امتیازهای مختلف پر می‌کند در بالای این نوار نوع شیوه بازی کردن (Playstyle) شما در مرحله مورد نظر نوشته می‌شود. مواردی مثل Silent Assassin، Trapsmith یا Phantom ICA Assassin و Grim Reaper از شیوه‌های بازی کردن مختلف هستند و برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید ۱۰ شیوه مختلف را تجربه کنید. البته بازی دارای شیوه‌های بازی کردن متعددی است و نیازی نیست نگران کسب این تروفی و اچیومنت باشید.

Death From Above

توضیح: On Top of the World را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که بازیکنان پس از کامل کردن مرحله دوبی آن را کسب خواهند کرد.

راهنمای تروفی Dune Raider

توضیح: تمامی محیط‌های دوبی را کشف کنید

زمانی‌که وارد هر مرحله می‌شوید، نقشه خود را باز کنید. محیط‌هایی را در هر طبقه مشاهده می‌کنید که با علامت سؤال نشان داده شده است. اگر می‌خواهید تمامی محیط‌های ممکن نقشه بازی را شناسایی و کشف کنید، باید از محیط تمامی این علامت سؤال‌ها بازدید کنید. بازیکنان با انجام این کار برای مرحله دوبی، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کنند.

راهنمای تروفی Treacherous Architecture

توضیح: اینگرم را با مجسمه دکل نفتی خود بکشید، استیویسنت را به پایین هل دهید و هر دو را در حال پرواز کردن بکشید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید مرحله دوبی را دو بار تکرار کنید. در دور اول، به‌واسطه‌ی مأموریت‌های داستانی Bird of Prey و In Security می‌توانید دو پیش نیاز اولیه را انجام دهید. در انتهای Bird of Prey، اینگرم جلوی میز خود قرار می‌گیرد و می‌توانید در این لحظه اون را بکشید. درواقع مأمور ۴۷ سر او را به یک مجسمه می‌کوبد.

در In Security هم موارد خواسته شده را انجام دهید تا زمانی‌که استیویسنت پس از گرفتن آزمایش پرتاب چاقو از شما، محافظ‌های خود را به خارج از محیط بفرستد. در این هنگام، وی در لبه‌ی پلتفرم قرار می‌گیرد و می‌توانید او را به پایین هل دهید.

برای مورد آخر هم باید روش‌های ذکر شده در تروفی و اچیومنت Keep Your Eyes Peeled را کامل کنید (فقط موزها را روی زمین نگذارید). در انتها، هر دو هدف این مرحله‌ به‌واسطه‌ی چتر نجات، به پایین خواهند پرید. زمانی‌که در حال پرواز کردن هستند، باید آن‌ها را بکشید.

راهنمای تروفی Keep Your Eyes Peeled

توضیح: یک هدف را درحالی که لباس چتربازها را پوشیده است، بیهوش کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی Rise Up

توضیح: تمامی مأموریت‌های داستانی On Top of The World را کامل کنید

مرحله دوبی دارای سه مأموریت داستانی به نام‌های (In)Security، Bird of Prey و How the Mighty Fall است. آن‌ها را کامل کرده تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

راهنمای تروفی Stair Master

توضیح: سطح Mastery خود در مرحله دوبی را به ۲۰ برسانید

بازیکنان با انجام مأموریت‌های داستانی و چالش‌های مختلف که به‌واسطه‌ی هر بار تجربه‌ی مرحله در دسترس قرار می‌گیرد، می‌توانند روش‌های جدیدی را آزمایش و شیوه بازی کردن خود را تغییر دهند. همچنین می‌توانید پیش‌نیاز آزاد شدن هر چالش را هم مشاهده و متوجه نحوه انجام آن‌ها شوید.

راهنمای تروفی Master of the Household

توضیح: Death in The Family را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را پس از کامل کردن مرحله Dartmoor کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی No Stone Unturned

توضیح: تمامی محیط‌های مرحله Dartmoor را کشف کنید

راهنمای تروفی Upstairs, Downstairs

توضیح: الکسا را در اتاق شخصی خود بکشید، از روی سقف به او شلیک کنید و او را بیهوش کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید مرحله دوم را به سه روش مختلف تمام کنید. برای کشتن وی در اتاق شخصی‌اش که در دفتر الکسا (طبقه دوم) قرار دارد، باید لباس محافظان این طبقه را به تن داشته باشید. اشاره کنم که او در همان ابتدای مرحله در این اتاق خواهد بود و اگر بتوانید در دو الی سه دقیقه ابتدایی به این بخش برسید، می‌توانید او را در محل ذکر شده بکشید. بااین‌حال، یک روش ساده‌تر هم وجود دارد. الکسا را ناک‌اوت کرده و به اتاق شخصی داخل دفترش ببرید. سپس او را بکشید.

برای روش دوم باید یک سلاح تک‌ تیرانداز داشته باشید. برای کسب سلاح تک تیرانداز، بازیکنان باید Mastery مرحله خود را به سطوح آخر برسانند. سپس ازطریق مأموریت داستانی Her Final Resting Palace عمل کنید تا کارگر کفن و دفن، الکسا را صدا بزند. زمانی‌که الکسا پایین آماد، سریعا به آخرین طبقه ساختمان بروید (ازطریق دفتر الکسا به طبقه بالا بروید). حال می‌توانید با سلاح تک‌تیرانداز خود، الکسا را از بین ببرید.

برای روش سوم هم باید مأموریت داستانی Her Final Resting را کامل کنید. در انتهای این مأموریت، الکسا بالای قبر ایستاده است. او را به پایین پرتاب کرده و با کمک بیل روی او خاک بریزید تا دفن شود.

راهنمای تروفی Family Feud

توضیح: به اِما کمک کنید تا الکسا را بکشد

برای کسب این تروفی و اچیومنت، تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید تا نجوه انجام این کار را متوجه شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی Full House

توضیح: تمامی مأموریت‌های داستانی Death in The Family را کامل کنید

مرحله Dartmoor دارای سه مأموریت داستانی به نام‌های Means, Motive and Opportunity، Her Final Resting Place و A Day to Remember است که باید آن‌ها را کامل کنید.

راهنمای تروفی The Great Outdoors

توضیح: سطح Mastery مرحله Dartmoor را به ۲۰ برسانید

راهنمای تروفی Death of the Party

توضیح: Apex Predator را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار و پس از کسب کردن مرحله برلین کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی Followed the Trails

توضیح: تمامی محیط‌های مرحله برلین را شناسایی و کشف کنید

راهنمای تروفی Partied Out

توضیح: تریمن با شلیک اشتباهی سلاح رایفل بمیرد، تامس به‌واسطه‌ی جرثقیل کشته شود و مونتگومری و بنر با روشن شدن کلاب بمیرند

تماشا از یوتیوب

راهنمای تروفی Last Call

توضیح: از پرنده زرد رنگ عکس بگیرید

بازیکنان در مرحله برلین باید این تروفی و اچیومنت را کسب کنند و با تماشای ویدیو زیر، محل دقیق این پرنده‌ها را متوجه می‌شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی Last Call

توضیح: به مدیر کلوب تبدیل شده و با ICA به گفت‌وگو مشغول شوید

با مشاهده‌ی ویدیو زیر، نحوه‌ی انجام این کار را متوجه خواهید شد.

تماشا از یوتیوب

راهنمای تروفی Warehouse Veteran

توضیح: سطح Mastery مرحله برلین را به ۲۰ برسانید

راهنمای تروفی Nexus – 47

توضیح: End of an Era را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که بازیکنان با کامل کردن مرحله Chongqing آن را کسب خواهند کرد.

راهنمای تروفی Surveillance Master

توضیح: تمامی محیط‌های مرحله Chongqing را شناسایی و کشف کنید

راهنمای تروفی Future Shock

توضیح: هاش را روی صندلی آرامش بخش خود بکشید، رویس را با برق گرفتگی بکشید و هردو را با شلیک یک گلوله، از بین ببرید

برای کاراکتر هاش، زمانی‌که در طبقه پنجم هستید، باید وارد اتاق تراپی شوید (رمز این اتاق: ۲۵۵۲). در اینجا یک فیوز برق می‌خواهید. بازیکنان فیوز را می‌توانند دوطبقه پایین‌تر را بگردید تا این فیوز را پیدا کنید. زمانی‌که فیوز را وصل کردید منتظر بمانید تا هاش وارد اتاق شده و روی صندلی خود بنشیند. زمانی‌که روی صندلی نشست، او را بکشید.

برای کشتن هاش، زمانی‌که داخل ساختمان ICA هستید، وارد طبقه دوم شوید. دراینجا یک مخزن آب را مشاهده می‌کنید که یک سوکت برق هم در آن‌جا قرار دارد. حال رویس را به هر روشی که توانستید، ناک‌اوت کرده و بدون اینکه کسی شما را ببیند، او را به داخل اتاق ذکر شده در طبقه دوم منتقل کنید. یادتان باشد او را در محیطی از این اتاق بگذارید که به‌واسطه‌ی شلیک شما به مخزن، پر از آب شده است. حال بدون اینکه خودتان آسیب ببینید، به سوکت برق هم شلیک کنید.

برای روش سوم هم کافی است مأموریت داستانی All-Seeing Eyes را انجام دهید. در انتهای این مأموریت، هاش و رویس با یکدیگر ملاقات می‌کنند و در بخشی از این ملاقات، رویس پشت هاش قرار گرفته و می‌توانید با یک شلیک از سلاح تک‌تیرانداز، آن‌ها را بکشید.

راهنمای تروفی Console Cowboy

توضیح: از ترمینال رویس استفاده کرده تا هسته را گرم کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

راهنمای تروفی Icebreaker

توضیح: تمامی مأموریت‌های داستانی Chongqing یا همان End of an Era را کامل کنید

این مرحله دارای سه مأموریت داستانی Certainty Principle، Impulse Control و All-Seeing Eyes است.

راهنمای تروفی Hack the Planet

توضیح: سطح Mastery خود در Chongqing را به ۲۰ برسانید

راهنمای تروفی The Last Tango

توضیح: The Farewell را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که پس از کامل کردن مرحله Mendoza آن را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی Master the Terroir

توضیح: تمامی محیط‌های مرحله Mendoza را شناسایی و کشف کنید

راهنمای تروفی Ripe for the Picking

توضیح: ویدال را با دستگاه له کننده انگور بکشید، یاتس را مسموم کنید و هردو را با گاز از بین ببرید

برای کشتن ویدال با دستگاه له کننده انگور، تنها کافی است مأموریت داستانی The Tour را انجام دهید.

برای کشتن یاتس با سم هم باید ابتدا Lethal Poison را آزاد کرده باشید و قبل از شروع مرحله، آن را در فهرست آیتم‌های شروع بازی قرار دهید. در ادامه، وارد ویلای یاتس و طبقه سوم (طبقه سوم نقشه بازی که با Floor 3 نشان داده شده است) شوید. حال باید لیوان میز جلویی (لیوان‌های میزهای کناری را از سم پر نکنید) را با سم خود پر کنید. سپس مأموریت داستانی Closing Statement را آغاز کنید. در این مرحله شما باید لباس Sommelier را پوشیده و بطری نوشیدنی 1945 Grand Paladin را به اتاق ملاقات بیاورید. سپس در ادامه وی پس از خوردنی نوشیدنی سمی، کشته می‌شود. یادتان باشد که حتما باید از سم Lethal استفاده کنید که همان سم قرمز رنگ است.

در روش سوم هم باید کمی سرعت عمل به کار ببرید. ابتدا Lethal Poison را در فهرست آیتم‌های خود قرار داده و مرحله را آغاز کنید. سپس به محیط Tech Room (در طبقه اول نقشه بازی آن را مشاهده می‌کنید) رفته و دو شخص داخل آن را بکشید. سپس خط داستانی The Tour Storyline را تا انتها کامل کنید. در پایان، دان درحالی وارد اتاق Barrel می‌شود که تامرا هنوز در آن اتاق حضور دارد. یادتان باشد که اگر تامرا شما را دنبال کرد، یک شیء را پرتاب کرده تا گمراه شود.

زمانی‌که هر دو شخص ذکر شده در اتاق Barrel حضور داشتند، به سرعت به Tech Room برگردید و سیستم تهویه هوا را به سم Lethal آغشته کنید. سپس آن را روشن کرده و به طبقه‌ی دوم و Security Room بروید. دراینجا می‌توانید جریان هوا را که آغشته به سم شده، به اتاق Barrel هدایت کنید.

راهنمای تروفی Evil Wine Club

توضیح: در ملاقات شخصی Providence شرکت کنید

بازیکنان با کامل کردن دو مأموریت داستانی The Tour و Closing Statement این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد.

راهنمای تروفی Vineyard Virtuoso

توضیح: تمامی مأموریت‌های داستانی The Farewell را کامل کنید.

این مرحله برخلاف مراحل پیشین، دارای چهار مأموریت داستانی است که شامل The Tour، Closing Statement، Eyes on Target و Over the Top می‌شود.

راهنمای تروفی Vineyard Virtuoso

توضیح: سطح Mastery مرحله مندوزا (The Farewell) را به ۲۰ برسانید

راهنمای تروفی Nightmare Fuel

توضیح: Untouchable را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را پس از کامل کردن مرحله Carpathian Mountain کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی Bullet Train

توضیح: یک نگهبان را با پیستول دارای صدا خفه‌کن، یک نگهبان را با شاتگان و یکی دیگر را با SMG بکشید

در طول مرحله Untouchable شاتگان و SMG را به‌راحتی پیدا خواهید کرد، اما برای به‌دست آوردن پیستول دارای صداخفه‌کن، تنها یک راه وجود دارد. تقریبا نصف مرحله را که عبور کردید، یک میز برای ساخت‌وساز را پیدا خواهید کرد. در آن‌جا می‌توانید یک صداخفه‌کن برای سلاح خود بسازید.

راهنمای تروفی Count Down From 47

توضیح: ۴۷ یک دور دیگر خوابید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید پایان مخفی بازی را تماشا کنید. در انتها و زمانی‌که سرنگ را در دست دارید، تقریبا یک دقیقه منتظر مانده و کار خاصی را انجام ندهید. سپس یک دیالوگ جدید را خواهید شنید و در ادامه، دکمه R2/RT برای تزریق سرنگ به خودتان روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. این کار را انجام دهید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی Train Surfing

توضیح: تمامی چالش‌های مرحله Untouchable را کامل کنید

بازیکنان پس از کسب تمامی چالش‌ها و Masteryهای مرحله Untouchable، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد.

راهنمای تروفیب Last Stop

توضیح: سطح Mastery مرحله Carpathian Mountain را به پنج برسانید


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده