// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل دوم از چپتر دوم Fortnite | هفته نهم

در جریان یک آپدیت بزرگ فصل دوم از چپتر دوم بازی فورتنایت در دسترس قرار گرفت و در این مطلب راهنمای چالش‌های هفته نهم را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پس از نزدیک به دو ماه از اتمام چالش‌های فصل اول از بازی فورتنایت چپتر 2، بالاخره اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، فصل دوم را با یک آپدیت بزرگ در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار داد. فصل دوم دستخوش تغییراتی شده است که اکثر آن به بتل پس مربوط می‌شود. ازطرفی با تغییر رابط کاربری نمایش چالش‌ها در لابی بازی و همچنان در داخل بازی، بازیکنان به‌راحتی می‌توانند محیط چالش‌ها را متوجه شوند. در این مطلب نحوه دریافت چالش‌های هفته نهم از فصل دوم فورتنایت چپتر 2 را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که Midas نام دارد. چالش‌های فورتنایت پنجشنبه هر هفته ساعت ۵:۳۰ عصر به‌وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند.

چالش‌های Midas

اسم چالشتوضیحات
Search Chests in different Named Locationsدر پنج محیط دارای اسم، صندوق باز کنید
Deal damage to players with Sniper Riflesبا اسنایپر رایفل، به سایر دشمنان آسیب وارد کنید (میزان آسیب‌رسانی ۳۰۰)
Upgrade a weapon to Legendary rarity at an Upgrade Benchیکی از سلاح‌های خود را به سلاح لجندری تغییر دهید
Search a Llama, Legendary Chest, or Supply Dropیک عدد لاما، صندوق لجندری یا Supply Drop را باز کنید
Deal damage to a Choppa with a passenger or pilot insideبه Choppa (هلیکوپتر داخل بازی در حالی آسیب برسانید که در آن خلبان یا کمک خلبان قرار داشته باشد (میزان آسیب رسانی ۱۰۰)
Collect XP coinsپنج سکه امتیاز را جمع‌آوری کنید
Carry a giant pink teddy bear found in Risky Reels 100 metersیک خرس صورتی و بزرگ را که در منطقه Risky Reels پیدا می‌شود، ۱۰۰ متر حمل کنید
Search Midas’ golden llama between a junk yard, gas station, and an RV campsiteلامای طلایی میداس بین محیط‌های جانک یارد، پمپ بنزین و اردوگاه RV پیدا کنید
Gather Intel during Spy Games Operation matchesدر جریان حالت Spy Games Operation، اینتل جمع‌آوری کنید (۱۰ عدد)
Earn Survival, Combat, or Scavenger Gold Medalsیکی از مدال‌های سروایول، کامبت یا اسکونجر را کسب کنید

در اولین چالش، بازیکنان باید در محیط‌هایی که دارای اسم هستند، صندوق باز کنند. در سومین چالش هم تنها کافی است یکی از سلاح‌های بنفش رنگ بازی را به رنگ طلایی در بیاورید. برای اینکار تنها کافی است پیش Upgrade Benchهای داخل بازی بروید و با جمع‌آوری منابع مورد نظر، آن‌ را ارتقا دهید. Choppa نام هلیکوپتر داخل بازی فورتنایت چپتر 2 است و تنها کافی است به این هلیکوپترها در حالتی آسیب برسانید که خلبان یا کمک خلبان در آن قرار دارد. در ادامه اشاره کنم تصاویر سه چالش سکه‌های XP، حمل خرس صورتی و پیدا کردن لاما طلایی میداس هم در زیر قرار داده شده است. برای کسب اینتل هم تنها کافی حالت Spy Games Operation را تجربه کنید که به‌تازگی به فورتنایت اضافه شده است. دراین‌میان شااره کنم که مدال‌های کامبت، بقا و اسکونجر با کشتن و لوت کردن محیط و بازیکنان و همچنین زنده‌ماندن به‌دست می‌آید.

چالش های فورتنایت

چالش های فورتنایت

چالش های فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده