بازی Battlefield V دارای تروفی و اچیومنت‌های کم تعدادی است که بازیکنان اکثر آن‌ها را با پیشروی در حالت چندنفره به‌دست می‌آورند.

مجموعه Battlefield از گذشته تا به امروز به داشتن یک بخش چندنفره‌ی بسیار سرگرم کننده معروف بوده است؛ بخشی که به‌واسطه در دسترس قرار دادن طیف وسیعی از مبارزات و سلاح‌های جنگی، سبب شده است تا شکل عظیمی از نبردها را تجربه کنیم. بازی Battlefield V همانند نسخه‌ی پیشین خود در این بخش به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام داده است، اما در بخش داستانی نتوانسته است تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. بخش داستانی بازی بتلفیلد V شامل داستان‌هایی کوتاه و یکنواخت می‌شود که دشمنان در این بخش هوش مصنوعی قابل قبولی هم ندارند. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی Battlefield 5 رفته‌ایم که تعداد تروفی و اچیومنت‌های بسیار کمی دارد و بازیکنان در کمترین زمان می‌توانند این بازی را پلاتینیوم کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌ها: ۴ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تا بازی را پلاتینیوم کنید: بین ۲۰ الی ۲۵ ساعت
  • تعداد تروفی‌ها: ۲۲ عدد (سه تروفی برنز، ۱۱ تروفی نقره، هفت تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۲۱ اچیومنت و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را فرامش خواهید کرد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: بله، تمامی تروفی و اچیومنت‌های بخش داستانی دارای گلیچ هستند.
  • آيا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ بله، بازیکنان باید بازی را روی درجه سختی‌های مختلف تمام کنند
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را کامل کنید: یک بار

نکته مربوط به تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: اگر تروفی و اچیومنت‌های بخش داستانی برای شما‌ آزاد نشد، پس از اتمام‌شان مجددا گزینه‌ی Resume را انتخاب کنید تا میان‌پرده پایانی نمایش داده شود و حال تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: داستان‌های جنگ Under no Flag، Nordlys و Trailleur را روی درجه سختی Medium تمام کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Sins of the Fathers را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: داستان‌های جنگ Under no Flag، Nordlys و Trailleur را روی درجه سختی Hard تمام کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Sins of the Fathers را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: داستان‌های جنگ Under no Flag، Nordlys و Trailleur را روی درجه سختی Hardcore تمام کنید

هاردکور، سخت‌ترین درجه سختی Battlefield V است و بازیکنان از همان ابتدا می‌توانند بازی را روی این درجه سختی تمام کنند. از طرفی تمام کردن بازی روی حالت هاردکور، تروفی و اچیومنت‌های سایر درجه سختی‌ها را هم آزاد می‌کند. بخش داستانی بتلفیلد V کوتاه است و بازیکنان با ۹ مرحله مختلف (سه داستان جنگ که هر کدام سه مرحله دارند) روبه‌رو می‌شوند (البته در حال حاضر یک بخش داستانی دیگر هم به بازی اضافه شده است). تمام کردن این بخش نهایت چهار الی پنج ساعت زمان‌بر است (روی درجه سختی هاردکور). همانند سایر درجه‌های سختی، در هاردکورد هم نوار سلامت شما بازیابی می‌شود و چک‌پوینت‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. تنها تفاوت، این است که میزان‌ آسیب‌رسانی دشمنان به شما بیشتر از قبل خواهد بود. در این میان چند نکته را برای ساده‌تر شدن این تروفی و اچیومنت اضافه کنم که در کمترین زمان و به‌سادگی بتوانید بازی را روی حالت هاردکور تمام کنید. اولین و اصلی‌ترین مورد این است که بازی را در حالت رانینگ تمام کنید. با انجام دادن هر ماموریت داخل مراحل، بازی به‌صورت خودکار ذخیره می شود و اگر بلافاصله پس از انجام ماموریت مورد نظر کشته شوید، بازی از ادامه داستان بارگذاری می‌شود. مورد دوم این است که مهمات در طول بازی سخت یافت می‌شود، (مگر اینکه در پایگاه‌ها به‌دنبال مهمات بگردید) از این رو سعی کنید مدام از سلاح‌های مختلفی استفاده کنید و با کشتن دشمنان حتما مهمات‌شان را بردارید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: داستان جنگ Under No Flag را تمام کنید

سه مرحله‌‌ داستان جنگ Under No Flag را روی یکی از درجه سختی‌های بازی کامل کنید.

  • Crossing Lines
  • Butcher and Bolt
  • Onslaught

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: داستان جنگ Nordlys را تمام کنید

سه مرحله‌‌ داستان جنگ Nordlys را روی یکی از درجه سختی‌های بازی کامل کنید.

  • Still and Silent
  • All is Ash
  • Wolf and Dog

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: داستان جنگ Tirailleur را کامل کنید

سه مرحله‌‌ داستان جنگ Nordlys را روی یکی از درجه سختی‌های بازی کامل کنید.

  • Liberte
  • Egalite
  • Fraternite Ou La Mort

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چندنفره، ۱۰ دشمن را از طریق اسلحه ثانویه در یک راند بکشید

بهترین راه برای دریافت آسان این تروفی و اچیومنت، وارد شدن به حالت کانکوئست بخش چندنفره‌ی بازی است. در ادامه پیشنهاد می‌کنم سلاح Ruby از خانواده کلت را برای سلاح ثانویه خود انتخاب کنید، زیرا Ruby سرعت شلیک بالایی دارد و می‌توانید دشمنان را به‌راحتی از بین ببرید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چندنفره، در یک بازی ۱۰ نفر را بکشید

بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را با تروفی و اچیومنت Off-Hand ترکیب کنند تا زحمت‌شان کمتر شود. جدا از این تفاسیر مهم نیست که چه سلاح‌هایی را انتخاب می‌کنید، مهم این است که در یک دور از بازی کردن‌تان ۱۰ نفر را بکشید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در بخش چندنفره ۱۰ پرچم را در حالت Frontlines بگیرید

در حالت فرانت لاینز بازیکنان با گرفتن پرچم‌های مختلف، تیم حریف را به عقب هدایت می‌کنند تا زمانی که برنده‌ی مسابقه شوند. حال شما باید در گرفتن ۱۰ پرچم سهیم باشید. یادتان باشد که تا پایان زمان گرفتن یک پرچم باید زنده بمانید تا برای شما حساب شود.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در هر کدام از نقشه‌های اصلی بازی (نقشه‌های روز عرضه) حالت کانکوئست را تجربه کنید

نقشه‌های روز عرضه بازی بتلفیلد V عبارتند از:

  • Narvik
  • Devastation
  • Twisted Steel
  • Rotterdam
  • Fjell 652
  • Hamada
  • Arras
  • Aerodrome

برای اینکه یادتان نرود که کدام نقشه را بازی و کدام نقشه را بازی نکرده‌اید، بهترین راه این است که از بخش تنظیمات پیشرفته حالت چندنفره، نقشه‌ها را به ترتیب انتخاب کنید و یک مسابقه کانکوئست را در آن‌ها انجام بدهید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چندنفره، پنج تسلیحات جنگی ثابت را از طریق هواپیما نابود کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید سوار هواپیماهایی شوید که بمب‌انداز هستند (هواپیما جنگی Arras) و یک ضدهوایی (Flak/AA-Gun) را از بین ببرید. برای سهولت کار وارد حالت کانکوئست شوید تا درصد کسب این تروفی و اچیومنت بالا برود. از طرفی باید ضدهوایی را در حالتی از بین ببرید که یک دشمن پشت آن نشسته است. زمانی که سوار هواپیما Arras شدید، از طریق دکمه‌ی مثلث/Y نوع شلیک خود را به بمب‌انداز تغییر دهید و به‌سراغ ضدهوایی‌های تیم مقابل بروید که در حال شلیک به سایر هواپیماها هستند. حال از طریق L2/LT هدف بگیرید و با فشردن دکمه R2/RT بمب‌ها را آزاد کنید. در این میان اشاره کنم که مطمئن شوید که هر چهار بمب را آزاد کرده‌اید تا بیشترین آسیب به ضدهوایی مورد نظر وارد شود.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چندنفره، پنج نفر را زیر بگیرید

این تروفی و اچیومنت را در جریان بازی‌های مختلف در حالت‌های متفاوت می‌توانید کسب کنید و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که سوار تانک (بهترین گزینه) شوید و دشمنان را زیر بگیرید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چندنفره، ۳۰ نفر را بکشید

در جریان دریافت سایر تروفی و اچیومنت‌های حالت چندنفره، این تروفی و اچیومنت را به‌سادگی کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چندنفره، زمانی که در نقش رهبر گروه هستید، در یک راند از دو تقویت کننده استفاده کنید

در ابتدا باید رهبر گروه‌تان باشید. سپس با کسب ۲۴۵۰ امتیاز (امتیاز مورد نیاز اولین مورد لیست تقویت کننده‌هایی که برای‌تان در نظر گرفته شده است)، می‌توانید اولین تقویت کننده را انتخاب کنید. تقویت‌ کننده‌ها در بازی بتلفیلد V شامل مواردی مثل مهمات یا هواپیمای جنگی و موارد مشابه می‌شوند که کمک حال شما و تیم‌تان در بازی خواهند بود. از طرفی با گرفتن پایگاه‌ها، کشتن دشمنان و موارد مشابه، می‌توانید امتیاز برای این بخش کسب کنید. برای انتخاب تقویت کننده هم تنها کافی است دکمه‌های L1+R1/LB+RB را فشار دهید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چندنفره، ۱۰ سنگر مختلف بسازید

بازیکنان در بخش چندنفره، با فشار دادن جهت پایین دی‌پد ابزاری را به دست می‌گیرند که از طریق‌ آن می‌توانند پیکربندی‌های مختلفی را انجام دهند و سنگر بسازند. حال باید ۱۰ بار این کار را انجام بدهید که بهترین حالت برای این کار کانکوئست است، زیرا موارد بسیاری برای ساخت و ساز وجود دارد.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چندنفره، پنج دشمن را به‌طور کامل تحت فشار قرار بدهید

واژه تحت فشار قرار دادن یا Suppressed در بازی Battlefield V بدین معنا است که باید نزدیک دشمنان (برای مثال کنار پای دشمنان) شلیک کنید تا تحت فشار قرار بگیرند. در این زمان اگر به درستی کار خود را انجام داده باشید، امتیاز کسب می‌کنید و واژه Enemy Suppressed را روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. حال این کار را تا زمانی انجام دهید که تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در هر یک از کلاس‌های اسالت، مدیک، ساپورت و ریکان ۱۰۰ هزار امتیاز کسب کنید

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: به‌عنوان یک بازیکن ۱۵۰ هزار امتیاز کسب کنید

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: به‌عنوان یک بازیکن ۵۰۰ هزار امتیاز کسب کنید

بازیکنان بتلفیلد 5 می‌توانند این تروفی و اچیومنت را با تروفی و اچیومنت Jack of All Trades ترکیب کنند، زیرا در جریان آن ۴۰۰ هزار امتیاز کسب خواهید کرد و تنها لازم است برای ۱۰۰ هزار امتیاز دیگر تلاش کنید.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چندنفره، سه عوض دیگر گروه روی مکان شما اسپاون شوند

تقریبا یکی از اولین تروفی و اچیومنت‌هایی است که کسب می‌کنید. تنها کافی است در گروهی که هستید زنده بمانید تا سایر بازیکنان گروه روی شما اسپاون شوند.

راهنمای تروفی بتلفیلد ۵

توضیح: در حالت چند نفره، ده هم تیمی را زنده کنید

در بازی بتلفیلد V بدون در نظر گرفتن کلاس‌تان، می‌توانید سایر بازیکنان را زنده کنید. حال تنها کافی است نزدیک هم تیمی‌های خود بمانید و ۱۰ بار آن‌ها را زنده کنید.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده