بازی The Crew 2 با تمام مشکلاتی که دارد، تجربه‌ای خوب و لذت بخش را ارائه می‌دهد. با راهنمای تروفی و اچیومنت‌های این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله مرتبط

مدتی پیش بود که بازی The Crew 2 روانه بازار شد. با اینکه The Crew 2 در بخش‌های مختلفی نظیر انیمیشن‌ها، فیزیک خودروها و لوت باکس‌ها دارای مشکلات متعددی است اما برای علاقه‌مندان به بازی‌های آرکید، یک اثر هیجان‌انگیز و دوست داشتنی است. در این میان این نکته را بگویم که بازی The Crew 2 در کنار معایب‌اش، نقاط قوت زیادی هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به کنترل عالی ماشین‌ها و زمان لودینگ بسیار کم با توجه به وسعت بزرگ نقشه بازی اشاره کرد. در جدیدترین قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت‌های بازی، به سراغ The Crew 2 رفته‌ایم.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۴ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنید: ۲۵ الی ۳۵ ساعت
  • تروفی و اچیومنت‌های آفلاین: ندارد
  • تروفی‌های آنلاین: ۳۵ عدد (۱۶ تروفی برنز، ۱۵ تروفی نقره، سه تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • اچیومنت‌های آنلاین: ۳۴ عدد
  • سخت‌ترین تروفی و اچیومنت: Coast to Coast
  • تعداد تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: یک دور

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: تمام تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: اولین اپیزود Live Xtrem را تمام کنید

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: تیو مارکوئز، پادشاه Street Racing را شکست دهید

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: کلارنس بیشاپ سوم را شکست دهید

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: سوفیا، ملکه فری استایل را شکست دهید

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: تاکر مورگان، قهرمان Offroad را شکست دهید

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: مسابقه Grand Finale را کامل کنید

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: تمامی Photo Opsهای بازی را کامل کنید

در بازی The Crew 2 نود و دو Photo Ops قرار دارد که با دریافت ۴۰ عدد از این تعداد، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: رویداد نیویورک هایپرکار را تکمیل کنید

رویداد نیویورک هایپرکار بخشی از مسابقات Street Racing Branch به حساب می‌آید (روی نقشه بازی آیکون زرد رنگ دارند). لازمه‌ی انجام آن این است که ۱۰۷ هزار دنبال کننده کسب کنید تا بتوانید یک هایپرکار خریداری کنید. حال پس از انجام این کار، روی نقشه بازی یک آیکون را مشاهده خواهید کرد که New York Hypercar نام دارد. این مسابقه ۴۰ دقیقه زمان دارد و حتما در انتها باید جزو نفرات اول تا سوم باشید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: دنبال کننده‌های خود را به سطح Popular برسانید

تنها کافی است تعداد دنبال کننده‌های خود را به ۱۸ هزار برسانید که از طریق بردن مسابقات و آزادانه بازی کردن، می‌توانید این کار را انجام دهید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: دنبال کننده‌های خود را به سطح Famous برسانید

تنها کافی است تعداد دنبال کننده‌های خود را به ۵۵.۵ هزار برسانید که از طریق بردن مسابقات و آزادانه بازی کردن، می‌توانید این کار را انجام دهید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: سطح دنبال کننده‌های خود را به Star برسانید

تنها کافی است تعداد دنبال کننده‌های خود را به ۱۰۷ هزار برسانید که از طریق بردن مسابقات و آزادانه بازی کردن، می‌توانید این کار را انجام دهید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: سطح دنبال کننده‌های خود را به Icon برسانید

تنها کافی است تعداد دنبال کننده‌های خود را به ۱۷۸ هزار برسانید که از طریق بردن مسابقات و آزادانه بازی کردن، می‌توانید این کار را انجام دهید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: دنبال کننده‌های خود را به سطح ۵۰ آیکون برسانید

تنها کافی است تعداد دنبال کننده‌های خود را به ۵۸۰ هزار برسانید که از طریق بردن مسابقات و آزادانه بازی کردن، می‌توانید این کار را انجام دهید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: رنگ یکی از ماشین‌های خود را عوض کنید

تنها کافی است خانه خود در میامی را انتخاب کنید (خانه قرمز رنگ روی نقشه). در ادامه می‌توانید در خانه خود آزادانه حرکت کنید و به سراغ یکی از ماشین‌هایی که پارک شده‌اند بروید و با فشردن مربع (X) ماشین خود را شخصی سازی کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: ۳۰ وسیله نقلیه مختلف را خریداری کنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت بهترین گزینه این است که وسایل نقلیه ارزان قیمت را خریداری کنید. در این میان این نکته را بگویم که مهم نیست حتما ماشین‌ها را خریداری کنید یا موتورسیکلت‌ها را، مهم این است که تعداد وسایل نقلیه شما به عدد ۳۰ برسد.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: از هر Discipline بازی، یک رویداد را انجام دهید

در دنیای بازی The Crew 2 چهارده سبک مسابقه‌ای وجود دارد که مربوط به چهار خانواده بازی است و به شرح زیر است که این خانواده‌ها با نام Discipline به مخاطب معرفی می‌شوند.

  • Street Race
  • Drift
  • Drag Race
  • Hypercar
  • Rally Raid
  • Motocross
  • Rally Cross
  • Aerobatic
  • Jetsprint
  • Monster Truck
  • Powerboat
  • Touring Car
  • Air Race
  • Alpha Grand Prix

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: هر مهارت در هر خانواده را کامل کنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت نیازی نیست ۱۴۴ رویداد مهارت‌های بازی را انجام دهید و تنها کافی است از هر نوع، یک عدد را کامل کنید. با مراجعه به منوی بازی و ورود به بخش فعالیت‌ها، قسمت خانواده را انتخاب کنید و با مشاهده مهارت‌ها، می‌توانید مهارت‌ها و دسته‌های‌شان را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: رکورد یکی از دوستان خود را بشکنید

برای مشاهده دوستانی که مسابقات بازی را انجام داده‌اند، تنها کافی است تاچ‌پد (دکمه View) را فشار دهید و سپس با فشردن مربع (X) و جهت سمت راست، وارد بخش Highlights شوید و در انتها با وارد شدن به بخش Friends، دوستان خود و مسابقاتی را که رکورد دار هستند مشاهده کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: یکی از رویدادهای بازی را روی درجه سختی Hard کامل کنید

برای اینکه بتوانید رویدادهای بازی را روی درجه سختی‌های بالاتر تجربه کنید، باید ابتدا آن را کامل کنید. پس از کامل کردن یکی از رویدادهای بازی،‌ وارد نقشه The Crew 2 شوید و رویداد مورد نظر را انتخاب کنید و درجه سختی را روی Hard گذاشته و یک بار دیگر آن را انجام دهید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: زمانی که در یک Crew هستید، یک رویداد را کامل کنید

در بازی The Crew 2 می‌توانید یک گروه (Crew) مختص به خود را بسازید و آن‌ها را به مسابقات مختلف و رویدادها دعوت کنید. حال وارد یکی از رویدادهای بازی شوید و اعضای Crew خود را دعوت کنید. پس از اینکه دعوت شما را قبول کردند و وارد رویداد شدند، آن را کامل کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: ۲۴ ساعت از زمان خود را صرف دنیای مجازی ما کنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت تنها کافی است ۲۴ ساعت بازی The Crew 2 را تجربه کنید. یادتان باشد که AFK شدن در بازی شما را از سرورهای The Crew 2 قطع می‌کند.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: با موتورسیکلت ۱۰۰ متر بپرید

دانلود از آپارات

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: در یک رویداد دریفت، ۱۰۰ هزار PTS امتیاز کسب کنید

در اولین قدم به یک ماشین مخصوص دریفت احتیاج دارید که ماشین Mazda RX7 بهترین گزینه برای شما است. حال پس از خرید این ماشین به سراغ رویداد مربوط به پیست Airport Terminal D. بروید. با انجام یک یا دو دریفت طولانی مدت، به راحتی می‌توانید ۱۰۰ هزار امتیاز ذکر شده را دریافت کنید. در زمان‌هایی که جاده صاف می‌شود، تنها کافی است ماشین خود را کمی به سمت چپ و راست هدایت کنید تا دریفت تمام نشود و ضریب امتیازش بالاتر برود.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: یک رویداد یکسان را سه بار پشت سر هم تمام کنید

پس از انجام هر رویداد و تمام شدن‌اش، می‌توانید دکمه مثلث (Y) را فشار دهید تا یک بار دیگر آن را تجربه کنید. برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید یک رویداد را چهار بار (تمام کردن رویداد برای بار اول + سه بار تکرار آن برای دریافت تروفی و اچیومنت) انجام دهید. یادتان باشد که حتما پس از پایان رویداد باید سریعا دکمه ذکر شده را فشار دهید تا مجددا بازی شروع شود و این کار را سه بار تکرار کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: جدا از هر ماموریت عکاسی، یک عکس بگیرید زیرا جالب به نظر می‌رسد

تنها کافی است وارد دنیای بازی شوید و به صورت آزادانه رانندگی کنید و دکمه مثلث (Y) را فشار دهید و در ادامه وارد بخش Photo Mode و پس از آن Snapshot شوید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: به دورترین لبه جهان بروید

زمانی که در جهان بازی به صورت آزادانه در حال حرکت هستید، سوار قایق یا هواپیما شوید و به دورترین نقطه اقیانوس در نقشه بازی بروید. مسافت مشخصی برای این تروفی یا اچیومنت وجود ندارد و تنها لازمه آن این است که خود را به دورترین نقطه برسانید تا The End is Nigh را دریافت کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: با گران‌ترین ماشین بازی، بیش از دو کیلومتر رانندگی کنید (بازی اصلی)

زمانی که بخش Street Race HQ را آزاد کردید، می‌توانید با ماشین‌های مختلف رانندگی کنید و قبل از خریدن‌شان، آن‌ها را آزمایش کنید و حال پس از آزاد سازی بخش ذکر شده، دکمه Option را فشار دهید و در ادامه به سراغ قسمت مربوط به ماشین‌ها بروید و اتوموبیل Koeningsegg را انتخاب کنید که گران‌ترین ماشین بازی است. پس از این کار وارد بخش Test Drive (فشردن دکمه دایره یا B) شوید. در این میان این نکته را بگویم که حتما لازم نیست در همان تجربه اول دو کیلومتر رانندگی کنید و می‌توانید با دومین تجربه از بخش Test Drive، این تروفی یا اچیومنت را دریافت کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: یکی از ماشین‌های خود را به آخرین سطح ممکن برسانید (بازی اصلی)

در بازی The Crew 2 هر ماشین تعدادی Tuning Part دارد که با استفاده از آن‌ها، کارایی ماشین شما افزایش می‌یابد. برای مثال ماشین‌های دریفت، آخرین سطح کارایی‌شان ۲۴۰ است و باید Tuning Partهایی را دریافت کنید که ارزش بالایی دارند (اپیک هستند) و می‌توانند ماشین شما را به سطح ۲۴۰ برسانند. حال اگر قصد دریافت این تروفی یا اچیومنت با ماشین‌های دریفت دارید، می‌توانید رویداد Airport Terminal D را مدام انجام دهید تا Tuning Partهای مختلفی کسب کنید یا اگر به سراغ ماشین‌های کلاس‌های دیگر بازی رفتید، حتما رویدادهای مختص به خودشان را انجام دهید. جدای از تمامی موارد، اگر به سطح آیکون رسیده‌اید، حتما پرک Lucky را استفاده کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: در گروه خود ۵۰ کیلومتر رانندگی کنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت حتما لازم نیست که رانندگی کنید، بلکه با پرواز کردن هم می‌توانید BFF را کسب کنید. یکی از دوستان خود را به گروه‌تان دعوت کنید و از طریق هواپیما مشغول پرواز کردن شوید و مسافت ذکر شده را طی کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: تمامی بخش‌ها را آزاد کنید و یک روایت کامل را تماشا کنید

در بازی The Crew 2 هشت بخش روایتی برای چهار Discipline بازی وجود دارد. در واقع این بخش‌ها همان میان‌پرده‌های داستانی هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمامی مسابقات یکی از چهار Discipline موتوراسپورت بازی را انجام دهید. برای اینکه ببینید چه تعداد از این بخش‌های روایتی را دریافت کرده‌اید، وارد منوی بازی شوید و از قسمت Pilot، وارد Narrative شوید. اگر هفت بخش را دریافت کرده‌اید، باید وارد منوی ذکر شده شوید و آخرین بخش را از آن‌جا مشاهده کنید.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: شبح یکی از دوستان یا رقیبان خود را شکست دهید

اگر قصد ندارید خودتان را به چالش بکشید، یکی از دوستان خود را به گروه‌تان دعوت کنید و یک مسابقه Street Race را انتخاب کنید. حال نفر اول مسابقه را با کم‌ترین سرعت ممکن تمام کند تا نفر دوم بتواند به سادگی او را شکست دهد. این کار را برای نفر دوم نیز تکرار کنید تا هر دو شخص، به راحتی تروفی و اچیومنت ذکر شده را دریافت کنند.

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: یک فصل کامل Live Xtrem Series را کامل کنید

در دنیای بازی ۶ رویداد Xtrem Series وجود دارد که به شرح زیر هستند و باید تمامی آن‌ها را انجام دهید

  •  مسابقه ابتدایی یا Intro بازی که در همان ابتدا آن را انجام خواهید داد
  • رسیدن به سطح Popular
  • رسیدن به سطح Famous
  • رسیدن به سطح Star
  • رسیدن به سطح Icon 1
  • در نهایت هر چهار رئیس بازی را شکست دهید (برای این کار باید هر کدام از Disciplineهای بازی را ۷۰ درصد کامل کرده باشید تا بتوانید با رئیس‌شان مسابقه دهید).

راهنمای تروفی کرو ۲

توضیح: ماشین خود را با اجزای Epic، ارتقا دهید

این تروفی و اچیومنت را به راحتی می‌توانید با تروفی و اچیومنت Max Out Fury Load ترکیب کنید که در جریان آن باید کارایی یکی از ماشین‌های خود را به آخرین سطح ممکن برسانید که این کار از طریق Tuning Partهای بنفش رنگ (Epic) انجام می‌شود. هر ماشین دارای هفت پارت مجزا است که باید آن‌ها را با پارت‌های بنفش رنگ، کامل کنید.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده