// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

آموزش پیدا کردن سم فیشر در بازی Ghost Recon Wildlands

در جریان کراس‌آور بازی Splinter Cell در بازی Ghost Recon Wildlands، کاربران می‌توانند سم فیشر را در بولیوی ملاقات کنند. با راهنمای آزاد سازی مرحله سم فیشر در Ghost Recon Wildlands همراه زومجی باشید.

چندی پیش بود که ویدیویی مرموز از سم فیشر با صدای مایکل آیرون‌ساید منتشر شد که از در جریان آن سم فیشر از گروه گوست درخواست کمک کرده است و در انتها شاهد چهره‌ای تاریک از سم فیشر بودیم. مدتی بعد مشخص شد که درواقع کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) یک کراس‌آور میان مجموعه Splinter Cell و بازی Ghost Recon Wildlands برگزار کرده و در جریان آن شما در جریان ماموریت گروه گوست باید به ملاقات سم فیشر بروید و وی را در بولیوی یاری دهید.

حال ماموریت مورد نظر در دسترس قرار گرفته است اما برای رسیدن و انجام آن باید یک سری کار خاص را انجام دهید که درادامه آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. در ابتدای کار و با ورود به بازی، به شما اعلام می‌شود که یک ماموریت داستانی دریافت کرده‌اید. برای انجام این ماموریت تنها کافی است وارد منتطقه لا کروز (La Cruz) شوید و مرحله Operation: Watchman را انتخاب کنید که علامت این ماموریت، همان دوربین معروف سم فیشر است. با وارد شدن به پایگاه، سعی کنید به صورت مخفیانه پیش بروید و سم فیشر را پیدا کنید. یادتان باشد که در این میان نباید شخصی را بکشید و حتما همراه خود Grenade Launcher داشته باشید زیرا پس از صحبت کردن با سم فیشر، شاهد رخ دادن یک درگیری هستیم که تعدادی هلیکوپتر به شما حمله‌ور می‌شوند و از طریق نارنجک انداز به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را از پا درآورید.

سم فیشر در بازی Ghost Recon Wildlands

در واقع زمانی پا به محل مورد نظر می‌گذارید و سم فیشر را پیدا می‌کنید، وی در حال هک کردن یک سیستم برای شناسایی محل شخصی است که وی و CIA به‌دنبال آن هستند و سم فیشر از شما می‌خواهد که به محل مورد نظر بروید و کار خواسته شده را انجام دهید. در واقع اولین Special Operation بازی که در جریان سیزن‌پس سال دوم به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده شده است، یکی از سخت‌ترین مراحل مامورین گوست است زیرا سرشار از لحظات مخفی کاری و نبردهای سنگین و هیجان انگیز است. در انتها پس از انجام تمامی کارها، شاهد یک میان پرده هستیم که در جریان آن سم فیشر با لیندا صحبت می‌کند. اما در انتهای این صحبت‌ها شاهد ناتمام ماندن کلیت کار هستیم و به‌نظر می‌رسد در آینده باز هم شاهد رویارویی مامورین گوست با سم فیشر خواهیم بود.

درپایان و انجام اولین Special Operation سیزن‌پس سال دوم بازی Ghost Recon Wildlands، عینک مخصوص (Goggle) سم فیشر را دریافت خواهید کرد. برای دریافت پاداش‌ها نیز یادتان باشد که قبل از تاریخ ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) باید مرحله مورد نظر را انجام داده باشید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده